Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mustapha Hadji wil weer voor het marokkaanse elftal spelen. Wat vinden jullie daarvan

Pagina's : [1] 2

Cannavaro
04-06-2003, 17:09

http://static.sky.com/images/pictures/1043716.jpg Ik vind dat ze hem niet moeten oproepen omdat hij zich eerst te goed voelde voor Marokko. Laat hem maar lekker in Engeland voetballen en geef de jongeren de kans om zich te bewijzen. Wat vinden jullie?

esmaatjuuh
04-06-2003, 17:12
:goedzo: Juist!

Cannavaro
04-06-2003, 17:13
Origineel gepost door esmaatjuuh :goedzo: Juist! ;)

Najmatje
04-06-2003, 17:17
Origineel gepost door Cannavaro ;) Of niet je hebt gelijk :D :zwaai:

Cannavaro
04-06-2003, 17:24

Origineel gepost door Najmatje Of niet je hebt gelijk :D :zwaai: ja toch. Wie niet iets voor zijn land over heeft mag de pot op toch? :D :zwaai:

NaDoR.ZiNa
04-06-2003, 17:26
Tjah hij is wel een goede speler ik volg voetbal niet ofzo maar dat hoor ik ltijd hier van de mannelijke familieleden :D maaruh als hij zich te goed voelt voor marokaan waarom vraagt marokko hem dan nog?

House
04-06-2003, 17:27
Hij moet zeker terugkeren naar het Marokkaans elftal, misschien dat er dan meer leven in de brauwerij komt ;)

Cannavaro
04-06-2003, 17:31
Origineel gepost door House Hij moet zeker terugkeren naar het Marokkaans elftal, misschien dat er dan meer leven in de brauwerij komt ;) het draait om respect. Hij had geen respect om voor Marokko te spelen toen ze hem nodig hadden. Hij verkoos toen Aston villa boven Marokko en dat vond ik echt laf van hem. Maar Zaki zal em denk ik niet opnemen in de selectie. Laat de talenten die in Europa spelen maar de kans krijgen. Die zijn ook 200% GEMOTIVEERD en denken niet alleen aan floes :)

babyboy
04-06-2003, 17:32
hij had zwaar gelijk toen hij weg ging, die marokkanen bakken er niets van. en als hij terug wilt gaan, dan heeft ie lekker gelijk

Atlasleeuw
04-06-2003, 17:37
Origineel gepost door Cannavaro het draait om respect. Hij had geen respect om voor Marokko te spelen toen ze hem nodig hadden. Hij verkoos toen Aston villa boven Marokko en dat vond ik echt laf van hem. Maar Zaki zal em denk ik niet opnemen in de selectie. Laat de talenten die in Europa spelen maar de kans krijgen. Die zijn ook 200% GEMOTIVEERD en denken niet alleen aan floes :) \ Kijk Hadji heeft destijds Marokko de rug toe gekeerd, niet zo mooi, maar het had wel redenen o.a. omdat men zijn familieleden lastig viel in marokko...:jammer: Daarnaast moet een speler zoals hij denken aan zijn positie bij zijn club, omdat Marokkaanse spelers steeds worden opgeroepen wordt de kans groter dat ze hun basisplaats kwijtraken, een groot voorbeeld hiervan is ADIL RAMZI......eens basisspeler van PSV en nu ligt hij ergens te rotten in de tweede divisie van Spanje....daar staat hij ergens onderin met zijn nieuwe clubje Cordoba... De ommekeer kwam voor Adil Ramzi bij de wedstrijd Marokko-libie een totaal onbelangrijk oefenduel en saaaaaai was het ook nog, het werd 0-0 terwijl PSV hem nodig had in een Uefa-cup duel.....:jammer:...en dat vond zijn trainer van toen (gerets) niet zo leuk.....

House
04-06-2003, 17:38
Origineel gepost door Cannavaro het draait om respect. Hij had geen respect om voor Marokko te spelen toen ze hem nodig hadden. Hij verkoos toen Aston villa boven Marokko en dat vond ik echt laf van hem. Maar Zaki zal em denk ik niet opnemen in de selectie. Laat de talenten die in Europa spelen maar de kans krijgen. Die zijn ook 200% GEMOTIVEERD en denken niet alleen aan floes :) Dat is waar, was niet echt tof wat hij gedaan heeft, maar daar zal zeker één of andere reden zijn en niet alleen floes. En trouwens ik zie niet echt veel marokkaans talent die geschikt is voor een nationaal elftal.

Atlasleeuw
04-06-2003, 17:43
Nu we het er over hebben.....Boukhari is opgeroepen voor de wedstrijd tegen Sierra Leone komend weekend, maar nee hij is niet op komen dagen.....zogenaamd wil zijn club hem niet laten gaan...hij heeft wel lekker geoefend tegen het Nederlands elftal.... Lees: Nourdin Boukhari did not travel to Morocco to join The Atlas Lions for their training camp in Sale before the clash with Sierra Leone in Casablanca on Sunday. Instead he stayed in Amsterdam and played this afternoon with Ajax a friendly against the national Dutch team. The friendly ended with a 1-1 draw. Van der Gun scored for Ajax while Van Bronkhorst leveled up for Oranje. Ajax: Timmer, Kujala, Promes, Valencia, Maxwell, Obodai, Van der Meyde, Witschge, BOUKHARI, Pienaar en Van der Gun Subs: Swinkels, AKACHAR, Vermaelen, Seedorf Oranje: Van der Sar, Reiziger, Stam, De Boer, Van Bronckhorst, Van Bommel, Seedorf, Van der Vaart, Van Nistelrooy, Kluivert, Zenden Subs: Ooijer, Bosvelt, De Boer, Overmars, Waterreus, Van Hooijdonk, Makaay

Cannavaro
04-06-2003, 18:06
Dat klopt ook wel maar als een voetbalbond van Marokko een speler opeist dan moet hij ook komen. Komt hij niet dan krijgt hij een straf van de Fifa. Zover is het niet gekomen, maar ik zou persoonlijk altijd voor mijn land spelen. Ik bedoel nederland elftal spelers komen toch ook voor hun land ook al moeten spelers die in spanje italie of elders moeten spelen. Natuurlijk is het speelschema van Afrikaanse landen en europa niet goed op elkaar afgestemd maar dat neemt niet weg dat je je land links laat liggen. Echt de enige speler waar ik echt diep respect voor heb is Naybet :)

elFaraj
04-06-2003, 18:08
Origineel gepost door Cannavaro Dat klopt ook wel maar als een voetbalbond van Marokko een speler opeist dan moet hij ook komen. Komt hij niet dan krijgt hij een straf van de Fifa. Zover is het niet gekomen, maar ik zou persoonlijk altijd voor mijn land spelen. Ik bedoel nederland elftal spelers komen toch ook voor hun land ook al moeten spelers die in spanje italie of elders moeten spelen. Natuurlijk is het speelschema van Afrikaanse landen en europa niet goed op elkaar afgestemd maar dat neemt niet weg dat je je land links laat liggen. Echt de enige speler waar ik echt diep respect voor heb is Naybet :) Djel Depobitivo la Caruna ow la ewa hij zeker :goedzo:..

Cannavaro
04-06-2003, 18:09

Origineel gepost door Atlasleeuw Nu we het er over hebben.....Boukhari is opgeroepen voor de wedstrijd tegen Sierra Leone komend weekend, maar nee hij is niet op komen dagen.....zogenaamd wil zijn club hem niet laten gaan...hij heeft wel lekker geoefend tegen het Nederlands elftal.... Lees: Nourdin Boukhari did not travel to Morocco to join The Atlas Lions for their training camp in Sale before the clash with Sierra Leone in Casablanca on Sunday. Instead he stayed in Amsterdam and played this afternoon with Ajax a friendly against the national Dutch team. The friendly ended with a 1-1 draw. Van der Gun scored for Ajax while Van Bronkhorst leveled up for Oranje. Ajax: Timmer, Kujala, Promes, Valencia, Maxwell, Obodai, Van der Meyde, Witschge, BOUKHARI, Pienaar en Van der Gun Subs: Swinkels, AKACHAR, Vermaelen, Seedorf Oranje: Van der Sar, Reiziger, Stam, De Boer, Van Bronckhorst, Van Bommel, Seedorf, Van der Vaart, Van Nistelrooy, Kluivert, Zenden Subs: Ooijer, Bosvelt, De Boer, Overmars, Waterreus, Van Hooijdonk, Makaay Dit bedoel ik dan. Seizoen is voorbij en ipv voor ze land in trainingskamp te gaan speelt ie een dom partijtje voetbal, terwijl Van der vaart wel voor het nederlands elftal speelt. Begrijp je?

Pagina's : [1] 2