Bekijk originele versie : Help Ik Heb Een Marokaanse Waarzegster Nodig
xxXromaicaXxx
07-06-2006, 17:42
kunnen jullie mij aub helpen...dit is echt heel serieus..ik heb een marokaanse waarzegster nodig..kom niet met die reacties van het is haram ofzo want het is echt met spoed.
al vast bedankt...pm me die nummer of iets aub help
Bellissima
07-06-2006, 17:48
kunnen jullie mij aub helpen...dit is echt heel serieus..ik heb een marokaanse waarzegster nodig..kom niet met die reacties van het is haram ofzo want het is echt met spoed.
al vast bedankt...pm me die nummer of iets aub help
HARAM HARAM HARAM EN NOG EENS HARAM!
SPOED OF GEEN SPOED!
lady_of_honor
07-06-2006, 17:49
astagfiroelah ga jij met je waarzegster!!!!!! je bedoeld leugenzegster!!!!!!!!!!!
dus jij bent op zoek naar de duivel........?
Gooi jezelf dan onmiddelijk voor een trein.
:hihi:
marocloubna
07-06-2006, 18:07
Stagfirallah, je weet dat het haram is, maar toch ben je met SPOED notabene opzoek naar een waarzegster, wallah gekker kan gewoon niet........
Bid tot Allah en vraag HEM om vergiffenis dat je uberhaupt die gedachte hebt gehad......
It's only an advice...........
oujdia_1
07-06-2006, 18:18
Astagfiroe allahhh... Shirk bi lah..!!!
ga je ervoor zorgen dat ie wel weer van je gaat houden?? :haha:
Liefstelid
07-06-2006, 18:26
Als je maar weet dat alles vergeven wordt, maar dit zal je niet vergeven worden door Allah swt, dan kan je gelijk rekenen op een plekje in de hel..succes..:likje:
Maroc_4_ever
07-06-2006, 18:34
ik zou er maar van af zien...
weet je wat die waarzegsters allemaal doen wela? al die shit met geesten...
Daar moet je niet mee gaan spelen, ik zou er maar heeeel snel van af zien... als ik jou was
Miss_Majda
07-06-2006, 19:05
:eek: OMG als je dit doet pleeg je de grootste zonde, namelijk SHIRK1
Allah(swt) vergeeft de pleger van Shirk niet als hij sterft en geen berouw heeft getoond. Het bewijs hiervoor is de volgende uitspraak van Allah(swt):
''Waarlijk Allah(swt) vergeeft het niet dat er deelgenoten aan Hem worden toegekend en Hij vergeeft buiten dit (alles) aan wie Hij wilt.''
(soerat an-Nisaa': 48)
Moge Allah(swt) je vergeven insha allah
Liefstelid
07-06-2006, 19:07
:eek: OMG als je dit doet pleeg je de grootste zonde, namelijk SHIRK1
Allah(swt) vergeeft de pleger van Shirk niet als hij sterft en geen berouw heeft getoond. Het bewijs hiervoor is de volgende uitspraak van Allah(swt):
''Waarlijk Allah(swt) vergeeft het niet dat er deelgenoten aan Hem worden toegekend en Hij vergeeft buiten dit (alles) aan wie Hij wilt.''
(soerat an-Nisaa': 48)
Moge Allah(swt) je vergeven insha allah
Ik heb gehoord, met of geen berouw, het wordt je niet vergeven, waarom plaats je iets waarvan je het niet eens zeker weet. :)
Miss_Majda
07-06-2006, 19:16
Ik heb gehoord, met of geen berouw, het wordt je niet vergeven, waarom plaats je iets waarvan je het niet eens zeker weet. :)waar heb jij het over? ik weet het zeker omdat ik het heb overgenomen van het boek TAWHIED gebaseerd op het werkt van Abdoellah ibn ahmed al-hoewari
Ik heb gehoord, met of geen berouw, het wordt je niet vergeven, waarom plaats je iets waarvan je het niet eens zeker weet. :)
Als je berouw toont, dan wordt alles je vergeven ;). Ik heb het dan over echt berouw tonen en ALLAH swt om vergevenis smeken dag in dag uit.
ALLAH oe 3alam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.