Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van jullie loopt in dit weer stage.

Pagina's : [1] 2

jeblia20
04-06-2003, 12:13

ik wou graag weten wie van julle in dit lekker weer stage loopt, want ik loop jammer genoeg wel stage en heb het echt niet naar me zin en het is zoo lekker weer. lijkt net alsof ik in een gevangenis zit. :kwaad: :kwaad:

just_fouad
04-06-2003, 12:14
ja ik ook echt iritant het lieft sta ik lekker in de zon

LADYKARIMA
04-06-2003, 12:16
ikke!!!! maar morgen ben ik ziek:D

zahia
04-06-2003, 12:19
Wat dacht je van in dit weer naar school gaan en alleen iritante mensen om je heen daar word je pas echt moe van. :( Maar fouad jongen je woont in den haag als ik jou was dan zou ik er gewoon weg gaan net doen of er iets met je hond aan de hand is en richting scheveningen gaan :D

somaya20
04-06-2003, 12:20

Origineel gepost door jeblia20 ik wou graag weten wie van julle in dit lekker weer stage loopt, want ik loop jammer genoeg wel stage en heb het echt niet naar me zin en het is zoo lekker weer. lijkt net alsof ik in een gevangenis zit. :kwaad: :kwaad: ja ik ook...maaar vandaag is mijn laatste dag.....woohw ik heb een vette beoordeling gekregen niet normaal.....woohw.....ik ben blij.....en morgen lekker de zon in....of gaat het regenen..... :zwaai:

just_fouad
04-06-2003, 12:20
marokaan-hond-iets mis :lol:

SweetRose
04-06-2003, 14:36
morge mijn laaaatste dag stage :boogie: ik heb heeeel het schooljaar elke donderdag en vrijdag stage moete lopen :( :huil: Gelukkig is het na morge gedaan :maf: ze vroege me voor vakantiejob..zonder te denke heb k nee gezegd;..allatief..één schooljaar kinderarbeid das al meer dan genoeg :jammer: maar geloekig morge gedaaaaaan :boogie::hoera::D

FemaleNadia
04-06-2003, 15:14
ik loop nu ook stage, maar ik was 2 weken te laat. dus nu moet ik die 2 weken nog inhalen. ik moet 38 tot 40 uur stage lopen en ik krijg er helemaal niets voor :-( maar jah dat is nou eenmaal stage. Bubaaii

LADYKARIMA
04-06-2003, 15:20
Origineel gepost door FemaleNadia ik loop nu ook stage, maar ik was 2 weken te laat. dus nu moet ik die 2 weken nog inhalen. ik moet 38 tot 40 uur stage lopen en ik krijg er helemaal niets voor :-( maar jah dat is nou eenmaal stage. Bubaaii dat geld ook voor ik moest eigelijk nog maar 2 dagen maar ja ik was ziek:D een week dus nu moet ik nog 1 week en morgen ben ik ook ziek:D maar dat hoef ik niet in te halen:D

SweetRose
04-06-2003, 15:22
En ik heb er ****in' nix voor gekregen :huil: Tenzij morge :stout: maar dat denk ik niet :rolleyes: Ach wie weet :hihi:

LADYKARIMA
04-06-2003, 15:26
ik krijg lekker wel vergoeding! meid reken er niet op dat je morge wat krijgt heel heel misschien krijg je een pen van het bedrijf :D(was zo bij mijn vriendin:D ze kreeg op haar laatse dag een pen:D)

SweetRose
04-06-2003, 15:28
:huil: ni eerlijk :huil: nog zo iets iemand van mijn klas moest bijna nix doen op zijn stage en krijgt gewoon 250 euro :huil: kheb gehoord da k heeeel mss een cadeaubon van 20 euro krijgt voor Kruidvat :rolleyes: ze verdienen miljarden per jaar maar een stagiaire vergoeden is wa veel...tazzzz 3la ya gierige belgen :zweep:

LADYKARIMA
04-06-2003, 15:31
:Dhahahah meskina

SweetRose
04-06-2003, 15:36
Ya echt waar ik geef echt een feest in maghreb ter gelegenheid van mijn stage die afgelopen is..dus diegene die in midar wonen en zeeeer harde muziek horen de tweede week van julie...yeahhhhh dat is bij mij dan :boogie: :D

LADYKARIMA
04-06-2003, 15:41

je ziet me wel shaken daarzo!:D :boogie: :boogie:

Pagina's : [1] 2