Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens ff eerlijk

Pagina's : [1] 2 3

MaRoC_BoYs
04-06-2003, 12:24

hebben jullie er geen spijt van geen maagd meer te zijn? ik wel als ik het allemaal terug kon draaien had ik het zo gedaan, maar nu is het te laat

just_fouad
04-06-2003, 12:25
:nerd: wat is dat ??

Ghizzy
04-06-2003, 12:25
Origineel gepost door MaRoC_BoYs hebben jullie er geen spijt van geen maagd meer te zijn? ik wel als ik het allemaal terug kon draaien had ik het zo gedaan, maar nu is het te laat :goedzo: Maar goed, gebeurd is gebeurd :D

miriammetje
04-06-2003, 12:26
Origineel gepost door MaRoC_BoYs hebben jullie er geen spijt van geen maagd meer te zijn? ik wel als ik het allemaal terug kon draaien had ik het zo gedaan, maar nu is het te laat salaam alikoem.... het vis al heel wat dat je het toegeeft dat je een zonde hebt gepleegd er zijn er niet veel die daar eerlijk over zijn......ik wilde je vrtgan eben je nu bezig met j egeloof en zo...of ben je eigelijk nog verdwaald hoe ze dat zeggen..... beslemma miriam

MaRoC_BoYs
04-06-2003, 12:26

Origineel gepost door just_fouad :nerd: wat is dat ?? gaan we bijdehand doen oella

just_fouad
04-06-2003, 12:27
ik heb nergens spijt van zou ook niet weten waarom...

miriammetje
04-06-2003, 12:28
Origineel gepost door just_fouad ik heb nergens spijt van zou ook niet weten waarom... dus jij hebt allah's weg gevolgd en bent nog zeker maagd....

zahia
jajajajaja als tombie dit hoort he :zweep:

just_fouad
ja zal wel moeten he :nerd:

MaRoC_BoYs
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem.... het vis al heel wat dat je het toegeeft dat je een zonde hebt gepleegd er zijn er niet veel die daar eerlijk over zijn......ik wilde je vrtgan eben je nu bezig met j egeloof en zo...of ben je eigelijk nog verdwaald hoe ze dat zeggen..... beslemma miriam als je geen maagd meer bent wil niet meteen zeggen dat je niet met het geloof bezig bent of bent geweest ik ben altijd wel met het geloof bezig ik probeer genoeg te doen ikweet dat het een van de grootste zondes is maar sjaitan he

just_fouad
04-06-2003, 12:30
Origineel gepost door miriammetje dus jij hebt allah's weg gevolgd en bent nog zeker maagd.... why not??? :nerd:

newkid
04-06-2003, 12:31
T is wel lekker makkelijk, eerst doen en dan berouw tonen. Spijt heb je als je een verkeerde keuze hebt gemaakt die anders uitpakt als wat de bedoeling was.!!!!

elFaraj
04-06-2003, 12:32
? ik ben nog maagd hoor..

miriammetje
04-06-2003, 12:32
Origineel gepost door MaRoC_BoYs als je geen maagd meer bent wil niet meteen zeggen dat je niet met het geloof bezig bent of bent geweest ik ben altijd wel met het geloof bezig ik probeer genoeg te doen ikweet dat het een van de grootste zondes is maar sjaitan he nou zo bedoelde ik het niet,....er zijn mensen die niet bessig waren met het geloof..en als ze dan zich bekeren na de fouten die ze gemaakt hebben.......vraag allah elke dag bij het bidden om vergefenis agohjah..allah is vergevigs gezind.....

miriammetje
04-06-2003, 12:34

Origineel gepost door just_fouad why not??? :nerd: mashallah!!! hamdoelilah!!!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3