Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Belgen welkom in Marokkaanse hammam Borgerhout?

Pagina's : [1] 2

ixlnxs
11-06-2006, 22:35

Daarstraks reed ik in Antwerpen verloren (wegomlegging) en kwam ik toevallig langs een huis met opschrift "Hammam El Maghreb. Iedereen is welkom" en daaronder openingsuren voor mannen en vrouwen. Maar ben je daar ook als Belgische (nieuwsgierige) niet-moslim welkom? Of vinden ze je dan een pottekijker? Met dit warme weer lijkt zo'n hammam me wel verfrissend en zuiverend tegelijk, met voldoende koud water tussendoor. En in de winter nog beter, met meer stoombad en zo. En als je deze (of andere) Marokkaanse hammams kent, kan je het precieze adres geven enzo? Bedankt alvast voor jullie meningen.

Mysticalia
12-06-2006, 08:30
Daarstraks reed ik in Antwerpen verloren (wegomlegging) en kwam ik toevallig langs een huis met opschrift "Hammam El Maghreb. Iedereen is welkom" en daaronder openingsuren voor mannen en vrouwen. Maar ben je daar ook als Belgische (nieuwsgierige) niet-moslim welkom? Of vinden ze je dan een pottekijker? Met dit warme weer lijkt zo'n hammam me wel verfrissend en zuiverend tegelijk, met voldoende koud water tussendoor. En in de winter nog beter, met meer stoombad en zo. En als je deze (of andere) Marokkaanse hammams kent, kan je het precieze adres geven enzo? Bedankt alvast voor jullie meningen. Tuurlijk mag je er binnen :D Je moet het gewoon eens uitproberen ;)

ixlnxs
12-06-2006, 10:36
Nu nog het adres terugvinden natuurlijk. Ik weet dat het vlak bij Alcatel was. Als iemand het adres weet, graag. Anders zoek ik het wel dit weekend. Best wel leuk dat Marokkanen hier hun tradities invoeren, maar maken er eigenlijk veel mensen gebruik van?

Nacera
12-06-2006, 10:46
Alcatel op t zuid? geen idee:o K weet wel dat er een is in Antwerpen-Borgerhout, zijstraat van de Provinciestraat, en daar is iedereen welkom :) Er maken idd veel mensen gebruik van, wel aparte uurregeling voor zowel mannen als vrouwen :)

Duygu
12-06-2006, 11:14

mijn vader gaat binnenkort een turkse hamam openen.. kei leuk!!

s0usIaa__
12-06-2006, 12:25
Jaa Ik Kom Daar Weleens Daar Komen Ook Wel Belgen Hoorrr Is Bij Turnhoutse Baan Je Moet Alleen Aan Iemand Vragen Waar Die Hamam Is En Dan Wijzen Ze Je De Wegg Wel Ik Ken De Straat Nie Maar Als Ik Daar Ben Weet Ik Wel Waar Ik Moet Sijnn Dus Ik Kan Je Nie Helpen Met Et Adres

ixlnxs
12-06-2006, 23:26
Niet Alcatel op 't Zuid, maar een ander gebouw. Dicht bij metro Plantijn. Ik heb het vanochtend teruggevonden: Leeuwerikstraat. Wat moet ik nu doen als ik het wil proberen? Wat moet ik meenemen? Iemand advies?

Nacera
13-06-2006, 09:09
Niet Alcatel op 't Zuid, maar een ander gebouw. Dicht bij metro Plantijn. Ik heb het vanochtend teruggevonden: Leeuwerikstraat. Wat moet ik nu doen als ik het wil proberen? Wat moet ik meenemen? Iemand advies? wat te doen?hmm er tijdens de openingsuren naar toe gaan? wat meenemen? t geen wat je zowiezo meeneemt naar een Sauna:confused: Advies? ga niet butt naked:gniffel:

ixlnxs
14-06-2006, 09:04
wat te doen?hmm er tijdens de openingsuren naar toe gaan? wat meenemen? t geen wat je zowiezo meeneemt naar een Sauna:confused: Advies? ga niet butt naked:gniffel: Dat laatste wist ik al, want moslims zijn soms wel heel preuts he? Anderen vaak ook hoor. Ikzelf niet, ik loop graag in mijn blote flikker maar niet in de kijker. De openingsuren zijn trouwens ideaal voor na mijn werk. Nog even uitzweten, opfrissen, en gaan slapen.

Nacera
14-06-2006, 09:07
Het heeft op zich niets met preutsheid te maken, maar met de regels van de islaam betreffende de aurah (t geen wel al dan niet van t lichaam toegelaten is te tonen aan anderen ) van de man :).

ixlnxs
15-06-2006, 12:40
Het heeft op zich niets met preutsheid te maken, maar met de regels van de islaam betreffende de aurah (t geen wel al dan niet van t lichaam toegelaten is te tonen aan anderen ) van de man :). Dat bedoelde ik eigenlijk met preutsheid, hehe. Ja, als je opgroeit met zo'n godsdienst, dan vind je dat vanzelfsprekend, maar als je opgroeit in een zwemclub dan vind je sommige andere mensen preuts, en gewoonlijk ook dik, LOL. Maar bedankt voor alle commentaren hoor.

miss_couscous
11-11-2007, 17:58
wallou website......ik ben al een tijdje opzoek naar deze hammam. Ik wist wel dat er een was in bogerhout..maar wist niet waar... Alvast bedankt

aude
05-09-2008, 23:14

leuke reactie's over de hamam in borgerhout :D hoppelijk komen jullie masaal nog een keertje langs iedereen is welkom inkom berdraagt zo'n 10 euro wil je massage er bij is het + 5euro als je nog vragen hebt ofzo laat maar weten iedereen is welkom leeuwerikstraat nr 15 beslama Xx;)

aude
05-09-2008, 23:15
wallou website......ik ben al een tijdje opzoek naar deze hammam. Ik wist wel dat er een was in bogerhout..maar wist niet waar... Alvast bedankt salaam we zijn volop bezig met een website te maken over de hamam in borgerhout inshallah komt hij snel want er is veel vraag naar als je meer info wilt geef me een seintje belslama

maalouma01
24-12-2008, 19:54
hoi wat zijn de openingsuren, en is dat die ene in het begin van de carnotstraat, daar kortbij die parking bij DI waar blijft de website ps zijn er nnog andere die jullie weten, in limburg of zo

Pagina's : [1] 2