Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vreemd gaan???

jalila17
03-06-2003, 22:11

hallo ik heb even een dringende vraag voor de meiden/ vrouwen. WAT ZOU JE DOEN ALS JE MAN/TOEKOMSTIGE MAN VREEMD ZOU GAAN??? EN BETRAPT???

SABREENTJE
03-06-2003, 22:13
DUMPEN!! HIJ ZOU HETZELFDE BIJ JOU DOEN!! EN TROUWENS ALS HIJ HET EEN KEER DOET DAN BLIJFT HIJ HET DOEN. JE KAN OOK EEN TIJD AFSTAND NEMEN EN KIJKEN OF HET HEM ECHT SPIJT EN OF HIJ NIET ZONDER JOU KAN!!!!!!

jalila17
03-06-2003, 22:17
Origineel gepost door SABREENTJE DUMPEN!! HIJ ZOU HETZELFDE BIJ JOU DOEN!! EN TROUWENS ALS HIJ HET EEN KEER DOET DAN BLIJFT HIJ HET DOEN. JE KAN OOK EEN TIJD AFSTAND NEMEN EN KIJKEN OF HET HEM ECHT SPIJT EN OF HIJ NIET ZONDER JOU KAN!!!!!! EN ALS JE GETROUWD BENT EN JE HEBT EEN KIND. JE KOMT THUIS EN BETRAPT HEM MET EEN ANDER. WAT DOE JE DAN????

GangstaLovin
03-06-2003, 22:18
ik zou scheiden ....wat moet je met een man die niet eens denkt aan zijn kind(eren) en aan jou!

NoordAfrikaan
03-06-2003, 22:19

Ik ga nooit vreemd,ik stel me altijd voor aan het meisje

jalila17
03-06-2003, 22:24
Origineel gepost door NoordAfrikaan Ik ga nooit vreemd,ik stel me altijd voor aan het meisje IK HEB HET OVER VROUWEN DIE HUN MAN BETRAPEN EN NIET OVER EEN MAN DIE ZIJN EIGEN BETRAPT!!!

Lella_EL_Habiba
03-06-2003, 22:43
Origineel gepost door lela_taqlidia daar ben ik heel makkelijk in .... ik zou hem vertellen wat ik ervan vind.. op een normale toon ...want waarom nog energie steken in een ruzie.. en vervolgens kan hij het wel schudden.. bye bye beslama 3lai7.. als je echt van iemand houd gaat het erg moeilijk..

Meryam20
03-06-2003, 22:46
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba als je echt van iemand houd gaat het erg moeilijk.. Daar heb je zeker gelijk in!!!! Het wordt moeilijk als je van iemand echt houdt!!! Maar ik denk niet dat ik het van hem kan accepteren. Want dan ga je sneller denken als je hem niet in de buurt ziet dat hij een ander is!!! Als ik hem zou betrappen zou ik aardig vragen aan het meisje om weg te gaan!!! Dan hem vragen waarom en dan moet hij de hele tijd me recht aan kijken, en dan hou ik de deur voor hem open!!!!

Bario_Woman
03-06-2003, 22:50
deze topic is al zo vaak geopend..en ik heb zo vaak geantwoord.... maar goed. i would kick his sorry A S S that he wish he was never born :auw:

C_OUJDIA
03-06-2003, 22:52
Dumpen die handel...Hij heeft het 1x gedaan...Wie kan je garanderen dat hij het geen 2de x zal doen...misschien wel meer...

SABREENTJE
03-06-2003, 22:55
Origineel gepost door jalila17 EN ALS JE GETROUWD BENT EN JE HEBT EEN KIND. JE KOMT THUIS EN BETRAPT HEM MET EEN ANDER. WAT DOE JE DAN???? het is niet goed voor een kind om op te groeien zonder vader maar opgroeien met een vader die je moeder bedriegt is veel en veel erger natuurlijk!! dat iedee zou ik niet kunnen pikken van me vader!!! ik zou hem geen respect tonen!! verdient hij dan niet eens!!

babyboy
04-06-2003, 00:02
allah ie 7fed, niet druk maken, insha allah zal jullie man niet vreemd gaan

Shahinez
04-06-2003, 07:42
Nariee moest ik hem 3ajesh betrappen ... wollah wel lahram die gaat er niet goed van zijn ... eerst die del eens goed vastnemen ... desnoods uit het raam gooien en haar goed verminken ... Hem ... tja ik denk niet dat ik hem ga slagen,want anders krijg ik nog een rechtse en een linkse en dat risceer ik niet... hem zou ik gewoonweg eerst goed beledigen en hem 12 uur de tijd geven om zijn spullen in te pakken en met zijn goedkope h.oertje door te gaan .... Daarna scheiding ... spijtig maar met zo'n KELB (hond) wil ik niet leven,en ik wil ik ook niet in de buurt van mijn kind hebben ... TADA :zwaai:

LADYKARIMA
04-06-2003, 08:08
het valt me op dat het eerste antwoord van velen is dumpen!maarre als je een kind heb met die man en je houd van je man gaat dat denk ik veel moelijker om m te dumpen dit wil niet zeggen dat ik het goed zou keuren dat zeker niet!!!!!!!!! ik zou hem effe het huis uit zetten voor een tijdje na een fikse ruzie ofcourse en dan merk hij zelf wel wat zijn kind en zijn vrouw voor hem betekenen en ziet hij in dat 1 zo'n foutje zo veel op het spel heeft gezet! allah jehfad.

elFaraj
04-06-2003, 08:09

Origineel gepost door Shahinez Nariee moest ik hem 3ajesh betrappen ... wollah wel lahram die gaat er niet goed van zijn ... eerst die del eens goed vastnemen ... desnoods uit het raam gooien en haar goed verminken ... Hem ... tja ik denk niet dat ik hem ga slagen,want anders krijg ik nog een rechtse en een linkse en dat risceer ik niet... hem zou ik gewoonweg eerst goed beledigen en hem 12 uur de tijd geven om zijn spullen in te pakken en met zijn goedkope h.oertje door te gaan .... Daarna scheiding ... spijtig maar met zo'n KELB (hond) wil ik niet leven,en ik wil ik ook niet in de buurt van mijn kind hebben ... TADA :zwaai: Das Duidelijk.. :D..