Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Slaat nergens op

Shining_Star
04-06-2003, 19:18

Dammmn faggot as s mocro hoe kun je ALLE tetouanian nou HO EREN noemen :jammer: je noemt ze gewoon HOE REN omdat zij jou hebben afgewezen!! :auw:

Shining_Star
04-06-2003, 19:24
http://opkikkertje.nl/smilies/duiveltjes/duiveltje001.gif

nourelhouda
04-06-2003, 19:26
He hoe is het? Wie zei dat dan? :kwaad:

yasminne
04-06-2003, 19:27
Origineel gepost door real_jeblia Dammmn faggot as s mocro hoe kun je ALLE tetouanian nou HO EREN noemen :jammer: je noemt ze gewoon HOE REN omdat zij jou hebben afgewezen!! :auw: Het heeft je echt geraakt :( , maak je niet druk meid! Alleen zn naam al Slaatnergensop :giechel: dus al zijn reacties slaan ook nergens op :D

Shining_Star
04-06-2003, 19:31

Origineel gepost door nourelhouda He hoe is het? Wie zei dat dan? :kwaad: Hey meid met mij gaat ie prima en met jou??????? Hij zei dat alle Meiden uit Tetouan en Martil h oe rtjes zijn :jammer: enne yasminne ik maak me ook niet druk ik wil em gewoon effe dissen :D

Shining_Star
04-06-2003, 19:33
Origineel gepost door SlaatNergensOp Nee omdat ze H0eren zijn let nogmaals op mijn tekst ..niet allemaal..maar de meesten die zijn wel H0ertjes heb je zelf met je eigen ogen gezien dat ze sex hebben met de ene naar de andere??????? of oordeel jij alleen omdat ze misschien "te"korte kleren dragen :jammer:

-Reda-
04-06-2003, 19:43
Origineel gepost door SlaatNergensOp Nee omdat ze H0eren zijn let nogmaals op mijn tekst ..niet allemaal..maar de meesten die zijn wel H0ertjes ach man je bent gewoon uitgelachen om je 9 mm lange jantje:jammer: Bek houwe over Tetouanien :kwaad:

Shining_Star
04-06-2003, 19:44
Origineel gepost door SlaatNergensOp Hahaha lieve meid ...ik zou maar zeggen neem eens een kijkje in de Amsterdamse Hotel's en vooral de dure 5 sterren hotels en zie hoeveel Ntina 3ayela Tetouaniat op hun klanten zitten te wachten en ik zou maar in marokko zelf ook maar eens gaan kijken hoe de tetouan meiden de Kabila bars overbevolken en ze komen uit nederland ik zou maar eens gewoon 1 keer in de nacht door amsterdam lopen je ziet alleen de schreeuwende Tetouan meiden die net zo lachen als een H0er en het zijn ook H0ertjes en laaste ..ik heb heel wat Tetouan Meiden tussen de lakens gehad het zijn gewoon H0ertjes eerst waren het CasaH0oertjes die een slechte naam hadden maar nu zijn het Martil en Tetouan H0ertjes die een slechte naam hebben ! So that makes you a P I M P enne er zit wel in elke ras een H O E R misschien zelfs ook in jou eigen soort :rolleyes:

Shining_Star
04-06-2003, 19:48
Origineel gepost door SlaatNergensOp Gelukkig kom ik niet uit Tetouan nee gelukkig niet nee anders kregen de TETOUANIAN een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechtere naam :kwaad:

-Reda-
04-06-2003, 19:55
Origineel gepost door SlaatNergensOp Tazzzzz ik zou maar gaan bukken als ik jouw was dan zul je wel merken of die 9 mm is......jouw soort geven hun k0ntjes gewoon gratis weg in centraal station van amsterdam wat een schijnheilige jood zeg. zie je, alleen jij neemt mensen van je eigen land in hun ass, niet alleen een landverrader maar ook nog een fag :jammer:

Shining_Star
04-06-2003, 19:58
Origineel gepost door SlaatNergensOp Tazzzzz ik zou maar gaan bukken als ik jouw was dan zul je wel merken of die 9 mm is......jouw soort geven hun k0ntjes gewoon gratis weg in centraal station van amsterdam wat een schijnheilige jood zeg. dont mess with D@ttie :nerd: :auw: