Bekijk originele versie : Arabische en Berberse meisjes....
Damaghrabi
04-06-2003, 23:40
Is het waar dat Arabische meisjesj liever een arabisch jongen willen en dat Berberse meisjes liever een berbers jongen hebben?
Miss_Tafersit
04-06-2003, 23:45
nee.. maakt mij absoluut niet uit!! hangt van de persoon af niet van zijn afkomst! als ie maar moslim is... :zwaai:
Damaghrabi
04-06-2003, 23:52
Origineel gepost door temsamni
Ik wil het liefst een chinees sl.etje dat zichzelf helemaal kan dubbelvouwen! :)
die zijn wel heel erg handig :stout:
Het maakT mij nix uit... maar k heb wel liever een Oujdi :hihi:
just_fouad
04-06-2003, 23:54
Origineel gepost door D*********
die zijn wel heel erg handig :stout:
denken jullie waar ik aan denk :stout:
PIZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D
tatouzient
04-06-2003, 23:56
ik heb eerlijk gezegd wel liever een berberse man, want ik kan gn arabisch :huil:
het berbers kan ik al dus het communiceren zal vele vlotter verlopen en zo kunnen we onze kids gewoon in een taal opvoeden.
maar mocht het toch een arabier zijn met wie ik zou trouwen, ewa np hé, hij leert het berbers en ik het arabisch :D
bisous xxx
kan me niks schelen als hij maar mooi breed getint is :stout:
ATLANTICA
04-06-2003, 23:58
Als ik zo rond me heen kijk (in mn omgeving) klopt t wel. Arabier met Arabier en Berber met Berber. Ewa ja, ieder zn leventje toch?
Miss_Tafersit
04-06-2003, 23:58
Origineel gepost door FEALDAT
kan me niks schelen als hij maar mooi breed getint is :stout:
oohw yeah :hihi:
NoreJihan
05-06-2003, 01:06
Ik trouw met een jongen uit Igzenejen ;)
Zin_Rabat
05-06-2003, 01:09
Mijn Maakte Het Nooit Echt Uit Vind het maar onzin Altijd dat Berber Arabier gedoe
Sweet_Diamond
05-06-2003, 01:10
Origineel gepost door tatouzient
ik heb eerlijk gezegd wel liever een berberse man, want ik kan gn arabisch :huil:
het berbers kan ik al dus het communiceren zal vele vlotter verlopen en zo kunnen we onze kids gewoon in een taal opvoeden.
maar mocht het toch een arabier zijn met wie ik zou trouwen, ewa np hé, hij leert het berbers en ik het arabisch :D
bisous xxx
Ik ben Arabisch en spreek geen Arabisch en t maakt mij niet uit of hij Berbers is................als we maar van elkaar houden....daar gaat t per slot van rekening om
jeblia20
05-06-2003, 08:47
het zou mij helemaal niet uitmaken, als het maar een marokaan is, of je nou berbers of arabisch bent, maakt allemaal niet uit we zijn allemaal marokanen.
Spijt me zeer ik wil echt geen djeblie!!!
just_fouad
05-06-2003, 09:38
ik ben ook jebli :bril:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.