Bekijk originele versie : Voor getrouwde dames!
geldertjee
12-06-2006, 12:53
Dag dames,
Ben reeds een paar jaar getrouwd en woon circa 2 uur rijden bij mijn oude vriendinnen vandaan. tot nu toe ben ik gelukkig getrouwd en heb een prachtig kind. Mijn ouders zie ik wekelijks en hmdl heb ik een leuke baan.
Toch kan ik hier in Gelderland mijn ei niet kwijt. Het klikt niet tot nu toe met de mensen hier.
Voor de dames die ook in gelderland zijn komen wonen. Hoe hebben jullie dit ervaren...
-Bubbels-
12-06-2006, 13:13
ik heb paar jaar in gelderland gewoont....
welke plaats woon je dan ??
serenity
12-06-2006, 13:14
Ik heb ook geen klik met ze en ik wil geen eens een klik met ze.
Mijn vriendinnen zoek ik wel op of zij komen naar mij toe, geen behoefte aan om de mensen hier te leren kennen.
Zijn allemaal 1 pot nat.
geldertjee
12-06-2006, 13:18
Ik heb ook geen klik met ze en ik wil geen eens een klik met ze.
Mijn vriendinnen zoek ik wel op of zij komen naar mij toe, geen behoefte aan om de mensen hier te leren kennen.
Zijn allemaal 1 pot nat.
Daarom ben ik juist op zoek naar dames die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Het is toch leuk om even bij iemand op de koffie te gaan of iet dergelijks.
Het is vooral menselijk.
Ik kom uit de omgeving van Arnhem.
-Bubbels-
12-06-2006, 13:20
Daarom ben ik juist op zoek naar dames die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Het is toch leuk om even bij iemand op de koffie te gaan of iet dergelijks.
Het is vooral menselijk.
Ik kom uit de omgeving van Arnhem.
ik heb ook in die omgeving gewoont hahaa:hihi:
doetinchem om psies te zijn.. maar ik ken al die plaatjes wel..
en idd het is daar echt doodlelijk saai.. en ik heb ook nooit echt vrienden met die mensen kunnen worden.. ben blij dat ik er nu weg ben..
maar ik kom soms nog in arnhem en tiel :hihi:
serenity
12-06-2006, 13:21
Ik zit wat westelijker in Gelderland, meer richting provincie Utrecht.
Ik heb precies hetzelfde, Ik ben ook cirac twee uur rijden van me ouders gaan wonen. Tot nu toe was ik hier gelukkig met me huwelijk, baan en kids. Maar door omstandigheden heb ik nu wel meer mijn familie nodig. Na bijna 7 jaar wil ik nu terug naar me oude stad. Me man vind het goed omdat we allebei overgeplaatst kunnen worden door ons werkgever. Maar ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. Omdat hier in de grote stad meer mogelijkheden zijn.
-Bubbels-
12-06-2006, 13:25
Ik heb precies hetzelfde, Ik ben ook cirac twee uur rijden van me ouders gaan wonen. Tot nu toe was ik hier gelukkig met me huwelijk, baan en kids. Maar door omstandigheden heb ik nu wel meer mijn familie nodig. Na bijna 7 jaar wil ik nu terug naar me oude stad. Me man vind het goed omdat we allebei overgeplaatst kunnen worden door ons werkgever. Maar ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. Omdat hier in de grote stad meer mogelijkheden zijn.
ik ben juist van de achterhoek naar de grote stad gegaan.. en ik zou echt nooit meer terug willen naar daar.. of misschien kunnen je ouders bij in de buurt gaan wonen??
geldertjee
12-06-2006, 13:30
De mentaliteit is hier heel anders. Ik hoop insallah snel hier een vriendengroepje te creeeren.
serenity
12-06-2006, 13:42
De mentaliteit is zeker anders, er zitten hier alleen Berbers, en ook nog eens van die mensen die alleen met hun eigen familie omgaan en trouwen, dus allemaal zogenaamde onderonsjes waar ze van Arabieren schrikken omdat die gewoon anders zijn...
Ach ja, ik heb niet het gevoel dat ik wat mis...
-Bubbels-
12-06-2006, 13:43
De mentaliteit is zeker anders, er zitten hier alleen Berbers, en ook nog eens van die mensen die alleen met hun eigen familie omgaan en trouwen, dus allemaal zogenaamde onderonsjes waar ze van Arabieren schrikken omdat die gewoon anders zijn...
Ach ja, ik heb niet het gevoel dat ik wat mis...
ze zijn ook heel erg gesloten naar andere mensen
serenity
12-06-2006, 13:46
ze zijn ook heel erg gesloten naar andere mensen
En daarbij voelen ze zich ook nog eens superieur, terwijl ze me toch debiele gewoontes hebben...!
Al hun huizen, feesten, kleding, zelfs levensstijlen zijn echt allemaal hetzelfde! Ik heb vaak het gevoel dat ik dubbel of driedubbel zie bij hun...ALLES hetzelfde! Zelfs de inhoud van hun boodschappenkarretjes en hun maaltijden! :maf2:
Farah_18
12-06-2006, 14:05
En daarbij voelen ze zich ook nog eens superieur, terwijl ze me toch debiele gewoontes hebben...!
Al hun huizen, feesten, kleding, zelfs levensstijlen zijn echt allemaal hetzelfde! Ik heb vaak het gevoel dat ik dubbel of driedubbel zie bij hun...ALLES hetzelfde! Zelfs de inhoud van hun boodschappenkarretjes en hun maaltijden! :maf2:
Nu vind ik echt dat je onzin uitkraamt, ik ben zelf geen berber maar vind het nergens op slaan. En ik val je niet aan ofzo hoor..!
serenity
12-06-2006, 14:11
Nu vind ik echt dat je onzin uitkraamt, ik ben zelf geen berber maar vind het nergens op slaan. En ik val je niet aan ofzo hoor..!
Ik heb het over de mensen hier, ik ken ze, jij niet, dus hoe kun jij nou beweren dat het onzin is?
Het heeft ook niks te maken met berber zijn of niet (ik ben getrouwd met een berber) maar toevallig wel met deze groep mensen die toevallig berbers zijn.
Farah_18
12-06-2006, 14:21
Ik heb het over de mensen hier, ik ken ze, jij niet, dus hoe kun jij nou beweren dat het onzin is?
Het heeft ook niks te maken met berber zijn of niet (ik ben getrouwd met een berber) maar toevallig wel met deze groep mensen die toevallig berbers zijn.
Wie zegt dat ik ze niet ken...???:moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.