Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verhuizen van Nederland naar Belgie

Pagina's : [1] 2

NoHide
08-06-2006, 14:36

Wie heeft dat gedaan en hoe bevalt het?? Ik ga dat inshAllah doen :D Welke plaatsen zijn leuk?? Zelf wil ik een middelgrote plaats gaan wonen niet te ver van nederland. Welke plaatsen zijn leuk??

Mysticalia
08-06-2006, 14:42
Wie heeft dat gedaan en hoe bevalt het?? Ik ga dat inshAllah doen :D Welke plaatsen zijn leuk?? Zelf wil ik een middelgrote plaats gaan wonen niet te ver van nederland. Welke plaatsen zijn leuk?? Dan zou het Antwerpen zijn :o Antwerpen is leuk maar heel veel racisten. Je word neergeschoten voor je kleur :moe: Brussel daarentegen, is veel leuker ;) ben van Antwerpen en verhuisd naar Brussel. Je kan ook Mechelen proberen :) kleine stad maar zou ok zijn om daar te wonen hoor ik :kweetnie:

NoHide
08-06-2006, 14:46
Nou zelf wil ik naar een middelgrote plaats omdat mij dat beter lijkt als we inshAllah kinderen krijgen. Brussel lijkt me leuk al ben ik er nooit geweest :hihi: En het is franstalig en mijn frans is echt slecht :o Dus het bevalt jullie wel :stout: Ik wil meer verhalen horen :banana:

Mysticalia
08-06-2006, 14:46
Mechelen vind ik ook leuke stad!! heeft ook een leuke centrum! klein maar gezellig :D

chahidaatje
08-06-2006, 14:48

Wat grappig mijn man zat daar ook laatst over te praten om daar heen te gaan, en laatst waren we bij mijn vader op bezoek en die zit er ook over na te denken om daaro heen te gaan verhuizen....

NoHide
08-06-2006, 14:56
Wat grappig mijn man zat daar ook laatst over te praten om daar heen te gaan, en laatst waren we bij mijn vader op bezoek en die zit er ook over na te denken om daaro heen te gaan verhuizen.... Ja steeds meer mensen willen weg uit nederland....en ik dus ook... InshAllah na de zomer gaan wij zoeken naar een huisje ;)

NoHide
08-06-2006, 14:57
ja en ideaal voor je kinderen als je die krijgt .. Brussel is :maf: ... En als je frans niet best is.. hoef je daar niet te vresen:o mmmmmmm! hehe Brussel word het dus niet :p Ik moet denk ik eens wat plaatsjes gaan checken ;)

NoHide
08-06-2006, 15:03
Omdat mijn man geen papieren heeft en ze daar makkelijker zijn te maken... Maar het is wel de bedoeling om daar te blijven wonen....en niet terug te keren naar nederland....

Mysticalia
08-06-2006, 15:05
hehe Brussel word het dus niet :p Ik moet denk ik eens wat plaatsjes gaan checken ;) Probeer: Antwerpen Mechelen Turnhout Sint Niklaas Temse Kontich ... er zijn zoveel steden :o Veel succes in ieder geval :D

NoHide
08-06-2006, 15:08
ah ok! Je man is wel in nl al? nee nu is ie in maroc...

_RANIA_
08-06-2006, 15:10
wat je kan doen is eens uitstapjes maken en zo de steden leren kennen grote steden zoals antwerpen, brussel en luik zijn wel leuk, altijd veel te doen. Natuurlijk ligt de huurprijs daar ook stukken hoger dan in kleinere steden. Andere steden zoals Gent, Kortrijk, Leuven, Mechelen, Sint-Niklaas, Lokeren,Hasselt,Genk... zijn ook leuk en gezellig.

dolfijn1977
08-06-2006, 15:23
Waarom willen veel mensen verhuizen naar Belgie ?\ Brussel ik zou daar nooit willen wonen misschien ander steden .. \

dolfijn1977
08-06-2006, 15:28
Duss ik kan ook gewoon in Belgie verhuizen alls ik wil Hoe lang woon je daar in Belgie Doenja ? woon je in Brussel werk je ook daar is makkelijk om daar een werk te vinden, of kregen de vrouwen die niet wrken inkomen

dolfijn1977
08-06-2006, 15:35
leuke baan heb je ,

Oem_Maryem
08-06-2006, 18:13

Asalaam molikoum Ik zou in Genk of Hasselt gaan wonen.Deze 2 steden vind ik de leukste in Belgie.ik heb er gewoond en ben er ook geboren in Genk zelf.Is er gezellig rustig niet rasistische plaats voor zover bekend.Ik woon in Nederland omdat ik getrouwd ben met een marokaanse man uit nederland maar ik zou het liefst terug willen naar belgie.Ik woon hier al 8 jaar maar voel me thuis als ik in belgie ben. En mijn 2 schoonzussen zijn in januari 2006 verhuist naar belgie om hun mannen papieren te maken wel slim ik heb hen er veel bij geholpen omdat ik er woonde en wist ook waar ze moesten zijn. Mijn ene schoonzus haar man was illegaal in nederland 5 jaar lang en heeft nu zijn papieren in belgie gekregen via haar. Mijn andere schoonzus moest haar man nog overbrengen met visum uit marokko maar het lukte elke keer niet hier in stom Nederland een heel jaar heeft ze haar man proberen visum maken maar niets,ze moest een inkomen van 1400euro hebben.... En toen is ze verhuist naar belgie heeft een particuliere huis gevonden.Heeft ze werk gezocht terwijl ze in Nederland nog werkte had wel geen vast in Nederland.Na 2 maanden kreeg ze vast werk en kreeg ze een verblijfsvergunning van 5 jaar.Haar man heeft in april 2006 zijn belgische visum gekregen en zijn ze op 7 april getrouwd in Belgie en nu leven ze lang en gelukkig. We hebben veel gedaan en zei ook heeft hulp gekregen van familie... Dus ik wens je veel succes inchallah komt alles goed. Gair inchallah. asalaam molikoum warahmatulahi wabarakatuhu. ( als je iets wilt weten stuur maar een berichtje,beslama)

Pagina's : [1] 2