Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nu heb ik spijt..!!

Samiratoen
04-06-2003, 12:07

Elke dag zeurde mijn moeder of ik mee wilde naar Maroc. Zij zou alles betalen. Maar ik zei steeds maar nee, want ik wilde hier blijven. Nu heeft ze dus een ticket gehaald, en heb ik geen vakantie aangevraagd. Maar nu.....wil ik wel..!!! :schreeuw: En nu...kan het dus niet meer...:verdriet: Samiratoentje gaat zich dus maar in hollandia vervelen...:kwaad: :zwaai:

NaDoR.ZiNa
04-06-2003, 12:08
Wuhahahahaha dommerd

elFaraj
04-06-2003, 12:08
Goed voor je :D...

Samiratoen
04-06-2003, 12:10
Origineel gepost door elFaraj Goed voor je :D... waarom nou weer goed voor me...:confused: :ego:

elFaraj
04-06-2003, 12:14

Origineel gepost door Samiratoen waarom nou weer goed voor me...:confused: :ego: Gewoon, verdien je wel :) p.s Altijd stil wezen op MSN :kwaad:.. :ego:..

Lady_moi
04-06-2003, 12:17
Das het domste wat je kon antwoorden wie wil er nu es nie geen vakantie

Samiratoen
04-06-2003, 12:20
Origineel gepost door elFaraj Gewoon, verdien je wel :) p.s Altijd stil wezen op MSN :kwaad:.. :ego:.. nietwaar....:kwaad: ik verdien vakantie! :o ps. ik ben stil geboren.........en zal stil door het leven gaan..:engel:

Tnawie
04-06-2003, 12:25
Origineel gepost door Samiratoen Elke dag zeurde mijn moeder of ik mee wilde naar Maroc. Zij zou alles betalen. Maar ik zei steeds maar nee, want ik wilde hier blijven. Nu heeft ze dus een ticket gehaald, en heb ik geen vakantie aangevraagd. Maar nu.....wil ik wel..!!! :schreeuw: En nu...kan het dus niet meer...:verdriet: Samiratoentje gaat zich dus maar in hollandia vervelen...:kwaad: :zwaai: moest je maar naar jou moeder luisteren kind :kwaad: ik dacht dat je nie meer op yasmina komt :confused: aap, banaan :hihi:

Samiratoen
04-06-2003, 12:27
Origineel gepost door Tnawie moest je maar naar jou moeder luisteren kind :kwaad: ik dacht dat je nie meer op yasmina komt :confused: aap, banaan :hihi: ik luister ook naar me moeder...maar meestal te laat...:rolleyes: en wat nou ik kom niet meer.....:kwaad: had je wel gewild he...:stout: the monkey always returns....:cool: