Bekijk originele versie : NOS Hoofddoek Journaal..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
CaSaouiiaatje
07-06-2006, 18:37
Meer dan de helft van de Nederlanders wilt niet dat een Moslima met een hoofddoek het journaal presenteerd, of door ze geholpen worden in winkels, gemeentehuizen en banken..
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/2465
alhoceima15
07-06-2006, 18:54
Meer dan de helft van de Nederlanders wilt niet dat een Moslima met een hoofddoek het journaal presenteerd, of door ze geholpen worden in winkels, gemeentehuizen en banken..
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/2465
ja die nederlanders hebben wel makkelijk te praten. Alleen omdat ze zelf geen hoofddoek dragen zeggen ze dat. Anders zouden ze egt niet dat zeggen .
Tfoe die nederlanders zijn egt haters !!! (niet allemaal;) )
ja die nederlanders hebben wel makkelijk te praten. Alleen omdat ze zelf geen hoofddoek dragen zeggen ze dat. Anders zouden ze egt niet dat zeggen .
Tfoe die nederlanders zijn egt haters !!! (niet allemaal;) )
Omdat ze zelf geen hoofddoek dragen?:confused:
Ik schrik op zich wel van dit cijfer en ik begrijp de grote weerstand tegen een hoofddoek ook niet.
soufiane37
07-06-2006, 19:04
Uhm fout. Omdat ze in Nederland wonen. Mensen hebben geen behoefte aan achterlijke geloofspraktijken hier.
Nederlanders hoeven het toch ook niet te dragen?
leef en laat leven was toch een Nederlandse spreekwoord? maar dat geld zeker niet voor moslima's? :maf:
Nederlanders hoeven het toch ook niet te dragen?
leef en laat leven was toch een Nederlandse spreekwoord? maar dat geld zeker niet voor moslima's? :maf:
denk dat het weer een twee kanten op verhaal is
heb het ook wel eens meegemaakt dat men mij in een winkel neit wilde helpen vanwege gebrek aan hoofddoek
maar beide evenveel onzin
een stukje stof, of gebrek daaraan, maakt een mens toch niet anders
enige hoofddoeken waar ik me aan stoor zijn modehoofddoeken
maar ja, dat komt dan weer omdat ik niet hou van inyuorface kijkmijnoueens ikhoortotdiegroepenjijbentnuvastgeschockeerd gedrag
verder niets met de hoofddoek an sich te maken, die kon er ook niets aan doen dat ze op het hoofd van een modepop belandde
Sure...maar niet op het journaal of andere plekken waar we dagelijks mee geconfronteerd worden.
Wil je dan niet dat moslims hier integreren?
Wil je dan niet dat moslims hier integreren?
je moet niet vergeten dat er een groep nederlanders is die integreren verwarren met assimileren
ook wel aan te duiden als de nederborg
je moet niet vergeten dat er een groep nederlanders is die integreren verwarren met assimileren
ook wel aan te duiden als de nederborg
Vandaar ook dat ik de vraag stelde.
bekijk dit eens.
eindeloze discussie's
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=19940710#post19940710
Door op het journaal te komen met een hoofddoek?
Waarom niet?
Ik zie het als volwaardig deelnemen aan de Nederlandse samenleving.
discussie
07-06-2006, 19:27
Door op het journaal te komen met een hoofddoek?
om elkaar te accepteren ;)
laat je die gene ook integreren...
als wij moslims zo weinig kunnen doen in nederland en mogen doen..
gaat integreren ook niet!
soufiane37
07-06-2006, 19:30
Sure...maar niet op het journaal of andere plekken waar we dagelijks mee geconfronteerd worden.
Het is altijd nog je eigen keus om daarnaar te kijken... Het zou toch te gek voor woorden zijn als de NOS een vrouw met hoofddoek zou weigeren omdat een groepje Nederlanders daar moeite mee heeft...
Het is altijd nog je eigen keus om daarnaar te kijken... Het zou toch te gek voor woorden zijn als de NOS een vrouw met hoofddoek zou weigeren omdat een groepje Nederlanders daar moeite mee heeft...
Als die dame daar solliciteerd dient die aangenomen of afgewezen te worden op basis van haar kwaliteiten als journalist en op basis van een screentest.
soufiane37
07-06-2006, 19:34
denk dat het weer een twee kanten op verhaal is
heb het ook wel eens meegemaakt dat men mij in een winkel neit wilde helpen vanwege gebrek aan hoofddoek
maar beide evenveel onzin
een stukje stof, of gebrek daaraan, maakt een mens toch niet anders
enige hoofddoeken waar ik me aan stoor zijn modehoofddoeken
maar ja, dat komt dan weer omdat ik niet hou van inyuorface kijkmijnoueens ikhoortotdiegroepenjijbentnuvastgeschockeerd gedrag
verder niets met de hoofddoek an sich te maken, die kon er ook niets aan doen dat ze op het hoofd van een modepop belandde
Helemaal mee eens... Iemand weigeren omdat ze geen hoofddoek draagt is net zulke onzin om een hoofddoekdragende vrouw te weigeren...
Ik stoor mij daar ook aan, omdat ze de islamitische doekje misbruiken om er ergens bij te horen, maar het is een vrij land... en ik zou dus niemand willen belemmeren in het dragen wat diegene wilt...
discussie
07-06-2006, 19:35
juistem!
dan komt nederland helemáál niet ver, want het is eenmaal zo dat we hier leven!
en van Nederland een ''moslimloze'' land te maken is ONMOGELIJK!
dus ze moeten ons accepteren :)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.