Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zou je doen...

Pagina's : [1] 2 3 4

Souraida
07-06-2006, 00:55

Wat zou je doen als je man ineens naar je toekomt en zegt dat je voortaan alleen met hem naar buiten mag. Hij zelf gaat wel gewoon alleen naar buiten maar jij mag niet meer werken en ook geen boodschappen doen tenzij hij erbij is. Wat zou je reactie zijn?

Nysha
07-06-2006, 00:55
een rechtse :moe:

Souraida
07-06-2006, 00:57
een rechtse :moe: en stel hij geeft je een linkse?:eek: :hihi: nee ff serieus

Ghizlane_mocro
07-06-2006, 01:00
hahahah die is goed.. ik zou denk ik eerst lachen van meen tie et... en zodra ik in de gaten heb dat tie et meent, zou ik me ernstig zorgen maken en een goed gesprek aangaan om em ff duidelijk maken dat dat niet kan, mocht dat niet werken dan zou ik denk ik niet altijd luisteren, ik zou toch altijd proberen mn zin door te drijven, maar ik denk dat hij islamitisch gezien wel et recht heeft ( ik weet et niet 100% zeker) maarja is en blijft moeilijk

mimi_tangaouia
07-06-2006, 01:01

Wat zou je doen Als er nooit meer een morgen zou zijn :banana: :banana: :banana: War Child War Child :banana: :banana: :banana: ok ff gekheid op een stokje. Ik moest gelijk aan dit liedje denken bij het lezen van jou titel. Maar als mijn man dat zou verbieden zou ik eerst proberen het uit zijn hoofd te praten, mocht dat niet lukken dan zijn ouders en de mijne erbij te betrekken. Mocht het dan niet lukken dan kan hij moven:hadj: Ik wil dan wel alles geprobeerd hebben zodat ik mezelf later niks kwalijk kan nemen. Maar geen enkele man gaat mij dat verbieden. dat deden mijn ouders ook niet toen ik thuis woonde.

Souraida
07-06-2006, 01:02
hahahah die is goed.. ik zou denk ik eerst lachen van meen tie et... en zodra ik in de gaten heb dat tie et meent, zou ik me ernstig zorgen maken en een goed gesprek aangaan om em ff duidelijk maken dat dat niet kan, mocht dat niet werken dan zou ik denk ik niet altijd luisteren, ik zou toch altijd proberen mn zin door te drijven, maar ik denk dat hij islamitisch gezien wel et recht heeft ( ik weet et niet 100% zeker) maarja is en blijft moeilijk Ja ok maar vaak zie je dat een man niet echt praktiserend is en toch zijn vrouw van alles verbiedt. Hij noemt dan wel de islam als reden maar wat als hij zelf er weinig aan doet.

Nysha
07-06-2006, 01:02
effe serieus..... als je trouwt doe je dat om een nog beter leven te krijgen en nog gelukkiger te worden...je neemt een stap om te verbeteren . Ik ga niet achteruit in men leven als ik ga trouwen...zou dat zo zijn dan zou er iets goed mis zijn. zou hij mij dus de vrijheid ontnemen die ik thuis wel heb dan zou dat een stap achteruit gaan, hij heeft dan de keuze.....blijft hij zo....ben ik weg. Ik ben absoluut een voorstander voor vechten voor je huwelijk....maar een huwelijk bestaat wel uit 2 volwassen verstandige mensen en niet tussen een debiel en Nysha.

mimi_tangaouia
07-06-2006, 01:05
Sorry maar dit moet ik ff kwijt. Ik heb bij deze tekste van jou een dejavu:wow: van mij hoezo??

Ghizlane_mocro
07-06-2006, 01:06
Ja ok maar vaak zie je dat een man niet echt praktiserend is en toch zijn vrouw van alles verbiedt. Hij noemt dan wel de islam als reden maar wat als hij zelf er weinig aan doet. daarom zei ik ook ik blijf dan mn zin doordrijven en ik doe denk ik toch wel wat ik wil....maar dan heb je een andere kant en dat is de islaam, inhoeverre ga je door met et luisteren naar je man?

Shifae
07-06-2006, 01:45
effe serieus..... als je trouwt doe je dat om een nog beter leven te krijgen en nog gelukkiger te worden...je neemt een stap om te verbeteren . Ik ga niet achteruit in men leven als ik ga trouwen...zou dat zo zijn dan zou er iets goed mis zijn. zou hij mij dus de vrijheid ontnemen die ik thuis wel heb dan zou dat een stap achteruit gaan, hij heeft dan de keuze.....blijft hij zo....ben ik weg. Ik ben absoluut een voorstander voor vechten voor je huwelijk....maar een huwelijk bestaat wel uit 2 volwassen verstandige mensen en niet tussen een debiel en Nysha. Yooooo, thats my girl!! :banana: Nee, inderdaad je hebt echt gelijk! Ik had het niet beter kunnen verwoorden :goedzo:!

nana_
07-06-2006, 01:46
dat had hij van te voren maar moeten aangeven dan:jammer:

oem4banat
07-06-2006, 01:56
de islam heeft nooit gezegd dat de vrouw achter slot en grendel moet. het is gewoon onzin, die mannen moeten dan ook heel goed na denken voordat ze iets gaan verbieden ........... de islam houdt juist van goed ontwikkelde vrouwen, maar hoe kan een vrouw zich ontwikkelen als ze altijd opgesloten zit. :confused: dus wat mij betreft: de man die dat zegt zit erg fout...........

chemicha
07-06-2006, 08:11
Wat zou je doen ok ff gekheid op een stokje. Ik moest gelijk aan dit liedje denken bij het lezen van jou titel. Maar als mijn man dat zou verbieden zou ik eerst proberen het uit zijn hoofd te praten, mocht dat niet lukken dan zijn ouders en de mijne erbij te betrekken. Mocht het dan niet lukken dan kan hij moven:hadj: Ik wil dan wel alles geprobeerd hebben zodat ik mezelf later niks kwalijk kan nemen. Maar geen enkele man gaat mij dat verbieden. dat deden mijn ouders ook niet toen ik thuis woonde. Ik ben het helemaal met haar eens!:goedzo:

chemicha
07-06-2006, 08:13
effe serieus..... als je trouwt doe je dat om een nog beter leven te krijgen en nog gelukkiger te worden...je neemt een stap om te verbeteren . Ik ga niet achteruit in men leven als ik ga trouwen...zou dat zo zijn dan zou er iets goed mis zijn. zou hij mij dus de vrijheid ontnemen die ik thuis wel heb dan zou dat een stap achteruit gaan, hij heeft dan de keuze.....blijft hij zo....ben ik weg. Ik ben absoluut een voorstander voor vechten voor je huwelijk....maar een huwelijk bestaat wel uit 2 volwassen verstandige mensen en niet tussen een debiel en Nysha. dit is helemaal een tekst naar mijn hart.

hanounna
07-06-2006, 08:23

zoiets komt toch ook niet uit de lucht vallen. Ik zou er meer achter denken dan alleen omdat het door de islam toegestaan zou zijn. Wat ook nog niet echt compleet waar is.

Pagina's : [1] 2 3 4