Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : in & out geboortefeesten

Sousia87
09-06-2006, 20:32

Topic van mimi is een hele goeie en al veel reacties. Na al die trouwerijen komen de kindjes. Dus vertel wat is in en wat is out voor een geboortefeest.

sendfromabove
09-06-2006, 21:05
HMMM in voor een geboortefeest??? Ik denk dat als ik kindjes krijg en een feest ga houden. En dan praat ik zeker over iets dat 7 a 8 jaar laten plaats vind insha Allah eerder als het mogelijk is :hihi:. Dan zou ik al mijn dierbaarste uitnodigen. Heel lekker eten koken of laten koken ik bedoel maar je moet je hele bevalling nog verwerken. haha. En het huis zou ik een lieve/schatige uitstalling geven. En beschuit met muisjes.. hoewel ik zelf een vervanger daarvan zou zoeken. Ik zou niet alleen maar illegale mensen uitnodigen die niets kunnen betekenen, maar Imam zodat de Koraan gereciteerd kan worden. Dat zou ik heel mooi vinden. En daar horen ook veel Doua's bij he. Voor mijn baby :traan1: je kind een mooier cadeau geven bestaat denk niet. Kzou ut niet te uitbundig vieren. Klein houden. In indergeval geen muziek en dans en rotzooi. Gewoon koraan verzen ensjo. Een Hapje eten. gezellig praten. Ffies je baby aan iedereen laten zien. zo zou IK het vieren. Maja of dat in is: I don't know. Denk dat mensen het veel leuker vinden tegenwoordig om een zaal in te huren dansen zingen en in tussen Allah (swt) vergeten te bedanken voor zo iets moois dat je hebt gekregen. Groetjes sendfromabove

Miss_Majda
09-06-2006, 23:59
toen mijn zus een geboortefeest gaf, had ze het in een buurthuis gedaan. ze had toen en mannelijke anacheedband gehuurd en die gingen ook ff koraan lezen. ze hadden ook boxen bij de vrouwen dus we konden alles horen, was lekker rustig, dus niet met alle toeters en bellen ;)

sendfromabove
10-06-2006, 14:07
toen mijn zus een geboortefeest gaf, had ze het in een buurthuis gedaan. ze had toen en mannelijke anacheedband gehuurd en die gingen ook ff koraan lezen. ze hadden ook boxen bij de vrouwen dus we konden alles horen, was lekker rustig, dus niet met alle toeters en bellen ;) JA.. kijk dat zou nog best wel mooi zijn geweest. Lekker rustig en met een goede sfeer. groetjes sendfromabove

Miss_Majda
10-06-2006, 14:13

JA.. kijk dat zou nog best wel mooi zijn geweest. Lekker rustig en met een goede sfeer. groetjes sendfromabovehet was :goedzo: niet dat gedoe met uitdagen van wie het beste kan dansen enzo. ik had laatst een geboortefeest meegemaakt, nou leek echt een disco ik vond dat echt niks aan. ik heb zelfs een keer gehoord dat een vrouw ziana en dj enzo had gedaan toen ze haar eerste kind kreeg, nou sorry ik vind dat echt teeee ver gaan :moe:

sendfromabove
10-06-2006, 14:57
het was :goedzo: niet dat gedoe met uitdagen van wie het beste kan dansen enzo. ik had laatst een geboortefeest meegemaakt, nou leek echt een disco ik vond dat echt niks aan. ik heb zelfs een keer gehoord dat een vrouw ziana en dj enzo had gedaan toen ze haar eerste kind kreeg, nou sorry ik vind dat echt teeee ver gaan :moe: Pfff.. nou en niet alleen jij vind het te ver gaah hoor! Ik namelijk ook. Je baby heeft toch niets aan dat disco gedoe:( Wel jammer dat sommige mensen zo blij zijn dat ze dat aan een ander willen laten zien maar op de verkeerde manier. Ze vergeten te vaak dat als Allah (swt) het niet had gewild ze ook geen kindje zouden krijgen maja. :traan1: Maja ik kan hun helaas niet veranderen maar wel er voor zorgen dat ik Allah (swt) niet zal vergeten op de dag dat ik mijn baby krijg:p Groetjes sendfromabove

Miss_Majda
10-06-2006, 15:44
Pfff.. nou en niet alleen jij vind het te ver gaah hoor! Ik namelijk ook. Je baby heeft toch niets aan dat disco gedoe:( Wel jammer dat sommige mensen zo blij zijn dat ze dat aan een ander willen laten zien maar op de verkeerde manier. Ze vergeten te vaak dat als Allah (swt) het niet had gewild ze ook geen kindje zouden krijgen maja. :traan1: Maja ik kan hun helaas niet veranderen maar wel er voor zorgen dat ik Allah (swt) niet zal vergeten op de dag dat ik mijn baby krijg:p Groetjes sendfromabovejuist ja :goedzo: vind ik ook!