Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het leven begint pas echt....

Pagina's : [1] 2

LZN
04-06-2003, 12:48

als we getrouwd zijn :D zeg nou even eerlijk mensen.... wat voor leven heb je nu?? als je getrouwd bent dan pas heb je een :goedzo: leven :Iluvu: je geniet pas echt als je getrouwd bent :D mee eens of niet??.

Sahra22
04-06-2003, 12:54
Ja, inderdaad, vandaar dat scheidingen hoogtij vieren in onze gemeenschap! :rolleyes:

Atlas_Gebergte
04-06-2003, 12:55
Sallaam ik weet het nog niet, want je kunt niet in de toekomst kijken hoe het leven met je man uit zal zien. Ik heb het nu ook hamdoulilah goed bij me ouders, maar ik zal zien na me bruiloft van de zomer in marokko. Wa Sallaam Alikoum

cheetah
04-06-2003, 12:58
trouwennnnn :Iluvu:

Sahra22
04-06-2003, 13:00

Lieverd, je kan er pas zeker van zijn dat trouwen :goedzo: is als je daadwerkelijk getrouwd bent en je inderdaad gelukkig bent met die man.

KwebbelTante
04-06-2003, 13:02
Origineel gepost door ouiam_tet1 als we getrouwd zijn :D zeg nou even eerlijk mensen.... wat voor leven heb je nu?? als je getrouwd bent dan pas heb je een :goedzo: leven :Iluvu: je geniet pas echt als je getrouwd bent :D mee eens of niet?? je kan trouwen en ongelukkig zijn dus ik denk niet je leven pas begint als je getrouwd bent. Trouwens nu heb je minder verantwoordelijkheden dan als je getrouwd bent dus ik zou genieten van het vrijgezelle leventje :)

Lady_moi
04-06-2003, 13:07
das voor iedereen verschillend

CatherinaZjones
04-06-2003, 14:15
Ik leef ook al sinds dat ik mijn eerste 'hap' zuurstof binnen heb gekregen, maar goed als we kijken naar het 'genieten' en doen en laten wat je wilt, tsja sommigen hebben schijt en doen en laten wat ze willen terwijl andere juist wachten tot dat ze getrouwd zijn! Maar ik ben het er eigenlijk wel een beetje mee eens, je eigen plek, zelf bepalen hoe je huis er uit ziet, eigen auto, ga je op vakantie? je eigen visite een keer in de woonkamer ontvangen dan je eigen slaap kamer ;) een huis dat op je eigen naam staat, iemand met wie je samen in slaap kunt vallen laat op de avond. Ben het met je eens meid!!!! Wat heeft Allah ons veel gegeven!!!! Om dankbaar voor te zijn!!!

Pagina's : [1] 2