Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Recept van suikerspin!

Nabila12
11-06-2006, 19:36

ik heb het recept van suikerspin : ingrediƫnten Kristalsuiker bereidingswijze Verwarm het suikerspinapparaat ongeveer 5 minuten voor. Schakel het apparaat weer uit en vul een maatschepje met kristalsuiker (of met een geparfumeerde, gezeefde kristalsuiker). Strooi de suiker in het gat in het midden van de draaischijf. Schakel het apparaat vervolgens weer aan. De schijf zal nu gaan draaien, waarbij de suiker tegelijkertijd wordt verwarmd. Wanneer de suiker gaat smelten, zal er een suikerweb ontstaan in de schaal. Zodra het suikerweb begint te ontstaan, stokjes gebruiken om de suikerspin te draaien. Na verloop van tijd zal er steeds sneller een suikerweb geproduceerd worden. Maak de suikerspin door het stokje door het web rond te draaien. Doop de suikerspin tussendoor eventueel in een geparfumeerde suiker naar keuze. Zodra het apparaat ophoudt met het produceren van het suikerweb, is de suikerspin klaar. Schakel het apparaat uit. Vul het maatschepje met de gewenste suiker en begin opnieuw. Geparfumeerde suiker 100 g suiker met 1 of 2 eetlepels gemalen of hele kruiden of specerijen zoals: kaneel gember saffraan groene paprika vijfkruidenpoeder steranijs chili citroenblad kerrie tijm kardemom :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

XsamraX
11-06-2006, 19:39
hoe kom je dan aan een suikerspinapparaat:confused: dan wil ik het ook maken voor mijn kindje:hihi:

Nabila12
11-06-2006, 19:42
nou ik wwet niet waar je woont maar ik ken een winkel die dat verkoopt in rotterdam

XsamraX
11-06-2006, 19:45
nou ik wwet niet waar je woont maar ik ken een winkel die dat verkoopt in rotterdam nee hier verkopen ze het niet en rotterdam is een eind verderop niet om de hoek:D ewa ja pech toch;) stuur maar een lekker spinnetje op ik betaal de rembours:hihi:

sushimon
11-06-2006, 22:30

Hallo! Suikerspin en popcorn aparaat worden gewoon verkocht in de KIJKSHOP!

XsamraX
11-06-2006, 22:44
Hallo! Suikerspin en popcorn aparaat worden gewoon verkocht in de KIJKSHOP! thanx ga daar ff kijken van de week inschallah,;) popcornapparaat heb ik wel nog nooit gebruikt:hihi: groetjes:kus:

BrOeRtJe
11-06-2006, 22:57
voor hoeveel dan?

sushimon
11-06-2006, 23:18
eh... kijk op kijkshop.nl http://www.kijkshop.nl/index.asp?strPageType=zoeken&strZoekTrefwoord=suikerspin voor 59,00 euro. Er zit dan ook een boekje bij hoe je het moet doen. en je kunt gewone witte suiker gebruiken

XsamraX
12-06-2006, 09:36
eh... kijk op kijkshop.nl http://www.kijkshop.nl/index.asp?strPageType=zoeken&strZoekTrefwoord=suikerspin voor 59,00 euro. Er zit dan ook een boekje bij hoe je het moet doen. en je kunt gewone witte suiker gebruiken salaam, is best wel duur vind ik persoonlijk:hihi: :maf2: , maar ja als je ervan houdt....:likje: is niks te duur he;) . groetjes

jessie25
12-06-2006, 12:50
Middag, Voor zover ik weet verkoopt de Gamma ook suikerspinapparaten. Ze kosten daar maar 30 euro

lieve_meid
12-06-2006, 16:06
thanx ga daar ff kijken van de week inschallah,;) popcornapparaat heb ik wel nog nooit gebruikt:hihi: groetjes:kus: voor popcorn gebruik ik gewoon een pan met een dekseltje

XsamraX
12-06-2006, 17:11
voor popcorn gebruik ik gewoon een pan met een dekseltje ja ik ook;)

sushimon
12-06-2006, 19:11

ik koop kant- en -klare popcorn en suikerspin is mij te zoet! Maar vaak koop je die aparaten en ze blijven dan verder na een keertje gebruikt te zijn ook in de kast....

Nabila12
13-06-2006, 20:01
salaam, is best wel duur vind ik persoonlijk:hihi: :maf2: , maar ja als je ervan houdt....:likje: is niks te duur he;) . groetjes MEE EENS