Bekijk originele versie : Vanavond geen Grey :kwaad:
Net 5 heeft het zomaar stop gezet en nu hebben ze een belachelijk serie in de plaats...
Ik word hier echt ziek van...
Willen ze de fans zomaar laten hangen??? Wat gaat er allemaal nog gebeuren???
Ben het spuugzat :kwaad:
Net 5 heeft het zomaar stop gezet en nu hebben ze een belachelijk serie in de plaats...
welke serie kom er nu dan ?
Love my way heet die serie...
Tazz daarom haatde ik ook serie's kijken vooral bij net 5...
hbiba kalm je heb nog internet zoek die :hadj: :banana: serie daar
Love my wayDramaserie
Op mijn dertigste heb ik alles voor elkaar. Dat is de toekomstvisie van velen. Maar wat als je op je dertigste nog net zo ver ben als tien jaar eerder? De personages van Love My Way bevinden zich in deze situatie en gaan op zoek naar zichzelf en naar hun plaats in het leven.
Meer op deze zender | Meer in dit genre
Terug
NET 5, 21:30 uur
DetailsZender:
Datum en tijdstip: 6 juni 2006, 21:30-22:30 uur
Genre: Serie/Soap
Aflevering: 1
Titel aflevering: Don't tell me your dreams
Acteurs: Claudia Karvan
Asher Keddie
Brendan Cowell e.a
ja klopt grey's anatomy is helaas afgelopen voorlopig...vorige week was laatste aflevering van het seizoen.......ik keek er altijd zooo erg naar uit maar helaas is dat nu ook voorbij .....wat moet ik nu gaan kijken om half 10 :(:(:(
Love my wayDramaserie
Op mijn dertigste heb ik alles voor elkaar. Dat is de toekomstvisie van velen. Maar wat als je op je dertigste nog net zo ver ben als tien jaar eerder? De personages van Love My Way bevinden zich in deze situatie en gaan op zoek naar zichzelf en naar hun plaats in het leven.
Meer op deze zender | Meer in dit genre
Terug
NET 5, 21:30 uur
DetailsZender:
Datum en tijdstip: 6 juni 2006, 21:30-22:30 uur
Genre: Serie/Soap
Aflevering: 1
Titel aflevering: Don't tell me your dreams
Acteurs: Claudia Karvan
Asher Keddie
Brendan Cowell e.a
lijkt me ook niks aan,ik dacht dat de gilmore girls nu wel zou komen .
ja klopt grey's anatomy is helaas afgelopen voorlopig...vorige week was laatste aflevering van het seizoen.......ik keek er altijd zooo erg naar uit maar helaas is dat nu ook voorbij .....wat moet ik nu gaan kijken om half 10 :(:(:(
Ik heb het wel gehad met serie's ik ga geen 1 serie meer kijken..
Ze geven ook niet aan van op die datum komt die weer gewoon niks...
Ik was toevallig reclame aan het kijken en toen maakde ze reclame voor die love my way op dinsdag om half tien...
Ik werd zo kwaad en toen zei me verloofde klopt hij komt niet meer ik dacht dat je het wist...
Ik zei van nee ik wist van niks nu kijk ik op tvgids en ja hoor het klopde gewoon tazzz..:jammer:
Dat was een tijdje terug ook met desprate housewifes, het schijnt dus dat na elke seizoen eerst een "pauze" volgt (op net5) voor ze weer verder gaan
juist klopt idd.... maar aan de ene kant wel beter.....ik bedoel zou het jammer vinden als ik afleveringen zou missen terwijl ik op vakantie ben maar voor nu vind ik het ook zekerrrr jammerrr.......charmed...oc....gilmore girls......greys anatomy...ik kan zo nog wel doorgaan:moe: :moe: stomme net5 en ik ga ook zeker geen andere serie meer volgen.......tja dan wordt het maar iets anders op verzinne
:hihi: :hihi:
Hahahaha je ondertekening is echt grappig...
Leeft ze nog steeds brooke :haha:
Hahahaha je ondertekening is echt grappig...
Leeft ze nog steeds brooke :haha:
:D :D ik vond hem ook zo leuk... heb zo'n hekel aan haar.....en helaas leeft ze nog
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.