Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Achtien Euro???

Miss_Banana
03-06-2003, 21:54

:hihi: Heej Nourredin, alles goed? ;) :lol:

AlMoet-Oukil
03-06-2003, 21:58
Origineel gepost door Miss_Banana :hihi: Heej Nourredin, alles goed? ;) :lol: Haaaai haaaaaaai , ja het gaat goed met mij hamdoelilah :D En met jou ook?? whaha van de schrik af :p Groetjes thuis he :zwaai: Awillie me buikspieren...als ik aan die dag denk :D :zwaai:

Miss_Banana
03-06-2003, 22:04
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil Haaaai haaaaaaai , ja het gaat goed met mij hamdoelilah :D En met jou ook?? whaha van de schrik af :p Groetjes thuis he :zwaai: Awillie me buikspieren...als ik aan die dag denk :D :zwaai: Jaaaaaaaaa man. Echt kapot gelachen die dag. Vooral in de auto, man. Fadoua en ik: heej, we moeten terug naar huis. NOURREDIN HALEN! Whahahaha :hihi: RWINA gewoon. Hoe is het bij jou thuis verder? Doe ze de groeten en geef je zus een dikke kus van me! ;)

praatjes
03-06-2003, 22:05
18 euro is een schijntje.

Miss_Banana
03-06-2003, 22:06

Origineel gepost door praatjes 18 euro is een schijntje. Niet voor een PIZZA!!!

Zin_Rabat
03-06-2003, 22:10
wat praten jullie voor geheimtaal eerst ons lekker maken en nieuwschierig en dan geheimtaal praten nou moet je het vertellen ook wat is er gebeurd :D :rolleyes: ewa vertel kunnen wij ook mee lachen :rolleyes:

praatjes
03-06-2003, 22:11
Origineel gepost door Miss_Banana Niet voor een PIZZA!!! Dat word dan een hele grote pizza, kan jij niet in je eentje op! Waar woon je kom ik mee eten. lekker :)

semir
03-06-2003, 22:13
ze heeft een pizza besteld die ze niet kon betalen????????????????

praatjes
03-06-2003, 22:13
Origineel gepost door Zin_Rabat wat praten jullie voor geheimtaal eerst ons lekker maken en nieuwschierig en dan geheimtaal praten nou moet je het vertellen ook wat is er gebeurd :D :rolleyes: ewa vertel kunnen wij ook mee lachen :rolleyes: Nee joh gekkie het is geen geheimtaal maar lichaamstaal. de pizza is groot genoeg voor drie. Je lijkt mijn ook welkom bij miss banana thuis. :) :D

Miss_Banana
03-06-2003, 22:17
Origineel gepost door Zin_Rabat wat praten jullie voor geheimtaal eerst ons lekker maken en nieuwschierig en dan geheimtaal praten nou moet je het vertellen ook wat is er gebeurd :D :rolleyes: ewa vertel kunnen wij ook mee lachen :rolleyes: Is geen geheimtaal, ik zal het uitleggen. De dag nadat mijn vader zijn sadaqa had (hijs naar elhadj geweest) was Al`Moet-Oukil bij ons thuis samen met zijn ouders. Een kennis van ons, Fadoua, was er ook. En elke keer als ik ergens heen moest met de auto, ging Fadoua mee. Op een gegeven moment namen we Al`Moet-Oukil ook met ons mee in de auto en we hebben ons gewoon KAPOT gelachen. Marokkaans muziek keihard op, etc. Dus wij naar een pizzaria omdat ik zin had in pizza. Ik had mijn pizza besteld en toen ik wilde betalen zegt die kerel: "Achtien euro." En ik een beetje hard: "ACHTIEN EURO??? VOOR ÉÉN PIZZA QUATRO FORMAGGI????" Zegt die kerel: "Nee, één 4formaggi en één pizza mozarella." Ik zeg tegen die man: "NEEEEEEE, ÉÉN pizza quatro formaggi MET extra mozarella." Maar omdat ik best grote ogen heb, werden mijn ogen nog groter toen ik hoorde dat het achtien euro was. Al`Moet-Oukil en Fadoua lagen helemaal dubbel toen ze me zagen flippen. :lol: Dus dat is het verhaal erachter. Je had er gewoon bij moeten zijn. Was veel leuker geweest. :D

Zin_Rabat
03-06-2003, 22:24
hahahhahahahahha het was zeker de eerste dag voor die man in die pitzzaria hahahahhahaha meskiena ;) maar je ogen he??.... die vielen er toch hoop ik niet uit??? :rolleyes:

Zin_Rabat
03-06-2003, 22:27
Origineel gepost door praatjes Nee joh gekkie het is geen geheimtaal maar lichaamstaal. de pizza is groot genoeg voor drie. Je lijkt mijn ook welkom bij miss banana thuis. :) :D :maf2: komen jullie me dan ophalen ;) :D

Kimaatje
03-06-2003, 22:27
Is het niet achtTien..?

Bario_Woman
03-06-2003, 22:38
Origineel gepost door Miss_Banana :hihi: Heej Nourredin, alles goed? ;) :lol: Where ya at...i havent spoke with ya in DAYSSSSSSS :huil: Hope ya ok :goedzo: Thalla GC