Bekijk originele versie : Webcamseks bestraft met 80 uur werken
Rachid_Breda
08-06-2006, 21:23
Donderdag 8 juni 2006 - BREDA – „Ze daagde me uit“, zei een 19-jarige inwoner van Gilze gisteren bij de rechtbank in Breda over een meisje met wie hij vorig jaar zat te chatten.
Vandaar dat hij haar had verrast door voor de webcam zijn broek omlaag te trekken. Het meisje klikte nietsvermoedend een berichtje van hem open, en zag zich plotseling geconfronteerd met zijn ontblote geslachtsdeel.
„Ik heb mezelf belachelijk gemaakt“, zei de Gilzenaar.
Officier van justitie Hermes hoopt dat hij daarnaast inziet dat er iets schort aan de manier waarop hij met het andere geslacht omgaat. Vorige zomer randde hij een 14-jarig meisje aan. De Gilzenaar wordt nu begeleid door de reclassering, waar hij leert wat grensoverschrijdend gedrag is. De officier van justitie eiste voor de aanranding en het webcam-incident een werkstraf van tweehonderd uur, waarvan de helft voorwaardelijk. Politierechter Veldhuizen hield het op een werkstraf van tachtig uur en twee weken cel voorwaardelijk.
http://www.bndestem.nl/breda/article401889.ece
Rachid_Breda
08-06-2006, 21:24
Aanranding en webcamseks en dan 80 uur werkstraf...ja dat zal zeker afschrikken :rolleyes:
OpblaasschaapV3
08-06-2006, 21:28
nee denk alleen de aanranding
Rachid_Breda
08-06-2006, 21:30
nee denk alleen de aanranding
Hoe bedoel je?
OpblaasschaapV3
08-06-2006, 21:31
Die webcam sex zal geen straf opleveren hij zal wel zeggen ze vertelde dat het meisje 17 was ja wat wil de rechter daar tegen doen aanranding is alleen strafbaar
Rachid_Breda
08-06-2006, 21:33
Die webcam sex zal geen straf opleveren hij zal wel zeggen ze vertelde dat het meisje 17 was ja wat wil de rechter daar tegen doen aanranding is alleen strafbaar
Dat lijkt me wel onder schennisplegen te plaatsen en dat is strafbaar.
OpblaasschaapV3
08-06-2006, 21:35
nee man ik weet zeker van niet alsof dat meisje niet wist wat er ging komen ze zouden het niet over school hebben en dan in 1x de webcam aan
Rachid_Breda
08-06-2006, 21:53
nee man ik weet zeker van niet alsof dat meisje niet wist wat er ging komen ze zouden het niet over school hebben en dan in 1x de webcam aan
Ja dat had idd gekunnen als hij ontkent zou hebben maar hij heeft zelf toegegeven zich zelf belachelijk te hebben gemaakt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.