Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Yo, Klik hier!

Lovely16
10-06-2006, 22:40

- Wat doe je tegen vettig haar? - Wat doe je tegen haaruitval? - Wat doe je om je haar uit de knopen te halen? :hihi: Daarna heb ik nog wat vragen, steeds verschillend? Dus als iemand wat kan antwoorden, tell me:kus:

sweetourzazatia
10-06-2006, 22:52
[QUOTE=Lovely16]- Wat doe je tegen vettig haar? - Wat doe je tegen haaruitval? - Wat doe je om je haar uit de knopen te halen? vettig haar: niet zo vaak je haar wassen zo voorkom je t..thats all i know:confused: haaruitval: ligt eraan hoe veel je verliest, want t is normaal een aantal haartjes per dag te verliezen, maar is t echt extreem moet je ff langs de apotheek gaan, hebben ze pillen voor. haar uit knoop: je haar in een vlecht:D volgende vraag:hihi: :kus:

kaoutar_1988
10-06-2006, 23:00
Ik heb ook last van haaruitval! Wat voor pillen zijn het dan en werken ze echt?

sweetourzazatia
10-06-2006, 23:03
Ik heb ook last van haaruitval! Wat voor pillen zijn het dan en werken ze echt? heb zelf nooit pillen gebruikt schat, las t hier wel vaak, had zelf ook n tijd last van haaruitval, maar was toen met herfst,, scheen normaal te zijn volgens mn huisarts, omdat rond die tijd ook bomen hun bladeren verliezen:moe: hoop dat iemand anders hier jullie kan helpen met oplossingen tegen haaruitval.. :kus:

Lovely16
10-06-2006, 23:04

Pillen tegen haaruitval, lijkt me niet zo goed......... Maar als ik bijv. in de ochtend me haar was, dan is het zodra het droog is vettig soms??? ( Na het stylen )

sweetourzazatia
10-06-2006, 23:08
Pillen tegen haaruitval, lijkt me niet zo goed......... Maar als ik bijv. in de ochtend me haar was, dan is het zodra het droog is vettig soms??? ( Na het stylen ) zonder dr wat in te smeren:confused: ...hoe vaak was jij je haar als k vragen mag??? :kus:

Lovely16
10-06-2006, 23:41
zonder dr wat in te smeren:confused: ...hoe vaak was jij je haar als k vragen mag??? :kus: Eerst heel vaak, maar niet meer omdat ik anders echt supervettig haar krijg......