Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn laatste schoolweek... WORDT MAAR LEKKER GEK!

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
07-06-2002, 20:29

Iwa mensen... Mijn laatste week is bijna... Maandag begint me toetweek... en daarna MAROUECCOS... Wie heeft ook nog maar een week school en wie heeft toetsweek en zit te brandde? Vertel het me dan brandde we samen :D Mohim... take care, Bent Dagilia

senhajiaa
07-06-2002, 20:34
Die van mij begint donderdag pas, maar dat wordt echt erg. Wij moeten kei veel leren maar ja daarna inschallah lekker naar marokko ik hoop voor jullie dat jullie t allemaal halen inschallah

Dida
07-06-2002, 20:36
ik heb al lekker vrij :giechel: Ciao Baby ;)

islamietje
07-06-2002, 20:43
de mijnde begint de 21e pas!!!!!!! ik wil jullie allemaal heeeeeeeel veeeeel succes wensen en veel plezier in marokko of waar jullie ook heen gaan!!!! ;)

tha_lady
08-06-2002, 00:17

Origineel gepost door islamietje de mijnde begint de 21e pas!!!!!!! ik wil jullie allemaal heeeeeeeel veeeeel succes wensen en veel plezier in marokko of waar jullie ook heen gaan!!!! ;) ja de mijne ook maar amsterdam heeft eerder vakantie dan den-haag laterZ :blauwkus:

Selmaatje
08-06-2002, 02:41
Waaaaaaaaaaa.......Bent Dagaliaaa...mijne begint ook maandag ....saffiee ik heb de stof die ik moet leren niet eens af,,, en met de meeste toetsen mag ik niet eens meer meedoen omdat ik te vaak afwezig ben geweest..hihhihihihih....Maar ik verander van opleidinggg dus komt goedd.....En ik wens jouW VeeL SuCZeZZzzzz verderrr............... Ciaaaaaaaaaokes :zwaai:

BentDagilia
09-06-2002, 12:55
Dank je wel iedereen die me succes heeft gewenst... OOk ik wne sjullie veel geluk... Maar Jullie je merkt het he... ik reageer veel minder dan eerst... school what did you do to me :d Maar schijt ik heb vrijdag schoolfeest en zaterdag en zondag heb ik teambuilding in sixflags ik ga daar lekker overnachten.. dus wat wil ik nog meer... :D ( tagine duh ) Maar ik zie jullie over shie week of zo.. Beslama Bent Dagilia ( gaat over 20 dagen naar marokko )

Mocro07
09-06-2002, 13:37
HEYYY SISSS IK HEB OOK ZO VAKANTIE IK VERLANG ER NU AL NAAR MAROKKOOOOOOOOO :stout:

fatimab
09-06-2002, 13:43
tfouuuuuuu ik begin morgen met mijn examens 2 weken! en dat moet ik werken :kwaad: geen maroc voor mij :rolleyes:

Muslimah
09-06-2002, 14:03
Ik begin woensdag en bij mij duurt het ook 2 weken en de kans is klein dat ik naar marokko ga Ik heb niets waar ik naar kan uitkijken :huil: Ik wens jullie nog veel succes met jullie toetsen groetjes :zwaai:

RIF_CHICKIE
09-06-2002, 14:26
ik heb al een week vakantie, heb net mijn examens achter de rug!!! vreselijk was het, en nu moet ik tot vrijdag wachten want dan is er pas de uitslag, heb deze hele week gewerkt moet de aankomende 3 weken ook heel veel werken (45 uur per week) ik hoop dat ik mijn examens heb gehaald en dan 3 juli NAAR MAROC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik verheug me er nu al op om eindelijk weer in mijn eigen land te zijn, mijn eigen taal te spreken, en mijn eigen landgenoten te zien, ( ben ik eindelijk ff een tijdje af van die kaaskoppen bah!!!!) kuzz N..........

Sarahsalima
09-06-2002, 15:55
Ik heb mijn MBO Diploma over 2 weken te pakken, want de examens zijn achter de rug en ik heb al begrepen dat ik ze allemaal goed heb gemaakt, dus pappie kan weer trots op me zijn. :D :zwaai: :D

BentDagilia
09-06-2002, 20:51
Toetsweek van 2 weken... TErrring he :D vandaag was er een leuke buurt feest kon niet gaan met vriendinnen omdat ik moest leren faya he :( maar ja Je gaat zien na deze week, Leven IN de House Bent Dagilia ( kon het niet laten )

ghazella
09-06-2002, 20:54
GAAAAAAAF JE BENT BIJNA KLAAR IK HEB NU SCHOOLONDERZOEKEN EN OVER 2 WEKEN 21 JULI BEGINT MIJN REPETITIE WEEK EN DAN PAS PARTY :boogie:

ghazella
09-06-2002, 20:55

maaaar heeeeel veeeeeeeeel succes morgen en deze week bent dagila

Pagina's : [1] 2