Bekijk originele versie : Trouw akte??
zailashia
10-06-2006, 23:18
Salaam alaikoum...
Ik hoorde dat ze nu heel moeilijk doen, je moet eerst voor de nederlandse wet trouwen en dan mag je volgend de marokkaanse wet trouwen klopt dat?:confused:
AyourInou.
10-06-2006, 23:24
Asalaam Zuster,
Helaas weet ik het antwoord daar niet op,maar wie weet bied iemand anders hier zijn hulp aan :)
Ik wens je het beste en Moge Allah swt. je Huwelijk Zegenen :)
Insha'Allah...
Ma3a Salama,
zailashia
10-06-2006, 23:25
Asalaam Zuster,
Helaas weet ik het antwoord daar niet op,maar wie weet bied iemand anders hier zijn hulp aan :)
Ik wens je het beste en Moge Allah swt. je Huwelijk Zegenen :)
Insha'Allah...
Ma3a Salama,
Amien ougtie..:kus: Jammer joh.. want ik hoorde dat er nieuwe regeltjes zijn enz.. Ghair InshaAllah
AyourInou.
10-06-2006, 23:28
Komt allemaal goed Insha'Allah..
:sjans:
zailashia
10-06-2006, 23:29
:kus:
Komt allemaal goed Insha'Allah..
:sjans:
haha inshaAllah ougtiie:kus:
Goudmeisje
10-06-2006, 23:59
Ja dat klopt, je moet eerst een afspraak maken bij de gemeente om in ondertrouw te gaan, daarna moet je nog minstens 2 weken wachten voordat jullie in het huwelijk kunnen treden. Nadat jullie voor de nederlandse wet getrouwd zijn, dan pas mogen jullie voor de marokkaanse wet trouwen.
zailashia
11-06-2006, 00:02
Ja dat klopt, je moet eerst een afspraak maken bij de gemeente om in ondertrouw te gaan, daarna moet je nog minstens 2 weken wachten voordat jullie in het huwelijk kunnen treden. Nadat jullie voor de nederlandse wet getrouwd zijn, dan pas mogen jullie voor de marokkaanse wet trouwen.
Aaaahhh zo... Moge allah je belonen:kus:
zinalady80
11-06-2006, 11:59
ja dat klopt eerst de nederlandse en dan pas kan je marokaanse maken
lieve_meiske
11-06-2006, 12:04
oh wist k ook niet:(
liefmeisje79
11-06-2006, 13:13
salem beste sister
Ik ben in marokko getrouwd een paar maanden terug. Ik ging me inschrijven in de gemeente dat ik getrouwd bent. Toen vroeg ik haar nog moet ik hier nog in ondertrouw toen zei ze nee ik controleer de papieren en als alles in orde is dan ben je gehuwd. Later kreeg een gba uitreksel dat ik gehuwd was. Maar hierover heb ik nog niks van gehoord.
groetjes
couscous_nomro1
11-06-2006, 17:01
ja ik ga het ook in marokko doen deze zomer lekekr makkelijk alles in 1 handomdraai maar hier neemt het zoveel tijd in beslag je bent hier teveel tijd kwijt,dus als je naar marokko toe gaat deze zomer zou ik het in marokko doen als ik jou was.
zailashia
11-06-2006, 18:46
ja ik ga het ook in marokko doen deze zomer lekekr makkelijk alles in 1 handomdraai maar hier neemt het zoveel tijd in beslag je bent hier teveel tijd kwijt,dus als je naar marokko toe gaat deze zomer zou ik het in marokko doen als ik jou was.
mashaAllah..
jaa dat gaan we denk ik ook doen inshaAllah :sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.