Bekijk originele versie : Al Zarqawi gedood
Al Zarqawi gedood
Uitgegeven: 8 juni 2006 09:23
Laatst gewijzigd: 8 juni 2006 09:33
WASHINGTON - De leider van Al Qaida in Irak, Abu Mussab al Zarqawi is gedood door een luchtaanval op een huis in Bagdad.
De Iraakse premier Nuri Al Maliki heeft de dood bevestigd. Dat meldde de Iraakse staatstelevisie Al Iraqiya donderdag.
http://www.nu.nl/news/749153/23/Al_Zarqawi_dood.html
Ik kon niet de duim erbij doen of een smile alsof het leven van deze man minder voor steld.. Maar rouwig ben ik niet om de dood van deze moordenaar..
De Heere zij geloofd!!!!!
Atlasleeuw
08-06-2006, 09:50
Ik kon niet de duim erbij doen of een smile alsof het leven van deze man minder voor steld.. Maar rouwig ben ik niet om de dood van deze moordenaar..
Het is nog maar even gissen of hij echt dood is. Want dit kan natuurlijk ook horen bij de psychologische oorlogsvoering. Zo meldden de Amerikanen vorige maand dat een belangrijk Taliban-leider was gedood. Afgelopen week verscheen hij vrolijk in een interview met Al Jazeera inclusief een stuk of 100 Talibanstrijders.
Ik kijk dan ook niet raar op als we binnenkort een nieuwe video op Al Jazeera te zien krijgen, waarop Al Zarqawi vrolijk loopt te grijnzen en springlevend blijkt te zijn.
Atlasleeuw
08-06-2006, 09:52
En nog iets, je dient je titel tussen aanhalingstekens neer te zetten. Want het is een bewering van de Iraakse premier, die uiterst twijfelachtig is.
mohammedALI
08-06-2006, 09:56
die goede man moet zeker 10 levens gehad hebben . Die is al zo vaak gedood door de amerikanen , dat is echt een record :hihi:
Atlasleeuw
08-06-2006, 09:58
Eerst zien dan geloven. :moe: Hoe vaak is hij wel niet gedood volgens de Amerikanen en telkens duikt hij op. Zoiets heet psychologische oorlogsvoering, je tegenstander demoraliseren door geruchten of slecht nieuws (voor de vijand) te verspreiden.
Ik denk dat hij nu al aan het branden is.
KleneDropje
08-06-2006, 10:02
je moeder is ook dood wist je dat
ik kan er ook niet om rouwen ofzo ze was tenslotte en Hoe.R
Weer een uiterst intelligente reactie :nerd:
Ik hoop dat jij ook snel je 70 maagden met verhoornde maagdevliesen mag ontmoeten.
Goede zaak dat die Al zakkerwassie dood is 1 down many to go
Sjamil_Salmanov
08-06-2006, 10:05
Haha, onzin!!
Roepen ze al zo vaak dat ie dood is hihi.
Juwelier
08-06-2006, 10:11
De Jordaanse topterrorist Aboe Moessab al-Zarqawi is in Irak gedood, zo heeft de Iraakse televisie donderdag gemeld op gezag van premier Noeri al-Maliki. "Eerste minister Noeri al-Maliki kondigt aan dat de Jordaanse terrorist Aboe Moessab al-Zarqawi, leider van de zichzelf zo noemende Organisatie van al-Qaida in Mesopotamië, gedood is", aldus de Iraakse staatstelevisie.
Ook de Amerikaanse nieuwszender NBC kwam met een flash met hetzelfde bericht, op gezag van "Amerikaanse functionarissen ". Al-Zarqawi geldt als de leider van al-Qaida in Irak en was één van de meest gezochte lieden ter wereld.
Luchtaanval
De Arabische nieuwszender al-Arabija heeft gemeld dat al-Zarqawi bij een luchtaanval door het Amerikaanse leger zou zijn gedood en dat Iraakse veiligheidstroepen zouden hebben meegeholpen bij de voorbereidingen van deze aanval.
Volgens de Iraakse regering zou al-Zarqawi niet ver van Bagdad zijn gedood. In de Amerikaanse media zijn er berichten dat de terroristenleider al woensdagavond zou zijn gedood.
Na de val van dictator Saddam Hoessein heeft de Jordaniër de organisatie al-Tawhid wa al-Jihad (Religieuze Eenheid en Heilige Oorlog) gesticht. In oktober sprak de in zijn eigen land terdoodveroordeelde terrorist zijn loyaliteit uit ten opzichte van Osama bin Laden, de leider van al-Qaida.
Enkele van de bloedigste aanslagen van de voorbije drie jaar worden op zijn rekening gezet. Hij zou ook de zelfmoordaanslagen van vorig jaar in drie hotels in Amman hebben bevolen.
Bron (http://www.marokko.nl)
rooiemao
08-06-2006, 10:11
'TERRORIST AL-ZARQAWI IN IRAK GEDOOD'
Abu Mussab al-Zarqawi, een van de meest gezochte terroristen ter wereld en de leider van al-Qaeda in Irak, is dood.
Media
De Iraakse premier al-Maliki heeft het nieuws bevestigd. De premier houdt later op de dag samen met de Amerikaanse bevelhebber in Irak George Casey een persconferentie.
www.rtlnieuws.nl
Nou we zullen zien, die conferentie.
Zijn opvolger staat al klaar, denk ik:jammer:
..
Ongehoord! Wat een vervelende provocerende en vooral denigrerende post.
Het is maar net de vraag of Zarqawi echt dood is, volgens mij is er wel vaker bericht dat hij dood was. Maar als hij het is.. Zulke mensen kun je beter kwijt zijn dan rijk. Spreek geen kwaad over de doden, maar Zarqawi was een eerste klas moron.
Opgeruimd staat netjes. Nu de volgende.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.