Bekijk volle/desktop versie : Hond bijt baby dood



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13

10-06-2006, 02:25

Citaat door Aislin:
Misschien komt dat door de dubbele vacht van de husky, de vacht is niet hetzelfde als die van een andere hond natuurlijk en menig fokker waarschuwt een eventuele koper dan ook voor de gigantische verharing die de dubbele vacht met zich meebrengt.
Maar Tse kun je beschrijven wat het karakter van je hond was, je doet beetje voorkomen of er best wel problemen waren.
Hmmm... zoals mijn posting hierboven #170 - als hij wat in zijn mond had kon je het er nooit uithalen want dan kreeg je een echte knauw - als je dan dichterbij kwam ging hij grommen - als je thuiskwam liet hij je de eerste 10 minuten niet met rust maar bleef tegen je op springen - als er gasten kwamen ging hij eerst naast iedereen een potje blaffen voordat tot rust kwam - hij was bang van andere honden als hij aan de lijn zat maar als hij vrij in het parkje liep ging hij op iedere hond af - als ik eten maakte en ik zou even de deur uitgaan at hij op wat er op tafel stond - moet ik nog door gaan? De hondenpsycholoog die bij mij thuis kwam zei dat er geen oplossing voor was - of laten inslapen of aan het leger geven. Maar ik was erg aan hem gehecht en ik hield echt van dat beest dus dat kon ik niet en heb ik hem maar gehouden - totdat die allergie kwam, toen ging het echt niet want de gezondheid van mijn zoon gaat boven alles natuurlijk, dus toen heb ik met veel geluk wel iemand gevonden die hem wou nemen....

10-06-2006, 02:46



Citaat door Tsedek:
Hmmm... zoals mijn posting hierboven #170 - als hij wat in zijn mond had kon je het er nooit uithalen want dan kreeg je een echte knauw - als je dan dichterbij kwam ging hij grommen - als je thuiskwam liet hij je de eerste 10 minuten niet met rust maar bleef tegen je op springen - als er gasten kwamen ging hij eerst naast iedereen een potje blaffen voordat tot rust kwam - hij was bang van andere honden als hij aan de lijn zat maar als hij vrij in het parkje liep ging hij op iedere hond af - als ik eten maakte en ik zou even de deur uitgaan at hij op wat er op tafel stond - moet ik nog door gaan? De hondenpsycholoog die bij mij thuis kwam zei dat er geen oplossing voor was - of laten inslapen of aan het leger geven. Maar ik was erg aan hem gehecht en ik hield echt van dat beest dus dat kon ik niet en heb ik hem maar gehouden - totdat die allergie kwam, toen ging het echt niet want de gezondheid van mijn zoon gaat boven alles natuurlijk, dus toen heb ik met veel geluk wel iemand gevonden die hem wou nemen....
Een husky die blaft heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt, mijne en die ik ken konden het blaffen er niet uit krijgen maar denk dat ik snap wat je bedoelt.
De begroeting van een husky is een enthousiaste lik, liefst over je gezicht maar daar ben ik zelf geen voorstander van, maar husky's houden van begroetingen.
Het tegen je opspringen hebben de mijne nooit gedaan ik herken dat dus ook helemaal niet.
Het knauwen als hij wat in zn mond heeft herken ik alleen bij 1 van mijn husky's maar dat heeft ook een verhaal....wij hoorden een half jaar na het ophalen uit het asiel dat onze hond 6 weken in de omgeving heeft rondgelopen, een zwerver dus die aan zn maal moest komen en een husky komt altijd aan zijn maal en zal niet snel verhongeren, dus een bak eten weghalen lukt ook bij hem niet.
Daarom hebben wij altijd bij pups tijdens hun eten onze hand in de bak gedaan zodat ze daar aan gewend raken en je dat probleem dus niet hebt.
Het laten staan van eten is bij geen van onze husky's een succes geweest, ons teefje was een champ in het opsporen van eten.
Voor wat betreft de angst van je hond aan de lijn dat is aangeleerd door hoogstwaarschijnlijk de moeder, en dat je hond dat niet had als hij los was heeft alles te maken met de riem waaraan hij zat, geen kant op kunnen dus.

10-06-2006, 02:52

Citaat door Aislin:
Een husky die blaft heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt, mijne en die ik ken konden het blaffen er niet uit krijgen maar denk dat ik snap wat je bedoelt.
De begroeting van een husky is een enthousiaste lik, liefst over je gezicht maar daar ben ik zelf geen voorstander van, maar husky's houden van begroetingen.
Het tegen je opspringen hebben de mijne nooit gedaan ik herken dat dus ook helemaal niet.
Het knauwen als hij wat in zn mond heeft herken ik alleen bij 1 van mijn husky's maar dat heeft ook een verhaal....wij hoorden een half jaar na het ophalen uit het asiel dat onze hond 6 weken in de omgeving heeft rondgelopen, een zwerver dus die aan zn maal moest komen en een husky komt altijd aan zijn maal en zal niet snel verhongeren, dus een bak eten weghalen lukt ook bij hem niet.
Daarom hebben wij altijd bij pups tijdens hun eten onze hand in de bak gedaan zodat ze daar aan gewend raken en je dat probleem dus niet hebt.
Het laten staan van eten is bij geen van onze husky's een succes geweest, ons teefje was een champ in het opsporen van eten.
Voor wat betreft de angst van je hond aan de lijn dat is aangeleerd door hoogstwaarschijnlijk de moeder, en dat je hond dat niet had als hij los was heeft alles te maken met de riem waaraan hij zat, geen kant op kunnen dus.
Jouw honden ook zo druk? De hele tijd bezig en geen rust hebbende?

10-06-2006, 08:33

Citaat door Hazouz_55:
Een Dobermann is een roofhond, een vechtmachine. Preventief ruimen die handel.
het ras wat ik fok werd enkele eeuwen geleden gebruikt om mensen af te maken in de arena

ze zijn nu afgericht om mensen die hun als vies en gevaarlijk te bestempelen af te lekken

krijg altijd wel ruim baan van bepaalde bevolkingsgroepen als ik met ze ga wandelen

heerlijk

10-06-2006, 08:35



Citaat door Tsedek:
Voordat je iets typed moet je eerst weten waar je het over hebt, Mevr. de Betweetster

http://www.lusitano.dk/AlaskanHusky/AlaskanHusky.htm
pffffff het is alaskan malamut en siberische husky

twee verschillende rassen

je bent duidelijk niet thuis in de kynologie

10-06-2006, 08:38

Citaat door Hazouz_55:
Honden die zonder reden mijn neefjes en nichtjes aanvallen, zal ik persoonlijk vernietigen en verpulveren.
mensen die mijn kinderen aanvallen zal ik ook persoonlijk de honden op af sturen

mensen die niets om dieren geven zijn geen mensen

enne mijn ras kun je niet verpulveren, of pak jij even een mastiff van 85 kg(teef) of 120 kg(reu) in je armen

10-06-2006, 08:41

Citaat door PROMESSA:
Alaskan husky:



Bron: [URL="http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=alaskan+husky&btnG=Zoe ken"][FONT="Microsoft Sans Serif"]Google[/FONT][/URL]


Promessa
VOORLOPIG ERKENDE SLEDEHONDEN

ALASKAN HUSKY
Alaska, Verenigde Staten
Deze hond is aan het begin van de twintigste eeuw gefokt door de 'Alaskan mushers' (hondenslederijders) door kruisingen van Siberische Husky's, lokale indiaanse honden en overige sportieve rassen. De Alaskan Husky is de sterkste sledehond ter wereld en het deelnemersveld bij wedstrijden bestaat uit 90% uit honden van dit ras. Hij heeft een schofthoogte van 45 tot 60 cm en weegt 18 tot 26 kg. Hij lijkt op de Scandinavische sledehond.



jij kunt er dus geen stamboom bij hebben gehad
hij is voorlopig erkend, dus evt een bijlage B en dat nog niet zo lang

het zal wel een malamut geweest zijn

10-06-2006, 08:43

Citaat door PROMESSA:
Alaskan husky:



Bron: [URL="http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=alaskan+husky&btnG=Zoe ken"][FONT="Microsoft Sans Serif"]Google[/FONT][/URL]


Promessa
VOORLOPIG ERKENDE SLEDEHONDEN

ALASKAN HUSKY
Alaska, Verenigde Staten
Deze hond is aan het begin van de twintigste eeuw gefokt door de 'Alaskan mushers' (hondenslederijders) door kruisingen van Siberische Husky's, lokale indiaanse honden en overige sportieve rassen. De Alaskan Husky is de sterkste sledehond ter wereld en het deelnemersveld bij wedstrijden bestaat uit 90% uit honden van dit ras. Hij heeft een schofthoogte van 45 tot 60 cm en weegt 18 tot 26 kg. Hij lijkt op de Scandinavische sledehond.



jij kunt er dus geen stamboom bij hebben gehad
hij is voorlopig erkend, dus evt een bijlage B en dat nog niet zo lang

het zal wel een malamut geweest zijn


zie : http://www.kennelclub.nl/
en zoek bij rashonden

10-06-2006, 08:44

Citaat door PROMESSA:
2 seconden Google-speurwerk om te bewijzen dat Alaskan Husky wel degelijk een bestaand ras is.


Promessa
het is in feite nog een bastaard daar het nog niet officeel erkend is door de FCI

10-06-2006, 08:45

Citaat door corrie2:
Vertel dan maar eens wie de stambomen afgeeft, of dat een officiele bron is, als het geen FCI is of AKC dan is het niet officieel.

Sorry promessa, dit is mijn thuisgrond.

Even lezen levert namelijk dit op: The Alaskan Husky is not so much a breed of dog as it is a type or a category.

En bedankt he...
het is ook geen officieel erkend ras, jij hebt helemaal gelijk

ook ik heb mijn kk1 en akk moeten halen eer ik ging fokken met honden

(ben ook bezig met mijn keurmeesterschap)

10-06-2006, 10:30

Citaat door lemster:
Ze is zo bazig die Sara..


Najah; die heb ik nog niet eerder gehoord...wacht maar al 3afrita......

10-06-2006, 10:31

Citaat door bellydancefan:
Jij en je inhouden? Dat kan niet.



10-06-2006, 10:33



Citaat door Sara7a:


Je hebt te veel reputatie uitgegeven in de afgelopen 24 uur. Probeer het later nog eens.



Zodra het weer kan, krijg je poentjes!

10-06-2006, 10:38

Citaat door bellydancefan:
Je hebt te veel reputatie uitgegeven in de afgelopen 24 uur. Probeer het later nog eens.



Zodra het weer kan, krijg je poentjes!
Jij ook al meid.....vermoeiend soms


10-06-2006, 10:58

Citaat door indy:
mensen die mijn kinderen aanvallen zal ik ook persoonlijk de honden op af sturen

mensen die niets om dieren geven zijn geen mensen

enne mijn ras kun je niet verpulveren, of pak jij even een mastiff van 85 kg(teef) of 120 kg(reu) in je armen
Dan pak ik mijn seif en hak ik hun koppen eraf.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13