Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dou3a Voor Onze Broeder Mocrorachid..!!

Pagina's : [1] 2 3

rifia117
08-06-2006, 22:28

Salaamou 3alikoum allemaal, Jullie kennen onze broeder allemaal (denk ik)..Mocrorachid...Hij heeft hier meerdere topic's volgens mij waarin hij muziek en anacheed heeft en hij helpt altijd onze zusters en broeders als ze wat nodig hebben..Hij is hier heel bekend op marokko.nl..Onze broeder is namelijk erg ziek..En ik hoop dat hij inchallah gauw beter wordt..Zouden jullie dou3a voor hem maken..In onderstaand topic...Gair Inchallah.. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=977016

MOCroZaKa
09-06-2006, 19:02
Moge allah swt hem snel genezen Amien :traan1:

Tima_Dushie
09-06-2006, 19:16
insha Allah

rifia117
09-06-2006, 19:48
Moge allah swt hem snel genezen Amien :traan1: Inchallah...Heb je al wat van hem gehoord broeder..Want jij bent z'n vriend toch..??:o

MOCroZaKa
09-06-2006, 19:52

Inchallah...Heb je al wat van hem gehoord broeder..Want jij bent z'n vriend toch..??:o ja klopt zuster, zijn toestand is nog steeds zelfde volgende week hoor ik meer insha allah dan kunnen ze zeggen wat ze gaan doen :( is echt erg want wij zaten af te wachten op onze examens dat we geslaagd zijn dan hoor ik dit erge nieuws :traan1:

niedra
09-06-2006, 19:58
ja klopt zuster, zijn toestand is nog steeds zelfde volgende week hoor ik meer insha allah dan kunnen ze zeggen wat ze gaan doen :( is echt erg want wij zaten af te wachten op onze examens dat we geslaagd zijn dan hoor ik dit erge nieuws :traan1: ALLAH IE HSEN HAWAN:traan1: :traan1: moge allah(swt) hem genezen moge allah(swt) hem en zijn familie zegenen moge allah(swt) hem en zijn familie veel sbarr geven dus jij zit ook op de examens uitslag te wachten:moe: :moe: wat denk je slagen???

rifia117
09-06-2006, 20:02
ja klopt zuster, zijn toestand is nog steeds zelfde volgende week hoor ik meer insha allah dan kunnen ze zeggen wat ze gaan doen :( is echt erg want wij zaten af te wachten op onze examens dat we geslaagd zijn dan hoor ik dit erge nieuws :traan1: Ah okee broeder..Ik hoop inchallah dat hij gauw beter wordt..En dat hij weer de normale wordt..Inchallah slagen jullie..:sjans:

MOCroZaKa
09-06-2006, 20:36
ALLAH IE HSEN HAWAN:traan1: :traan1: moge allah(swt) hem genezen moge allah(swt) hem en zijn familie zegenen moge allah(swt) hem en zijn familie veel sbarr geven dus jij zit ook op de examens uitslag te wachten:moe: :moe: wat denk je slagen??? ja man het wachten ik wordt gek ervan ik hoor het pas 15de jij? Insha allah wordt hij snel beter is lang verhaal wat me broeder allemaal heeft maar heb beetje kort verteld maar ik wil niet alles open en bloot stellen

niedra
09-06-2006, 20:40
ja man het wachten ik wordt gek ervan ik hoor het pas 15de jij? Insha allah wordt hij snel beter is lang verhaal wat me broeder allemaal heeft maar heb beetje kort verteld maar ik wil niet alles open en bloot stellen se3detk..ik pas de 16e:moe: :( wat doe jij trouwens??? als ik vragen mag??:o geloof me ik begrijp je volkomen...ik zou ook niet alles zo open en bloot vertellen...... en las in een andere topic dat je zei dat ie voor iedereen klaar stond dat is voor de volle 100% waar....bij cuisine bij club ga zo maar door....moge allah(swt) hem daarvoor belonen ameen yarab:hadj: :goedzo:

MOCroZaKa
09-06-2006, 20:46
se3detk..ik pas de 16e:moe: :( wat doe jij trouwens??? als ik vragen mag??:o geloof me ik begrijp je volkomen...ik zou ook niet alles zo open en bloot vertellen...... en las in een andere topic dat je zei dat ie voor iedereen klaar stond dat is voor de volle 100% waar....bij cuisine bij club ga zo maar door....moge allah(swt) hem daarvoor belonen ameen yarab:hadj: :goedzo: Ja precies het is een goede broeder moge allah swt hem snel genezen en hem belonen voor ze goede daden amien.. Ik doe havo zuster en jij?

niedra
09-06-2006, 20:48
Ja precies het is een goede broeder moge allah swt hem snel genezen en hem belonen voor ze goede daden amien.. Ik doe havo zuster en jij? ameen yarab..:hadj: ik doe ook havo :D

underc0ver20
09-06-2006, 20:49
Salaamou 3alikoum allemaal, Jullie kennen onze broeder allemaal (denk ik)..Mocrorachid...Hij heeft hier meerdere topic's volgens mij waarin hij muziek en anacheed heeft en hij helpt altijd onze zusters en broeders als ze wat nodig hebben..Hij is hier heel bekend op marokko.nl..Onze broeder is namelijk erg ziek..En ik hoop dat hij inchallah gauw beter wordt..Zouden jullie dou3a voor hem maken..In onderstaand topic...Gair Inchallah.. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=977016 :eek: :eek: Dat is toch die rachid met die groene ondertekening! :( Allahie Shafi, inshaAllah zal Allah hem snel genezen, Amien. Ik zal inshaAllah dua voor hem doen. :kus:

MOCroZaKa
09-06-2006, 20:52
ameen yarab..:hadj: ik doe ook havo :D welke richting van havo M&O..GS was verrot dit jaar

MOCroZaKa
09-06-2006, 20:52
:eek: :eek: Dat is toch die rachid met die groene ondertekening! :( Allahie Shafi, inshaAllah zal Allah hem snel genezen, Amien. Ik zal inshaAllah dua voor hem doen. :kus: Vanwaar ken jij hem beste zuster?

niedra
09-06-2006, 20:54

welke richting van havo M&O..GS was verrot dit jaar ik doe de e&m en jij??? ---> ak was:maf: :maf2: moge allah(swt) ons helpen en inchallah zullen al mijn broeders en zuster slagen wat is je kans van slagen denk je ???:hihi: :hihi:

Pagina's : [1] 2 3