Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Top 3 bij de Dames & Heren voor MEI '02

Pagina's : [1] 2 3

camjo
08-06-2002, 14:41

Salaam Allemaal... Op deze topic...zullen we proberen alleen het positieve over de leden hier te plaatsen... Wie iemand zijn spijt wil betuigen...wat ook de oorzaak van de twist of probleem ook mag zijn...kan hier zijn spijt of respect tonen en eventueel het verbroken of troebele kontakt terug bijliggen...hier is je kans. Dat was de ene aspect van de Topic... Nu de andere aspect...Mijn Top 3 bij de Dames & heren... Wij voeren discussies met elkaar...de ene keer lief en begripvol...de andere keer minder vriendelijk...tot soms hatelijk... Maar toch vinden wij dat er hier mensen zijn die respect afdwingen...en altijd in de weer zijn om het beste van zichzelf te geven ten dienste van de andere leden... Jij mag hier je Top 3 samenstellen voor de maand Mei...die volgens jou mening in de Top drie thuis horen voor deze maand... Misschien kan je Top 3 anders zijn voor de maand Juni...maar het hoeft ook niet anders te zijn...het is jij die beslist... Elke maand kan je je Top 3 handhaven, bijsturen of vervangen. Zeg ook bij waarom deze persoon op jou Top 3 deze begeerde plaats verdient. Ok, mensen veel succes...eerlijk zijn en keuzes durven maken...als je het écht moeilijk krijgt...kun je die persoon nog altijd op de volgende Top 3 een plaats geven...deze is elke maand. Nu mijn Top 3 voor de Dames: 1 ffeiza ...nog jong en kan heel goed redeneren en is sociaal, écht Top. 2 Estée ...kan bijna over alles meepraten...blijft zichzelf...een respectvolle dame die nadenkt. 3 Brown Eyes ...kalme dame die iets speciaals uitstraalt, respect. Top 3 voor de Heren: 1 John ...wat jullie ook mogen zeggen of denken over deze Heer...hij is een gevoelige en een correcte man die het beste voor de mensen wil...maar soms verkeerd of bewust niet begrepen...er zijn maar weinig van deze mannen...spijtig...doe zo voort John. 2 Emshoom ...deze Heer heeft veel gezien en meegemaakt en ook veel gereisd...heeft een speciale maar juiste benadering tegenover maatschappelijke zaken...en wil het beste uit een persoon halen, mijn respect. 3 Leeuwenhart ...ik dacht dat hij onder versch. nicks reageerde o.a. moo ik bewonder deze jongeman over het gebruik van zijn woorden...klasse...is gevoelig en eerlijk...doe zo voort. Ewa vrienden...dat waren mijn Tops voor de maand Mei...pas op misschien zit jij de volgende maand in mijn Tops... Zo, nu die van jullie graag...thanks.

camjo
08-06-2002, 15:00
Origineel gepost door ejsuocsuoC Ik heb maar 1 top 3: Cc, Couscousje en ejsuocuoC... Ik vind mezelf geweldig. :stout: :D Cc Ok, je mag grappig zijn...maar wat zijn jou Top 3's Ohh...je bent nieuw hier...welkom...en je mag als je wilt je mening hier geven over de leden... ik zie dat je je nick van rechts naar links (arabisch) hebt geschreven...origineel :)

Camilla27
08-06-2002, 15:08
Origineel gepost door Mohammed Justice Ok, je mag grappig zijn...maar wat zijn jou Top 3's Ohh...je bent nieuw hier...welkom...en je mag als je wilt je mening hier geven over de leden... ik zie dat je je nick van rechts naar links (arabisch) hebt geschreven...origineel :) Ja MJ ze is van marocc.nl(prikbord) er uit gekickt vandaar dat ze hier nieuw is............neem haar worden dus niet al te serieuse.. :zwaai: maar moet zeggen ze probeerd haar best te doen(alleen lukt het niet)

camjo
08-06-2002, 15:18
Origineel gepost door ejsuocsuoC Nieuw hier... Ja, ik kom niet zo lang op dit forum... Ik ben van origine een Maroc.nl Prikbord Ster met rond de 5000 posts... Degenen die daar komen kennen me zeker... Maar als je het niet erg vindt geef ik liever geen mening over mensen die ik niet ken enzo... Zolang kom ik hier niet, om daar dus een mening over te vormen... Cc Ok, Je hebt gelijk

angeleyes
08-06-2002, 15:30

ok hier volgt mijn top 3 VROUWEN 1- SAFIRa75 geeft mening waar je iets mee kunt 2- SAHIRA gewoon een wereldwijf 3- CRAZY BABY is lekker zichzelf MANNEN 1- Mohamed justice inteligent en diepgaand 2- Warzazate zijn manier van vertellen 3- Emsoem Erg wijs voor zijn leeftijd Jammer dat het er alleen maar 3 mogen zijn want ik zou zo een top 10 kunnen maken van mijn favorieten

camjo
08-06-2002, 16:54
Origineel gepost door angeleyes ok hier volgt mijn top 3 VROUWEN 1- SAFIRa75 geeft mening waar je iets mee kunt 2- SAHIRA gewoon een wereldwijf 3- CRAZY BABY is lekker zichzelf MANNEN 1- Mohamed justice inteligent en diepgaand 2- Warzazate zijn manier van vertellen 3- Emsoem Erg wijs voor zijn leeftijd Jammer dat het er alleen maar 3 mogen zijn want ik zou zo een top 10 kunnen maken van mijn favorieten Ja, het is niet gemakkelijk, alhoewel je nu eigenlijk 6 mensen op de hoogste plaatsen zit... Thanks angeleyes voor die plaats voor mij...voor jouhttp://www.ijams.org/store/flowers.jpg

angeleyes
08-06-2002, 17:05
Thanks voor de mooie bloemen mohamed justice, Ik zal zal ze een mooi plaatsje in mijn hart geven

camjo
08-06-2002, 17:17
Origineel gepost door angeleyes Thanks voor de mooie bloemen mohamed justice, Ik zal zal ze een mooi plaatsje in mijn hart geven Thank you verry mush

missriffia03
08-06-2002, 17:34
bij ij ziet ie er zo uit: 1 missriffia03 2missriffia03 3 missriffia03 http://snow.icestorm.com/postcards/go/bearflowers3.jpg grapje

missriffia03
08-06-2002, 17:35
:( ben boooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssss ssssss maaareh pluk wel een roos

John
08-06-2002, 18:58
Salaam Mohammed Justice Mijn top 3 van de heren 1. Mohammed Justice, je bent gewoon niet te evenaren. Als ik moet schrijven hoe ik verder over je denk zal ik morgen nog niet klaar zijn, laat ik het maar houden bij diep respect en bewondering 2. Emshoom, Jammer dat je vaak ook Marokkaans schrijft, maar je weet altijd weer iets te vinden met woorden. 3. Remii, je bent net als ik soms een heerlijk kind, en toch heb ik bewondering voor hem, klasse!!!! Mijn top 3 van de vrouwen 1. Moslima 17, mijn kleine zusje, een steun en toeverlaat, iemand die ik diep bewonder om haar ongelooflijke inzet om ons te leren over de Islam Ze deelt deze plaats met Leila19 mijn tweede zusje en mijn steun in alles. 2. Roosje, ik zeg verder maar niets, maar een lief persoon met een zo geweldig veel liefde en warmte naar mensen. 3. Sarah, mijn beste vriendin, we hebben samen zoveel meegemaakt en gedeelt, zonder haar ............................. of laat ik het beter zeggen zonder elkaar dan ................... Sorry dames ik praat niet over mijn geliefdes maar over mensen die die ik respecteer en bewonder. Qua liefde zal ik dan ook een lijstje maken :D 1. Estee, Prinses Samorra Cina, Sahira, Camilla, Star, Sabrinat, Beppie Truus, DD, Mina20, Tetiouana zina, Stille, Nadia25, Goudmeisje, Zin'n Midar, Selmaatje, .................................................. .................................................. ................................ moet ik nog verder gaan WHAHAHAHa 2. er is geen tweede plaats 3. Ook geen derde plaats IEDEREEN STAAT QUA LIEFDE VOOR MIJ OP DE EERSTE PLAATS Beslama

camjo
08-06-2002, 19:28
Thank you John...en de Top's van jou mogen er zijn :duim:

ffeiza
08-06-2002, 19:42
aaahhh dank jewel mj... dat ik numero een ben.. echt heel lief daarom heb jij dit verdiend:: http://www.kubler-ross.nl/p5_bestanden/links/rozen.jpg mijn top 3 dames: crazy baby.... prettig gek.. een leuke meid... zinalady... een lief meid.. met wei je nog ook echrt goed goed kunt praten moslima 17.. een jonge meid.. die veel weet van haar godsdient.. en dat ook goed benut.. een slimme meid. mijn jongens top 3... numero 1 :duim: standaard mo justice... een wijze jongen.. met veel respect voor anderen.. verlaagt nooit anderen.. laat je altijd in je waarde.. en daarmee kun je goed discussie mee openen.. of hebben leeuwenhart..... ken em niet goed... maar het lijkt mee een heel relaxte jongen.. die ook goed mondig is.. en lief enne pablo.... is een slimme jongen... die ook vaak met goede onderwerpen komt.. nou dits em dan... feiza

camjo
08-06-2002, 20:05
ffeiza...thank youuu voor de bloemen...zijn heel mooi... euuuh en heel lief van jou voor die plaats voor mij...ik euuuh mwaah

ffeiza
08-06-2002, 20:10

jaa jij eeeuuhh mwaah.. je verdient het toch......vind ik maar ja verder vind ik eigelijk iedereen okee.. niemand die ik niet echt mag ofzoo...

Pagina's : [1] 2 3