Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar krijg jij irritaties van?

Pagina's : [1] 2

FATOUSHA
04-06-2003, 16:03

ik als ik iemand in de bus voor me in zijn neus zie peuteren :kwaad: weer een poll :D stemmen maar :o Adios!

dima_zina85
04-06-2003, 16:09
wahahahaah........jah k kan niet kiezen:( vind alles irri:maf2:

lavie77
04-06-2003, 16:43
Mensen die uit hun mond stinken en dan nog het lef hebben om dicht bij je neus te praten!!collegas bijvoorbeeld ....af en toe zit ik hier gewoon te kokhalsen....

casaouia7
04-06-2003, 17:02
bijvoorbeeld met dit ''mooie'' weer dan lope sommige wijfe er zo zjnoenlijk bij. Ik vind het echt nix hoor al die korte rokjes. dan kenne ze beter gewoon in hun nakie buite lope. Ik hou zelf niet van rokken laat staan die dirrty rokjes.

SweetRose
04-06-2003, 17:59

Alles wat daar staaaat :maf: :jammer:

babyboy
04-06-2003, 18:01
als iemand fluit, tfoe

Shining_Star
04-06-2003, 18:15
Bijna alles wat je in je poll hebt staan :ego:

GangstaLovin
04-06-2003, 18:18
Mensen die hun neus snuiten in het openbaar ...die op straat spugen ...die chagerijnig kijken ...en alles wat er in je poll staat.

ChebaB
04-06-2003, 18:19
Mensen die denken dat ze heel wat zijn, die irriteren mij echt het meest! :rolleyes:

Miss_mandalinna
04-06-2003, 18:28
Ik krijg irritaties van slaat nergens op

Atlasleeuw
04-06-2003, 18:29
Van hypocriete mensen.........Mounafiqien..... :D

jeblia20
05-06-2003, 10:43
ik krijg irritaties zijn vaak nederlandse vrouwen die in de zomer vooral in dit mooie weer met spagetiebandjes lopen en ze hun okselsharen niet wegscheren tfoeeeeeeeeeeee echt walgelijk man

XmaghrabiaX
05-06-2003, 12:11
Origineel gepost door ChebaB Mensen die denken dat ze heel wat zijn, die irriteren mij echt het meest! :rolleyes: inderdaa, ik ken een meisje die zemma heel onzeker is over d'r uiterlijk maar ondertussen blijft ze je maar vertellen als ze ergens een complement heeft gehad, zelf van die standaard versieracties van zielige marokaantjes op centraal...zelf die versieracties vertelt ze door.zo zielig gewoon. en verder bluft zealtijd met haar (H&M) kleding...zemma dat ze als best gekleed gaat..zegt ze niet lettelijk maar doet het hele subtiel..........en als ze bij visite is, en iemand zegt iets over haar uiterlijk, dan zegt ze dat ze niet begrijp wat mensen in hara zien omdat ze zichzelf zo lelijk vind, dat zegt ze expres zodat die mensen gaan zeggen dat leuk is en er goed uitziet.......ohh my god...alleen als ik aan haar denk moet ik kokhalzen...want ik weet dondersgoed dat ze vist naar complimenten omdat ze zichzelf helemaal geweldig vind.. anway...arrogantie van hier tot Tokio maar zichzelf anders voordoen.....tfoeoeoeoeoeo... ik kokhals van haar!!! en jammer genoeg zie ik haar regelmatig en elke keer als ik haar tegenkomen verzint ze wel een bruggetje om weer te vertellen over haar compliment die ze weer ergens vandaan heeft gevist. ik weet echtniet hoe ik erop moet reageren...want als ik iest ga zeggen dan ben ik natuurlijk meteen jaloers in haar ogen. het is gewoon triest...ik (en vele andere meiden)loop toch ook niet met mijn complimenten rond!!!

Bario_Woman
05-06-2003, 13:00
Origineel gepost door FATOUSHA ik als ik iemand in de bus voor me in zijn neus zie peuteren :kwaad: weer een poll :D stemmen maar :o Adios! c Wat mij irriteert?Mensen die zich anders voordoen dan dat ze zijn. Scheinheilige mensen en mensen met attitude :ego: Tfoe wat haat ik dat..

SaMiax
05-06-2003, 13:04

Origineel gepost door ChebaB Mensen die denken dat ze heel wat zijn, die irriteren mij echt het meest! :rolleyes: Me too..

Pagina's : [1] 2