Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden die neer kijken op meiden met hoofddoek...

Pagina's : [1] 2 3

loeloesch
04-06-2003, 18:05

soms als ik in de stad loop, en het is heel warm, zie ik van die maroc wijven met mini rokjes, en strakke topjes zegma mij kapsonnes kijken...zegma...aaaaaah zielig meisje moet je hoofddoek dragen van je pappie?? En dan denken ze zegma dat ze veel mooier zijn omdat ze meer aandacht krijgen ( in hun dreams) Ewa hierbij voor al die meiden een boodschap...:aftel:

babyboy
04-06-2003, 18:06
ik zou eerder van jou houden :Iluvu:

babyboy
04-06-2003, 18:07
maar het is meestal andersom :)

RiFFia_GirLie
04-06-2003, 18:15
Origineel gepost door sweet_boyyy maar het is meestal andersom :) :D

esmaatjuuh
04-06-2003, 18:16

Origineel gepost door jebha1 Die meiden hebben gewoon aandacht nodig, en die moet jij ze gewoon niet geven.kijken ze jij zo aan, dan kijk jij ze weer harstikke vies aan met hun aandacht kleding zo simpel als dat.zo moet je het aanpakken :goedzo: Ik Pak Het zo aan... :zweep: A El Hmara!!! :engel:

fatiha85
04-06-2003, 18:17
Origineel gepost door loeloesch soms als ik in de stad loop, en het is heel warm, zie ik van die maroc wijven met mini rokjes, en strakke topjes zegma mij kapsonnes kijken...zegma...aaaaaah zielig meisje moet je hoofddoek dragen van je pappie?? En dan denken ze zegma dat ze veel mooier zijn omdat ze meer aandacht krijgen ( in hun dreams) Ewa hierbij voor al die meiden een boodschap...:aftel: helemaal met je eens!! :goedzo: Kijk eens ze krijgen er ook ééntje van mij :aftel: :D maar ja negeren die handel!!! :zwaai:

omaymaa
04-06-2003, 18:18
ALs je nou met die kleren om aandacht schreeuwt ben je echt pas zielig, want de mannen kijken dan echt niet naar jegezicht of hoe je bent alleen naar de benen en andere lichaamsdelen Dit moet ik ook ff kwijt , die meisjes die dan denken dat ze mooi zijn etc etc. Nou ik denk dat de gemiddelde man liever een vrouw heeft die zich een beetje bedekt en niet zo eentje met minirokjes of wat dan ook. NOu loeloesch NIKS VAN AANTREKKEN MEID> JIJ WEET WEL BETER!!!

Shining_Star
04-06-2003, 18:18
Ik draag zelf nog geen hoofddoek maar zo iets zou ik nooit doen :jammer: :goedzo: 2 all the moslima's met of zonder hoofddoek

Najat_the_Don
04-06-2003, 18:19
Origineel gepost door esmaatjuuh :goedzo: Ik Pak Het zo aan... :zweep: A El Hmara!!! :engel: right :D

esmaatjuuh
04-06-2003, 18:26
Origineel gepost door Najat_the_Don right :D :D

just_fouad
04-06-2003, 18:29
tegen esma moet je niet proberen vies te kijken die wapens onder haar hoofddoek......... :auw: ik maak geen geintjes meer vorige keer keeg ik rake klappen! :zweep: :maf:

esmaatjuuh
04-06-2003, 18:31
Origineel gepost door just_fouad tegen esma moet je niet proberen vies te kijken die wapens onder haar hoofddoek......... :auw: ik maak geen geintjes meer vorige keer keeg ik rake klappen! :zweep: :maf: :bril: Jij Kent Me TE goed!!!!!!!! :goedzo: Maar...Ik Ga weg!! Thallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :zwaai: ;)

Miss_Glitter
04-06-2003, 18:35
ik draag ook geen hoofdddoek.......wil het wel doen insha allah maar k heb juist respect voor die meisjes met hoofddoek........ waarom vies aankijken als het bij onze geloof hoort??? :confused: I don't underdstand it :ego:

loeloesch
04-06-2003, 18:38
Origineel gepost door just_fouad tegen esma moet je niet proberen vies te kijken die wapens onder haar hoofddoek......... :auw: ik maak geen geintjes meer vorige keer keeg ik rake klappen! :zweep: :maf: :lol:

loeloesch
04-06-2003, 18:39

Origineel gepost door sweet_boyyy ik zou eerder van jou houden :Iluvu: thanx.... :D :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3