Bekijk originele versie : Sporen hoogverrijkt uranium ontdekt in Iran
Sporen hoogverrijkt uranium ontdekt in Iran
WENEN - De atoomwaakhond van de Verenigde Naties, het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA), heeft in Iran nieuwe sporen hoogverrijkt uranium ontdekt. Hoogverrijkt uranium wordt voor atoomwapens gebruikt.
Inspecteurs ontdekten de sporen, nadat zij begin 2006 monsters hadden genomen van apparatuur van een technische universiteit. Iran gaat ook gewoon door met het verrijken van uranium, blijkt uit een vertrouwelijk rapport van het IAEA dat donderdagmiddag in Wenen werd verspreid. Het verslag wordt volgende week op een vergadering van het agentschap gepresenteerd.
De islamitische republiek bouwt ook nieuwe centrifuges voor de verrijking, ondanks oproepen van de internationale gemeenschap aan het regime in Teheran om zijn nucleaire activiteiten te staken. De machthebbers reageerden ook niet op verscheidene brieven van de IAEA, stelt het agentschap in zijn jongste verslag over het omstreden, grotendeels geheime Iraanse atoomprogramma.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/44324441/Sporen_hoogverrijkt_uranium_ontdekt_in_Iran.html
Voor kernenergie heb je geen hoogverrijkt uranium nodig. Iran bouwt een bom.
Ze hadden toch ook bewijs van WMD's in Irak?!
Voor kernenergie heb je geen hoogverrijkt uranium nodig. Iran bouwt een bom.
ja dus
jij mag het hebben en ik niet ???
dacht van niet
en de eerste atoom bom valt op PISRAEL:hihi:
Dit is een rapport van de IAEA, geen strikt Amerikaanse club...
ja dus
dacht van niet
Adolf Hitler klonen mogen wat mij betreft geen atoombommetjes hebben nee.:D
Dit is een rapport van de IAEA, geen strikt Amerikaanse club...
dus?
dus?
Dat maakt het rapport geloofwaardiger nietwaar?;)
Dat maakt het rapport geloofwaardiger nietwaar?;)
in vergelijking met amerikaanse rapporten wel, maar het maakt niet per defenitie correct
Mister1979
08-06-2006, 21:11
Adolf Hitler klonen mogen wat mij betreft geen atoombommetjes hebben nee.:D
Noord-Korea?
Ja, dat klopt. Vandaag hebben ze nog zo'n WMD uitgeschakeld. De zogenaamde Al Zarqawi.
En eerder hadden ze al het Satan Hoessein massavernietigingswapen gearresteerd.
ja dus
dacht van niet
Waardoor meteen ook alle Palestijnen die daar wonen gedood worden.
Leuk vooruitzicht zeg...:maf:
ja dus
dacht van niet
Daar zal je vast heel blij mee zijn, vraag me alleen af hoe blij je nog bent als je erachter komt dat dat gebied veelste klein is en dat dat gelijk ook het einde van de palestijnen betekend.
Maar dit is snert-nieuws, tot nu toe going het om laag verrijkt, wat voor civiele doeleinde's, hoogverrijkt heeft idd maar 1 echte toepassing...
Waardoor meteen ook alle Palestijnen die daar wonen gedood worden.
Leuk vooruitzicht zeg...:maf:
beter door een broeder gedood worden dan van een jood:moe:
Daar zal je vast heel blij mee zijn, vraag me alleen af hoe blij je nog bent als je erachter komt dat dat gebied veelste klein is en dat dat gelijk ook het einde van de palestijnen betekend.
Maar dit is snert-nieuws, tot nu toe going het om laag verrijkt, wat voor civiele doeleinde's, hoogverrijkt heeft idd maar 1 echte toepassing...
beter door een broeder gedood worden dan van een jood:moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.