Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik denk dat ik toch maar blijf

Pagina's : [1] 2

just_fouad
04-06-2003, 23:46

me ouders willen niet naar marokko.... :verdriet: geen strand :verdriet: geen marokanen :verdriet: geen zweetgeur :( ik wil oooooooooooooooooooooook :huil:

fatiha85
04-06-2003, 23:48
aaaaaaaaaaaaaah wat zielig nou!!! Maar ja volgende keer beter!! Wij gaan ook niet :huil:

just_fouad
04-06-2003, 23:49
hier is niks te doen dat wordt dus werken :(

just_fouad
04-06-2003, 23:50
Origineel gepost door temsamni Spanjuuuuuh, shie bacardieeeeee.....jointjes volop....vrouwen.....zon....ewa ja, wat wil ik nog meer! ik doe daar niet aan weet je ik bereid me voor op het echte leven

fatiha85
04-06-2003, 23:51

Origineel gepost door just_fouad ik doe daar niet aan weet je ik bereid me voor op het echte leven heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verstandig, laat je niet naaien!!!

just_fouad
04-06-2003, 23:55
als je het haalt...

fatiha85
04-06-2003, 23:55
Origineel gepost door temsamni Ik ben nu aan het leven....voorbereiding op het andere leven komt na de vakantie! :) en heb je ook nagedacht wat er na het leven van het leven na de vakantie komt???? Zal ik het je uitleggen???? DE HEL!!!

just_fouad
04-06-2003, 23:59
hebben ze daar pizza?

Miss_Tafersit
05-06-2003, 00:01
ik ga zonder mij is er niet veel aan in marokko :hihi:

fatiha85
05-06-2003, 00:03
Origineel gepost door temsamni Nee hoor, ik moet me op 12 juli bij de gevangenis melden en op 11 juli ga ik naar spanje...dus na de vakantie komt eerst de gevangenis! :) Ik hoop dat ze er nu wel pizza hebben...de vorige keer kwam de spagetti en bami me de neus uit! En daarna zien we wel verder! ;) lekker trots ben jij zeg!!! Goedzo jongen ga voorla zo door, kom je echt heeeeeel ver mee!! (trouwens ik geloof het niet eens) maar goed!! Kijk maar naar mijn ondertekening: GENIET VAN JE LEVEN MAAR HOU HET WEL RUSTIG!!! beslamaaaaaaaaaaaa :zwaai:

just_fouad
05-06-2003, 00:07
ch ja mensen weer he marokanen kunnen niet discusseren zonder elkaar dood te knuppelen eigenlijk moeten we n keer een hele grote zaal huren waar iedereen mag komen en iedereen mag discusseren het marokanen-hogerenhuis zoiets moet t worden de scheidsrechter is de baas :zweep:

fatiha85
05-06-2003, 00:08
Origineel gepost door temsamni Wil je van het leven genieten....MAAK HET ONRUSTIG! ;) Dat zou je nieuwe ondertekening moeten worden! :) jij denkt er zo over niet ik dus JIJ moet het als ondertekening gebruiken niet ik!!! Ik hou het namelijk wel RUSTIG!! doeeeeeeeeeeeeei

fatiha85
05-06-2003, 00:10
Origineel gepost door just_fouad ch ja mensen weer he marokanen kunnen niet discusseren zonder elkaar dood te knuppelen eigenlijk moeten we n keer een hele grote zaal huren waar iedereen mag komen en iedereen mag discusseren het marokanen-hogerenhuis zoiets moet t worden de scheidsrechter is de baas :zweep: ga jij het organiseren??? zeg maar waar en hoe laat?? :D

just_fouad
05-06-2003, 00:11
zie ik nog wel tis wel een hele grote stap om ziets te organiseren er moet reclame gemaakt worden tv camera s etc etc plus een echte goeie zweep :zweep:

fatiha85
05-06-2003, 00:13

Origineel gepost door just_fouad zie ik nog wel tis wel een hele grote stap om ziets te organiseren er moet reclame gemaakt worden tv camera s etc etc plus een echte goeie zweep :zweep: nou open maar een topic erover en vraag het aan de mensen, misschien zijn er mensen die interesse hebben????? :D

Pagina's : [1] 2