Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kinderfeestje

tatouania_025
08-06-2006, 14:29

Hebben jullie leuke ideeen hoe je kinderen bezig kan houden op een verjaardagfeestje, de kinderen zijn tussen de drie en acht jaar. Soukran

chahidaatje
08-06-2006, 14:46
Spelletjes te doen op een grasveld of een park in de buurt... Dat deed mijn moeder altijd en ze maakte een kaartje met die spelletjes erop, en bij elk spelletje als je klaar was kreeg je een kruisje en op het einde moesten we met die kaartje naar huis en kregen we als we hem inleveren een ijsje en een zak snoep..... Het was altijd erg leuk!!! Koekhappen Zwembad( maar dan moet je wel meerder volwassenen meenemen om op te letten.... veel succes in ieder geval... liefs Chahida:kus:

oem4banat
08-06-2006, 14:51
je kan ze naar een bekende disneyfilm laten kijken , vinden ze heel leuk. heb ik vaker gedaan. je kan ze ook bepaalde spelletjes laten doen b.v. : de stoelendans. moordenaar. zakdoekje leggen. politie. blindeman. bij deze spelletjes blijven kinderen in één ruimte, heerlijk :goedzo: kinderen van acht weten vaak hoe die spelletjes gaan. v veel suc6 :kus:

tatouania_025
08-06-2006, 18:43
je kan ze naar een bekende disneyfilm laten kijken , vinden ze heel leuk. heb ik vaker gedaan. je kan ze ook bepaalde spelletjes laten doen b.v. : de stoelendans. moordenaar. zakdoekje leggen. politie. blindeman. bij deze spelletjes blijven kinderen in één ruimte, heerlijk :goedzo: kinderen van acht weten vaak hoe die spelletjes gaan. v veel suc6 :kus: wat is dit voor enge spel hahahaha het gaat om meisjes van 3 tot en met 8 jaar

tatouania_025
08-06-2006, 18:44

Ik had wel meer reacties verwacht hoor, zoveel moedertjes zij hier en niemand die verstand heeft van feestjes kan me niet voorstellen. En de meiden die wel ideeen hebben gegeven SOUKRAN

aliyaah
08-06-2006, 18:57
Ikzelf houd de kinderfeestjes niet thuis, wat ik tot nu toe heb gedaan is: - Knutselmiddag en aansluitend feestje Mac Donald - Bioscoopfilm met feestarrangement - Ontdekhoek (kunnen ze allerlei dingen zelf maken en ontdekken) met aansluitend eten bij Mac Donald - Kinderstad inclusief eten - Verkleedpartijtje bij Villa Hap en daarna Mac Donald - Wokken (met groep meiden van 11 jaar) En het was altijd heel leuk!!:banana: