Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : grote krullen...

Pagina's : [1] 2

LZN
04-06-2003, 14:07

mensen, help me alsjeblieft, ik heb een supergroot probleem, :o, okey kijk, ik heb echt veel borsthaar man wejjoo, echt grote krullen man, ik heb zoveel borsthaar dat het is vastgegroeid aan mn schaamhaar, :huil2:en soms moet ik het kammen anders springt het overal uit mn t-shirt en mn bloese, en ik kan ook niet zwemmen want dan komen de beveiligers op me af en zeggen dat dieren in het zwembad verboden zijn :huil: in ieder geval, ik kam het in de morgen altijd in een scheiding weetje, dan is het tenminste een beetje netjes, soms doe ik er ook gel in, en dan word het helmaal hard, en als de meisjes voelen denken ze dat het borstspieren zijn:stout: in ieder geval, wie kan me helpen?? en ohw ja, het is zo groot dat het ook aan mn rughaar is vastgegroeid en verder naar beneden loopt over mn kon.t :verdriet: nu wil geeneen meisje mij :huil: beslama mensen dit is geen grapje ofzo, ik ben volledig serieus!! p.s: soms heb ik ook stekeltjes :stout:.

chicamaroquia
04-06-2003, 14:09
Harsen, helemaal niet pijnlijk! :D

True_angel
04-06-2003, 14:10
:lol: :hihi:

Tombie
04-06-2003, 14:12
Origineel gepost door Mo_Marmita mensen, help me alsjeblieft, ik heb een supergroot probleem, :o, okey kijk, ik heb echt veel borsthaar man wejjoo, echt grote krullen man, ik heb zoveel borsthaar dat het is vastgegroeid aan mn schaamhaar, :huil2:en soms moet ik het kammen anders springt het overal uit mn t-shirt en mn bloese, en ik kan ook niet zwemmen want dan komen de beveiligers op me af en zeggen dat dieren in het zwembad verboden zijn :huil: in ieder geval, ik kam het in de morgen altijd in een scheiding weetje, dan is het tenminste een beetje netjes, soms doe ik er ook gel in, en dan word het helmaal hard, en als de meisjes voelen denken ze dat het borstspieren zijn:stout: in ieder geval, wie kan me helpen?? en ohw ja, het is zo groot dat het ook aan mn rughaar is vastgegroeid en verder naar beneden loopt over mn kon.t :verdriet: nu wil geeneen meisje mij :huil: beslama mensen dit is geen grapje ofzo, ik ben volledig serieus!! p.s: soms heb ik ook stekeltjes :stout: Mijn buurman heeft nog een heggenschaar!

GLOSSY
04-06-2003, 14:14

bestel zo'n product van een TELL SELL reclame

LADYKARIMA
04-06-2003, 14:18
:Djij heb alleen maar last van aandacht te kort!!!! jeh **** regel Marokko.nl Virtual Community's | Bericht Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.

chicamaroquia
04-06-2003, 14:19
Origineel gepost door Mo_Marmita hahahaha, het is helemaal niet de bedoeling dat jullie me uitlachen, nu is het niet leuk meer!:hihi: maar ff serieus, harsen is te pijnlijk, is er geen andere oplossing, die in ieder geval niet pijnlijk is??scheren helpt niet, komt dikker terug, en als je het een paar dagen laat staan, heb je een stoppelbaardje, en zijn er op deze site geen meisjes die van lekker behaarde mannen houden?? ik heb ook lekker veel nekhaar:stout: Epileren, je mag me epillady wel lenen... :hihi:

GLOSSY
04-06-2003, 14:19
die reclame's op tv je weet epil-stop en spray ze3ma wonder middel :rolleyes:

samiratjee
04-06-2003, 15:38
:stout: ik hou wel van behaarde mannen...

SweetRose
04-06-2003, 16:05
:haha: No life :maf:

loeloesch
04-06-2003, 16:49
:lol:.......... :maf2:

Me_Moi_Ana_ik
04-06-2003, 17:00
Je kan het allemaal invlechten en zeggen dat het de nieuwste trui is van VERSACE .....nee hoor grapje het beste is gewoon een laserbehandeling zoals kelly al zei elmoehiem succes :)

cheima
04-06-2003, 17:01
:giechel: :giechel: :giechel:

RealMadridGirl
04-06-2003, 21:48
Origineel gepost door Mo_Marmita ik denk dat ik maar gewoon met asmiratje ga trouwen, de enige oplossing lijkt me.. hey samiratje, we kunnen samen in mn harenkleed stoeien:stout: dan zeg je dat ik vreemdga

Pagina's : [1] 2