Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : You've got mail......

Pagina's : [1] 2

couscous1
08-06-2006, 16:27

Pling een mailtje! Ik open mijn mail. En zie dat het een mail van jou is. Mijn hart begint spontaan sneller te kloppen. Vluchtig open ik je mail en lees gulzig de woorden uit je mail. Beste ….. Hoe gaat het met je? Je zal wel denken een mailtje van mij? Wat moet hij van je? Ik zal maar met de deur in huis vallen. We werken al een tijdje samen en sinds de eerste dag dat je hier binnen bent gekomen heb je indruk gemaakt op mij. Ik weet niet of dit wederzijds is maar ik wil je graag beter leren kennen, en een keer wat met je afspreken. Groeten, Fouad Ik zit te trillen in mijn stoel. Het zat eraan te komen. Maar ik kon er alleen maar van dromen. Ik ben helemaal van kaart. En van werken komt niets meer. Ik staar in de verte. Ik kan me niet concentreren. Jij blijft in mijn hoofd zweven. Je lach, je ogen. Je bent lief en mooi en knap. Nee, concentreer je, zeg ik tegen mezelf. Die kuiltjes in je wangen... nee, dat gaat mij niet lukken. Als ik op je mail inga weet ik zeker dat ik mijn hart aan jou ga verpanden. Durf ik dat aan, of blijf ik bij het vertrouwde?

schoentje
08-06-2006, 16:28
smaragd de tweede

serenity
08-06-2006, 16:34
Nou, nu weet je tenminste dat ie jou ook ziet staan.

couscous1
08-06-2006, 16:51
smaragd de tweede Dat noem ik een belediging. Ik heb naar aanleiding van jou (en van anderen) opmerkingen haar stukjes gelezen. Zij is een getrouwde vrouw die op andere mannen geilt. Nou met zo iemand wil ik niet geassoceerd worden.

couscous1
08-06-2006, 16:52

Nou, nu weet je tenminste dat ie jou ook ziet staan. :hihi: Ik sta stijf van de zenuwen. Sluip sinds het mailtje stilletjes door het gebouw met de angst hem tegen het lijf te lopen.

schoentje
08-06-2006, 16:54
Dat noem ik een belediging. Ik heb naar aanleiding van jou (en van anderen) opmerkingen haar stukjes gelezen. Zij is een getrouwde vrouw die op andere mannen geilt. Nou met zo iemand wil ik niet geassoceerd worden. Als ik jou stukjes lees denk ik gelijk aan smaragd, en ik vind dat absoluut niet erg..smaragd heeft leuke teksten...jammer dat vele mensen haar topics te serieus nemen en denken dat het echt is,maar ben blij dat hij jou ook ziet staan...

oemtarik
08-06-2006, 17:02
meid, ga ervoor nu je weet dat het wederzijds is:love: love in the air:banana:

couscous1
08-06-2006, 17:04
Als ik jou stukjes lees denk ik gelijk aan smaragd, en ik vind dat absoluut niet erg..smaragd heeft leuke teksten...jammer dat vele mensen haar topics te serieus nemen en denken dat het echt is,maar ben blij dat hij jou ook ziet staan... Oh op die fiets..... ik las het anders dan je het bedoelde.

couscous1
08-06-2006, 17:06
meid, ga ervoor nu je weet dat het wederzijds is:love: love in the air:banana: Ik hou jullie op hoogte van de stappen. (als jullie het leuk vinden tenminste). Maar vooralsnog onderneem ik niets. Ook al ben ik totally in love.....

_NooR_
08-06-2006, 18:16
Ok, waarom overkomen mij dit soort dingen nooit? Ik word alleen maar geconfronteerd met engerds. Ieg. Groet, NooR

oemtarik
08-06-2006, 18:28
Ik hou jullie op hoogte van de stappen. (als jullie het leuk vinden tenminste). Maar vooralsnog onderneem ik niets. Ook al ben ik totally in love..... :banana: :banana: :banana: leukkkkkkkkkkkkk doen :goedzo:

hanounna
08-06-2006, 19:00
ik had dat ook altijd, echt illie's weet je wel...tot ik MIJN illie ontmoette. Eerder had iemand al gezegd dat ze het woord zooo vaak gebruiken dat het ontkracht wordt....bij deze sluit ik aan. En mijn eerste zin....die is helemaal waar!!

achermijnpc
08-06-2006, 20:07
Pling een mailtje! Ik open mijn mail. En zie dat het een mail van jou is. Mijn hart begint spontaan sneller te kloppen. Vluchtig open ik je mail en lees gulzig de woorden uit je mail. Beste ….. Hoe gaat het met je? Je zal wel denken een mailtje van mij? Wat moet hij van je? Ik zal maar met de deur in huis vallen. We werken al een tijdje samen en sinds de eerste dag dat je hier binnen bent gekomen heb je indruk gemaakt op mij. Ik weet niet of dit wederzijds is maar ik wil je graag beter leren kennen, en een keer wat met je afspreken. Groeten, Fouad Ik zit te trillen in mijn stoel. Het zat eraan te komen. Maar ik kon er alleen maar van dromen. Ik ben helemaal van kaart. En van werken komt niets meer. Ik staar in de verte. Ik kan me niet concentreren. Jij blijft in mijn hoofd zweven. Je lach, je ogen. Je bent lief en mooi en knap. Nee, concentreer je, zeg ik tegen mezelf. Die kuiltjes in je wangen... nee, dat gaat mij niet lukken. Als ik op je mail inga weet ik zeker dat ik mijn hart aan jou ga verpanden. Durf ik dat aan, of blijf ik bij het vertrouwde? :hihi: ik kon effe niet volgen, ik dacht is dit een verhaal ofzo :hihi:

mimi3000
08-06-2006, 20:30
Ok, waarom overkomen mij dit soort dingen nooit? Ik word alleen maar geconfronteerd met engerds. Ieg. Groet, NooR join the club sister:lekkerpuh

couscous1
09-06-2006, 19:26

Ik wil niet te voorbarig zijn....dus ben voorzichtig. Maar dames jullie stuk komt ook wel een keer langs, believe me. Op het moment dat je er niet op zit te wachten gebeuren dit soort dingen.

Pagina's : [1] 2