Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zonnecreme!

Pagina's : [1] 2 3

Goegie
09-06-2006, 11:41

Welke zonnecreme gebruiken jullie voor de kids? Een poosje geleden las ik hier een negatieve post over de creme van zwitsal. Kan iemand haar ervaringen delen? ps: Mijn snoesje is 21 maanden Liefs :cool:

saadia29
09-06-2006, 11:43
Ik gebruik altijd van l'oreal met een hele hoge factor is met een blauw kleurtje.

Goegie
09-06-2006, 11:44
Ik gebruik altijd van l'oreal met een hele hoge factor is met een blauw kleurtje. Hey :D Waar koop je die? Hoe kun je nou eigenlijk weten of een creme goed is, of kun je dat niet, beetje verwarrend met al die kritiek op bepaalde produkten. Zeker omdat het voor de kleine is.

Mysticalia
09-06-2006, 11:59
Goegie :zwaai: :sjans: smeer ziet :o

chahidaatje
09-06-2006, 12:05

Nou mijn moeder smeerde mij en mijn zusje altijd in met zwitsal toen we kleiner waren, en we hadden nooit een probleem, als je maar een hoge factor neemt..... liefs Chahida

Goegie
09-06-2006, 12:06
Goegie :zwaai: :sjans: smeer ziet :o Hey :nijn: Ziet yeak? :hihi: Binnekort :banana: he!

Goegie
09-06-2006, 12:07
Nou mijn moeder smeerde mij en mijn zusje altijd in met zwitsal toen we kleiner waren, en we hadden nooit een probleem, als je maar een hoge factor neemt..... liefs Chahida Ja maar ik las er een keer echt een heel stuk over, en dacht ga het ff vragen voor ik eraan begin. Bedankt!

MarriedWoman
09-06-2006, 12:10
Ja maar ik las er een keer echt een heel stuk over, en dacht ga het ff vragen voor ik eraan begin. Bedankt! Ja klopt, ik ook. Ik las dat het kanker kan veroorzaken? :confused:

Goegie
09-06-2006, 12:11
Ja klopt, ik ook. Ik las dat het kanker kan veroorzaken? :confused: Dan had mijn geheugen toch gelijk, ik wilde het niet te snel roepen daarom. Maar idd daarom dus. Gebruik jij al een creme voor jou prinsesje MW?

MarriedWoman
09-06-2006, 12:14
Dan had mijn geheugen toch gelijk, ik wilde het niet te snel roepen daarom. Maar idd daarom dus. Gebruik jij al een creme voor jou prinsesje MW? Ja ik heb gewoon een zonnebrand creme gekocht met een hoge factor, weet niet zo goed welke :confused: Verder doe ik haar een zonnehoedje op en heeft haar buggy een zonnekap, ik hou haar zoveel mogelijk in de schaduw ;)

Goegie
09-06-2006, 12:17
Ja ik heb gewoon een zonnebrand creme gekocht met een hoge factor, weet niet zo goed welke :confused: Verder doe ik haar een zonnehoedje op en heeft haar buggy een zonnekap, ik hou haar zoveel mogelijk in de schaduw ;) Zonnehoedjes begint ze te leren, had echt van die leuke bandana's gekocht maar daar heeft ze het totaal niet mee! :moe: Tis gewoon een extratje zo'n creme, anywayzz bedankt! :kus:

MarriedWoman
09-06-2006, 12:21
Zonnehoedjes begint ze te leren, had echt van die leuke bandana's gekocht maar daar heeft ze het totaal niet mee! :moe: Tis gewoon een extratje zo'n creme, anywayzz bedankt! :kus: Eliahna werd in de winter boos als ze een muts op moest, dan bleef ze maar met haar hoofd heen en weer schudden en dan ging ie helemaal over haar ogen zitten en dan werd ze nog bozer :haha: Graag gedaan hoor :kus:

Goegie
09-06-2006, 12:22
Eliahna werd in de winter boos als ze een muts op moest, dan bleef ze maar met haar hoofd heen en weer schudden en dan ging ie helemaal over haar ogen zitten en dan werd ze nog bozer :haha: Graag gedaan hoor :kus: Jah hier nog 1, dacht alleen de mijne. En ik zag echt zulke leuke mutsjes en wanten enzo.. :moe: Hoop volgende winter, dan is ze al wat ouder, misschien begrijpt ze het dan beter!

saadia29
09-06-2006, 12:23
Hey :D Waar koop je die? Hoe kun je nou eigenlijk weten of een creme goed is, of kun je dat niet, beetje verwarrend met al die kritiek op bepaalde produkten. Zeker omdat het voor de kleine is. Ik had hem bij de Kruidvat gehaald, elk drogist verkoopt wel zonnecremes, en ja waar ik op let is de merk, prijs en hoogte factor, Lóreal was best wel prijzig, dus ga ik er maar vanuit dat ie ook goed is :hihi:

MarriedWoman
09-06-2006, 12:23

Jah hier nog 1, dacht alleen de mijne. En ik zag echt zulke leuke mutsjes en wanten enzo.. :moe: Hoop volgende winter, dan is ze al wat ouder, misschien begrijpt ze het dan beter! Insha Allah, ik wens je alvast veel succes :hihi:

Pagina's : [1] 2 3