Bekijk originele versie : Damnz...
Het is opeens vet donker geworden, waait als een muhfukker, we gaan die harde storm krijgen nu
dima_zina85
04-06-2003, 17:33
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Het is opeens vet donker geworden, waait als een muhfukker, we gaan die harde storm krijgen nu
:hihi:.......jah wij zijn er vanaf:bril:.......en heb je al getraint wela la?
Wordt het wat koeler gelukkig :wijs:
doe je pc ook uit als het gaat stormen, anders ga jij ook stormen.
Miss_Glitter
04-06-2003, 17:34
zo erggggggggggggg
en ik zit helemaal in diemen....moet helemaal naar huis.........
mammyyyyyyyyyyyyyyyy:huil:
RiFFia_GirLie
04-06-2003, 17:34
Origineel gepost door flour
Wordt het wat koeler gelukkig :wijs:
Ja gelukkig maar
:maf:
esmaatjuuh
04-06-2003, 17:37
:schreeuw:
Ik Ging naar balkon Om Kleding naar binnen te brengen....Ik Vloog letterlijk weg!!!!!!!
Miss_Crazy
04-06-2003, 17:38
allang weg hierzo :ego:
NaDoR.ZiNa
DamNZ egt lelijk dit weer!!! Ik Zag ineens me Beha's vliegen over het balkon!!!!
dima_zina85
Origineel gepost door esmaatjuuh
Ik Ging naar balkon Om Kleding naar binnen te brengen....Ik Vloog letterlijk weg!!!!!!!
whahahaha:lol:........als zelfs de bomen bijna omvallen, wat d8 je?..dat je stil bleef staan ofzo:hihi:.....gekkie:D
esmaatjuuh
04-06-2003, 17:40
Origineel gepost door dima_zina85
whahahaha:lol:........als zelfs de bomen bijna omvallen, wat d8 je?..dat je stil bleef staan ofzo:hihi:.....gekkie:D
:(
Ik ben bangggggg
Mama is weg!!!!!
Papa ook!!!
:huil:
Ik Wil Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:maf:
me zusje zit in de lucht meskiene, ze word weggewaaid en ze schreeuwt, wat moet ik doen.
die stip wordt steeds kleiner, ze verdwijnt nog zo, ik hoor haar nog wel schreeuwen.
aaaaah meskiena ze is nu tegen een boom aangekomen, en huilt, en ze gaat steeds verder weg, heelllluuuuuuuuuuup
esmaatjuuh
04-06-2003, 17:42
:lol:
whauahahahhahahahahah
euhm....Laat Haar staan...En Zoek me Moeder...:schreeuw:
en ik moet nog gaant rainen omdat mn broertje mn trainingsbroek heeft gestolen :kwaad: dat betekent weer wachten totdat het droog is:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.