Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb m eindelijk gevonden!!

Pagina's : [1] 2

sweetourzazatia
06-06-2006, 21:09

Deo zonder die schadelijke stof dat eventueel een oorzaak zou kunnen zijn voor borstkanker (allah i7fad) verkrijgbaar bij de DA drogist:D voor de meiden die dr ook naar opzoek waren.. t is een natuurlijke deo, waar je water aan toe moet voegen, en je kan dr een half jaar mee doen:hihi: moet m zelf nog uitproberen,,, als jullie meer info willen hoor k t wel... :kus:

Omaima0
06-06-2006, 21:14
Maak er eens een foto van.

miss_melilla
06-06-2006, 21:16
zit er in deo kankerverwekkende stoffen dan? Ik heb er nooit van gehoord

sweetourzazatia
06-06-2006, 21:21
heb ff gegooled, dit is de deo http://www.huikeshovenmedical.nl/Resources/DO2Display.jpg

Superficial
06-06-2006, 21:22

zit er in deo kankerverwekkende stoffen dan? Ik heb er nooit van gehoord Jep, Aluminium. Ik werk zelf bij de DA en heb er veel mensen over horen praten. @ de topicstarter; Die met die kristallen steentjes in dat spuitje bedoel je? Je hebt nog anderen te koop bij de DA.

sweetourzazatia
06-06-2006, 21:23
zit er in deo kankerverwekkende stoffen dan? Ik heb er nooit van gehoord ik weet t ook niet:confused: , maar heb t zo vaak gelezen en gehoord, dus ben ik maar opzoek gegaan naar een natuurlijke deo;) :kus:

sweetourzazatia
06-06-2006, 21:24
Jep, Aluminium. Ik werk zelf bij de DA en heb er veel mensen over horen praten. @ de topicstarter; Die met die kristallen steentjes in dat spuitje bedoel je? Je hebt nog anderen te koop bij de DA. ja die bedoel ik..moet je gewoon water aan toevoegen tog...en wat zijn die anderen?? :kus:

Omaima0
06-06-2006, 21:50
ooh heeft mijn zus ook..

henna_fatouch
06-06-2006, 23:04
Hmmmm hoe moet je daar dan water bij toevoegen....t is tog een kleine fles of begrijp ik t verkeerd :S Ach ja...k ga wel even langs DA ;)

henna_fatouch
06-06-2006, 23:05
zit er in deo kankerverwekkende stoffen dan? Ik heb er nooit van gehoord jah....aluminium chlorohydrate...k weet niet of ik t goed schrijf maar jah :maf2:

sweetourzazatia
06-06-2006, 23:39
Hmmmm hoe moet je daar dan water bij toevoegen....t is tog een kleine fles of begrijp ik t verkeerd :S Ach ja...k ga wel even langs DA ;) t is inderdaad en klein flesje... dr zitten alleen een paar kristallen in verder niets,daar voeg je dan water aan toe...je kunt t in totaal 10 keer bijvullen, dus gaat lkkr lang mee;),...volgens de verpakking gaat t iets langer dan een half jaar mee... :kus:

hajarr84
07-06-2006, 01:03
bedankt voor de tip meid was er ook naar op zoek, ik had dat woordje ingetypt bij google en kom je bij site's terecht over kanker enz??? maar waarom doen ze t er dan in :confused: ik ga t ook eens bij de dokter na vragen

nana_
07-06-2006, 01:37
Jep, Aluminium. Ik werk zelf bij de DA en heb er veel mensen over horen praten. @ de topicstarter; Die met die kristallen steentjes in dat spuitje bedoel je? Je hebt nog anderen te koop bij de DA. kun je even uitzoeken als er nog meer deo`s zijn die we kunnen gebruiken?:o

salwa23
07-06-2006, 12:01
Deos zijn niet schade lijk kijk op de site van kanker bestijding nl

noona
07-06-2006, 12:27

Die nieuwe van nivea voor mooie oksels daar zit het ook niet in. Heb gelijk een lading gehaald

Pagina's : [1] 2