Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is lekker zoenen eigenlijk?

Pagina's : [1] 2 3

Tombie
04-06-2003, 11:07

Ik hoor weleens van mijn vriendinnen wejouw hij kust echt lekker vraag ik me af sabbelt hij aan haar lippen ofzo of zuigt hij eraan ofzo?? Want wat is lekker kussen nou!???? :confused:

NaDoR.ZiNa
04-06-2003, 11:08
wuahahhahahahahahahahahhahahaha sjowwwwwwwwwwwwww je laat me egt lachen :lol: 60.sec

VJC_girl
04-06-2003, 11:10
wat lekker kussen is ??? wat jullie allebij lekker vinden is lekker kussen he kusies vjc_girl

Zin_Rabat
04-06-2003, 11:12
ik denk dat dat gevoel bij de eerste keer is sommige kussen gewoon lekker kijk de enne vindt chocola met nootjes lekker en de andere met caramel en dan vraag je je af wat is nou lekker nootjes of caramel en wat is daar lekker aan ik denk de eerste keer dat je het in je mond hebt heb je zo iets van hmmmmm..... :Iluvu: :p

Tombie
04-06-2003, 11:13

Origineel gepost door Zin_Rabat ik denk dat dat gevoel bij de eerste keer is sommige kussen gewoon lekker kijk de enne vindt chocola met nootjes lekker en de andere met caramel en dan vraag je je af wat is nou lekker nootjes of caramel en wat is daar lekker aan ik denk de eerste keer dat je het in je mond hebt heb je zo iets van hmmmmm..... :Iluvu: :p He potverdorie dat heb ik nou nooit gevoeld!? Ik doe echt iets verkeerds!! :huil:

Zin_Rabat
04-06-2003, 11:15
nee hoor meid zie het maar zo dat het aan de jonge ligt ;)

moussystyles
04-06-2003, 11:22
Wat is lekker zoenen, Dat is elkaar telepatisch aanvoelen. Terwijl jullie tongen in elkaars mond woelen. Pas je aan aan het ritme van je partner, Ondertussen wordt je van binnen steeds warmer. Het hoort voor beide een prachtige belevenis te zijn, dus sta altijd open voor een sein. Het binnenste van je lippen zijn het meest gevoelig, lekker neusen hoort erbij sjooo snoezig. Kisses and Love Fadil

Tombie
04-06-2003, 11:24
Origineel gepost door moussystyles Wat is lekker zoenen, Dat is elkaar telepatisch aanvoelen. Terwijl jullie tongen in elkaars mond woelen. Pas je aan aan het ritme van je partner, Ondertussen wordt je van binnen steeds warmer. Het hoort voor beide een prachtige belevenis te zijn, dus sta altijd open voor een sein. Het binnenste van je lippen zijn het meest gevoelig, lekker neusen hoort erbij sjooo snoezig. Kisses and Love Fadil I like that! :D ..... nooit echt gevoeld geloof ik!? :confused:

samiratjee
04-06-2003, 11:30
:blauwkus: deze is lekker

moussystyles
04-06-2003, 11:35
Origineel gepost door Tombraider I like that! :D ..... nooit echt gevoeld geloof ik!? :confused: Nog nooit? Des te spannender voor jou ik hoop dan wel dat je eerste niet zo een kluns wordt. :nerd:

Zin_Rabat
04-06-2003, 11:52
ja he hij liet zijn hartje en verlangens spreken rechtstreeks van uit die diepste verlangens ;) :rolleyes:

MaRoC_BoYs
04-06-2003, 11:53
Origineel gepost door Tombraider Ik hoor weleens van mijn vriendinnen wejouw hij kust echt lekker vraag ik me af sabbelt hij aan haar lippen ofzo of zuigt hij eraan ofzo?? Want wat is lekker kussen nou!???? :confused: als de tong gebruikt word zoen je het lekkerst en af en toe op elkaars lippen sabbelen

achermijnpc
04-06-2003, 11:54
zeg mensen geen leven zeker, wajuw als jullie als over zoeits beginnen dan zijn jullie echt zielig hahahahahahahahha

Zin_Rabat
04-06-2003, 11:56
Origineel gepost door achermijnpc zeg mensen geen leven zeker, wajuw als jullie als over zoeits beginnen dan zijn jullie echt zielig hahahahahahahahha nee meid wij zijn niet zielig ik denk dat je je zelf hie mee bedoelt wij hebben het gewoon over zoenen en dat jij nu schijnheilig wilt doen en ze3ma nooit gezoend over komen das pas ZIELIG...... WANEER HOUDEN JULLIE ER EENS MEE OP MET ANDERE VEROORDELEN EN GELIJK ZIELIG ROEPEN :confused:

achermijnpc
04-06-2003, 11:59

he meid ik doe niet schijnheilig, denk je nu echt dat hier iemand nooit heeft gezoend??? alsjeblieft zeg, en zoeits vind ik intiem oke, denk je dat bv niet kunt zoenen vraag dat aan je partner, en thans voor ieder is dat wat anders oke. en ik beoordeel niemand ik vind het een zielige topic(sorry maar is een verschil) want zoeits hoor je met je partner te bespreken doei

Pagina's : [1] 2 3