Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Besnijdenis...

Pagina's : [1] 2

smurfi
11-06-2006, 09:01

Ik weet dta dit onderwerp al vaak aan de orde was :o Mijn zoontje wordt binnenkort besneden en alleen al de gedachte maakt me heel zenuwachtig :traan1: (Dat er iets fout gaat....) Is er iets waar ik aan moet denken, moet meenemen naar het besnijdeniscentrum? Alvast hartelijk bedankt :kus:

smurfi
11-06-2006, 11:45
heeeey, heeft dan nog niemand van de dames hun zoontje laten besnijden in een besnijdeniscentrum (Den Haag) Ik wil graag erfaringen wisseln :verdrietig:

boyengirl
11-06-2006, 12:17
neem piamatje mee voor als je hem mee naar huis neemt als ie nog pamper draagt zou ik pot valzeline kopen en heel de pamper er van binnen mee insmeeren zo dat zijn plasser er niet aan blijft plakken deed het ook bij mijn zoontje smorgens besneden savons speelde hij al weer inschallah zal jou zoontje ook snel beter zijn en nog mebrok al vast

tangia19
11-06-2006, 12:40
ik zit over te twijfelen of ik hem hier of in Marokko moet besnijden?? iemand ervaring dames?

noona
11-06-2006, 12:50

. ik heb de mijne in het ziekenhuis laten besnijden, twee tegelijk, wees zelf vooral rustig , je kind heeft niets aan een zenuwachtige moeder. je moet hem troosten. uit eigen ervaring weet ik dat de kinderne meer last hadden van de verdoving dan van de besnijdenis. zodra de verdoving was uitgewerkt waren ze dezelfde dag nog aan het spelen. aan de binnenkant van de luier heb ik brandwonden gaas gedaan zodat de luier niet aan hun plassertje plakt. en niet zo vaak de luier verschonen maar zo veel mogelijk laten plassen erin. de urine laat de wond veel sneller helen. en voor de rest, het is ZIJN dag doe wat ie je vraagt en maak het een beetje leuk, misschien kunnen familie langskomen om hem in het zonnetje te zetten en er een belangrijke dag van maken zodat ie een link trekt tussen zijn besnijdenis en de waarde van die dag! mabroek!

smurfi
11-06-2006, 15:01
neem piamatje mee voor als je hem mee naar huis neemt als ie nog pamper draagt zou ik pot valzeline kopen en heel de pamper er van binnen mee insmeeren zo dat zijn plasser er niet aan blijft plakken deed het ook bij mijn zoontje smorgens besneden savons speelde hij al weer inschallah zal jou zoontje ook snel beter zijn en nog mebrok al vast Bedankt voor je tips :kus: Ik ben nu al echt zenuwachtig :jammer:

smurfi
11-06-2006, 15:02
. ik heb de mijne in het ziekenhuis laten besnijden, twee tegelijk, wees zelf vooral rustig , je kind heeft niets aan een zenuwachtige moeder. je moet hem troosten. uit eigen ervaring weet ik dat de kinderne meer last hadden van de verdoving dan van de besnijdenis. zodra de verdoving was uitgewerkt waren ze dezelfde dag nog aan het spelen. aan de binnenkant van de luier heb ik brandwonden gaas gedaan zodat de luier niet aan hun plassertje plakt. en niet zo vaak de luier verschonen maar zo veel mogelijk laten plassen erin. de urine laat de wond veel sneller helen. en voor de rest, het is ZIJN dag doe wat ie je vraagt en maak het een beetje leuk, misschien kunnen familie langskomen om hem in het zonnetje te zetten en er een belangrijke dag van maken zodat ie een link trekt tussen zijn besnijdenis en de waarde van die dag! mabroek! oh, echt een goede tip met de brandwondengaasjes :goedzo: Was ik nooit op gekomen! Die van Betadine desinfecteren ook nog eens! Hartstikke bedankt :kus:

boyengirl
11-06-2006, 15:12
Bedankt voor je tips :kus: Ik ben nu al echt zenuwachtig :jammer: dat kan ik me in denken was ook heb zelf gehuild toen ie weg reed heeft ie niet gezien hoor want dat wou ik niet

boyengirl
11-06-2006, 15:14
ik zit over te twijfelen of ik hem hier of in Marokko moet besnijden?? iemand ervaring dames? nou ik had daar niet eens over getwijfeld komt niet eens in me op om in marokko telaten doen lehfed ik weet dat ze het daar beter doen als hier en dat er daar meer worden besneden als hier maar toch wij worden zo snle ziek daar als we iets verkeerds eeten en dat soort dingen wij zijn daar niet gewend l;aat staan onze kids dan maar wat meer geld uit geven maar liever hier

noona
11-06-2006, 16:17
Hoe verdoven ze eigenlijk? met een kapje of met een spuit? eerst kapje en daarna ruggenprik

noona
11-06-2006, 16:41
meen je dat nou:traan1: Dit heb ik nooit gehoord...wayooo ik ben als de dood voor ruggenprik heb er een trauma aan over gehouden en nu toelaten dat me kindje er 1 krijgt? Nu denk ik in 1x anders over een besnijdenis :jammer: van deze combinatie schijnen ze namelijk minder last te hebben en minder misselijk dan bij een algehele verdoving. er zijn tegenwoordig ook zoveel manieren om te besnijden, je moet maar hopen dat je de juiste treft bij jouw zoontje. je hebt ook de manier waarbij ze de extra huid afbinden totdat het er vanzelf afvalt maar ikzelf prefereer het wegsnijden van het overtollig huid met verdoving zodat ze niets van het snijden zouden voelen.

chaouniah
11-06-2006, 17:00
Hoe verdoven ze eigenlijk? met een kapje of met een spuit? ze verdoven met een spuit en klysma in een besnijdeniscentrum dat is wat zebijmijn zoontje hebben gedaan. groetjes chaouniah

smurfi
12-06-2006, 08:25
ze verdoven met een spuit en klysma in een besnijdeniscentrum dat is wat zebijmijn zoontje hebben gedaan. groetjes chaouniah Klopt, zo staat het idd op hun site...

Celina
12-06-2006, 08:30
Er staan goede tips bij dank jullie wel dames ;)

smurfi
02-07-2006, 12:33

Bedankt dames!!!!!!!! Volgende week is het zover voor mijn zoontje :(

Pagina's : [1] 2