Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vakantiewerk

Chaimae
10-06-2006, 14:45

Salaam oe 3aleikoem dames Ik ben druk bezig met het versturen van mijn ( nogal lege) cv. Alhamdoelilah kan je tegenwoordig alles online doen. Binnen 2 minuutjes was ik aangemeld bij een uitzendbureau en een minuut later had ik mijn eerste cv verstuurd. :D Ik heb nu al voor drie baantjes gesoliciteerd dus ik ben benieuwd. Vooral omdat mijn voor en achternaam onuitspreekbaar zijn voor de meeste mensen..:hihi: Ik heb trouwens nog nooit eerder gewerkt...:o Maar goed, waar hebben jullie vroeger allemaal gewerkt? Aardbeien geplukt? Wc's schoongemaakt? :D Vertel het hier...

oemDua
10-06-2006, 15:08
[QUOTE=Chaimae]Salaam oe 3aleikoem dames Ik ben druk bezig met het versturen van mijn ( nogal lege) cv. Alhamdoelilah kan je tegenwoordig alles online doen. Binnen 2 minuutjes was ik aangemeld bij een uitzendbureau en een minuut later had ik mijn eerste cv verstuurd. :D Ik heb nu al voor drie baantjes gesoliciteerd dus ik ben benieuwd. Vooral omdat mijn voor en achternaam onuitspreekbaar zijn voor de meeste mensen..:hihi: Ik heb trouwens nog nooit eerder gewerkt...:o Maar goed, waar hebben jullie vroeger allemaal gewerkt? Aardbeien geplukt? Wc's schoongemaakt? :D Vertel het hier...[/QUOT Leuk zeg...hmmmmm even denken, ik heb echt zonder grap zeker 30 baantjes gehad of meer zelfs... me eerste baantje was bij de Zeeman, daarna heb ik schoonmaakbaantjes gehad, kamermeisje, kapster, snackbarmedewerker (verschrikkelijk vooral met warm weer), verschillende callcenters, administratie... dit is een kleine selectie... haha ik ben zeker de helft vergeten :hihi:

Chaimae
10-06-2006, 15:10
[QUOTE=Chaimae]Salaam oe 3aleikoem dames Ik ben druk bezig met het versturen van mijn ( nogal lege) cv. Alhamdoelilah kan je tegenwoordig alles online doen. Binnen 2 minuutjes was ik aangemeld bij een uitzendbureau en een minuut later had ik mijn eerste cv verstuurd. :D Ik heb nu al voor drie baantjes gesoliciteerd dus ik ben benieuwd. Vooral omdat mijn voor en achternaam onuitspreekbaar zijn voor de meeste mensen..:hihi: Ik heb trouwens nog nooit eerder gewerkt...:o Maar goed, waar hebben jullie vroeger allemaal gewerkt? Aardbeien geplukt? Wc's schoongemaakt? :D Vertel het hier...[/QUOT Leuk zeg...hmmmmm even denken, ik heb echt zonder grap zeker 30 baantjes gehad of meer zelfs... me eerste baantje was bij de Zeeman, daarna heb ik schoonmaakbaantjes gehad, kamermeisje, kapster, snackbarmedewerker (verschrikkelijk vooral met warm weer), verschillende callcenters, administratie... dit is een kleine selectie... haha ik ben zeker de helft vergeten :hihi: :wow: Wat veel zeg! Ging je altijd zelf weg of werd je ontslagen? :hihi:

riffia_19
10-06-2006, 15:12
Salaam oe 3aleikoem dames Ik ben druk bezig met het versturen van mijn ( nogal lege) cv. Alhamdoelilah kan je tegenwoordig alles online doen. Binnen 2 minuutjes was ik aangemeld bij een uitzendbureau en een minuut later had ik mijn eerste cv verstuurd. :D Ik heb nu al voor drie baantjes gesoliciteerd dus ik ben benieuwd. Vooral omdat mijn voor en achternaam onuitspreekbaar zijn voor de meeste mensen..:hihi: Ik heb trouwens nog nooit eerder gewerkt...:o Maar goed, waar hebben jullie vroeger allemaal gewerkt? Aardbeien geplukt? Wc's schoongemaakt? :D Vertel het hier... ik heb ook nooit gewerkt...nu ik niet op vakantie ga wordt dit me eerste baantje als kamermeisje in het ziekenhuis:D

Chaimae
10-06-2006, 15:17

ik heb ook nooit gewerkt...nu ik niet op vakantie ga wordt dit me eerste baantje als kamermeisje in het ziekenhuis:D Succes! :goedzo: Ik ben benieuwd of ik antwoord krijg. Heb bij een verzorgingstehuis, callcenter en nog 1 bedrijf waar post gesorteerd moet worden gesoliciteerd. :maf2:

oemDua
10-06-2006, 15:34
hahaha nee ik ben maar 1 keer in me leven ontslagen ergens. En verder nam ik altijd ontslag...of soms liet ik gewoon niks meer van me horen en als ze me dan opbelden waar ik bleef ging ik ze uitschelden :o, maar dat was wel in me heelleeeeee jongen jaren hoor :hihi:, haha dat doe ik nu niet meer.

riffia_19
10-06-2006, 15:38
Succes! :goedzo: Ik ben benieuwd of ik antwoord krijg. Heb bij een verzorgingstehuis, callcenter en nog 1 bedrijf waar post gesorteerd moet worden gesoliciteerd. :maf2: dank je wel zuster..jij ook veel en veel suc6 incha Allah met je baantje:goedzo: ma3a salamaat riffia;)

Chaimae
10-06-2006, 15:41
hahaha nee ik ben maar 1 keer in me leven ontslagen ergens. En verder nam ik altijd ontslag...of soms liet ik gewoon niks meer van me horen en als ze me dan opbelden waar ik bleef ging ik ze uitschelden :o, maar dat was wel in me heelleeeeee jongen jaren hoor :hihi:, haha dat doe ik nu niet meer. :eek: Jeetje, ik zou dat echt niet durven. Ben wat dat betreft echt een bang tutje..:hihi:

Chaimae
10-06-2006, 15:41
dank je wel zuster..jij ook veel en veel suc6 incha Allah met je baantje:goedzo: ma3a salamaat riffia;) Dank je..:o

Maagdelijk
10-06-2006, 15:46
Ik heb bollen gepeld :hihi: