Bekijk originele versie : stackers iemand enige ervaring hiermee??
lepa_brena
06-06-2006, 17:29
Beste dames en enkele verdwaalde heren.....
Ik wil voor de zomervakantie een kilo of 5 afvallen, maar ik heb tentamens en dan heb ik op de een of andere onverklaarbare manier trek in zoetige en hartige dingen. Anders kan ik me niet concentreren.
Ik ben 173 lang weeg tegen de .......................70kg:jammer: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en tjah die 5 overtollige moeten er minstens vanaf! En de meeste vet zit geconcentreerd rond............................drie maal raden................jah jah heupen (hoe kan t ook anders), borsten:goedzo: (dat is een meevaller) benen en kont (maar let wel, de kont groeit niet in de omvang, ja wel een beetje maar voornamelijk in de breedte, dus je kan je wel voorstellen hoe blij ik ermee ben):moe:
Maar goed om een lang verhaal kort te maken, wil ik dus aan de stackers gaan. Dit zijn pillen die je stofwisseling versnellen waardoor het eten en dan met name vet niet zo snel meer wordt opgenomen. EN waardoor je dus afvalt.
Ik wil er voor t eerst mee beginnen na mijn tentamens, en nu vraag ik me af of iemand van jullie t geprobeerd heeft, of iemand uit de naaste omgeving kent die stackers heeft gebruikt.
Zo ja, zouden jullie je ervaringen met mij en de rest van de maroc.nl leden willen delen.
Bij voorbaat dank,
Groetjes
lepa_brena
07-06-2006, 19:09
jullie gaan me toch niet wijsmaken dat niemand het heeft geprobeerd. Ik reageer maar even om mijn topic op de kaart te zetten!
En is er dan ook helemaal niemand die benieuwd is....................het gaat hier alleen maar over dezelfde dingen; haar, bruin zonder zon, en dat is het dan ook! Jammer zeg:jammer:
Niet Doen!! Ik heb 2 jaar geleden die Stackers geprobeerd, en ik was binnnen 5 dagen 2 kilo afgevallen. Je krijg minder eetlust. Ik voelde me de hele dag 'vreemd' en voelde contant m'n hart heel snel kloppen (veel sneller dan normaal). Maar vooral 's nachts had ik last van hele snelle hartkloppingen, ik voelde mn hart zowat in mn keel. Ik ben na 5 dagen gestopt omdat ik heel nerveus werd van die pillen. In Stackers zit de stof efedera, deze stof is gevaarlijk, er zijn al een paar mensen overleden door het gebruik van Stackers en andere pillen waar ook efedera in zit. Meid, ik raad je het dus echt af!!!!!
Ik heb trouwens ook Stackers zonder efedera geprobeerd, maar daar werd ik dus ook erg nerveus/druk van. Ik heb dus als die Stackers weg gegooid.
Klik maar ff op deze link: http://www.e-gezondheid.be/nl/tijdschrift_gezondheid/sante_sport_en_gezondheid/Doping_efedrine_dodelijk-4148-898-art.htm
gzenayaanse
19-06-2006, 20:29
ik had et ook gebruikt werkt voor geen meter en kreeg geen slaap:moe:
STOP,
Gebruik deze rotzooi niet. Ik heb het zelf ook eens gebruikt, en ik kreeg dezelfde klachten als de dames hierboven. Dit is zo slecht voor je lichaam, door de hartkloppingen kun je een hartritmestoornis krijgen, en dan heb het nog niet eens over het feit dat je er aan dood kunt gaan. In china zijn meerdere mensen door deze zogenaamde wondermiddeltjes overleden, anno 2002.
En er zit ook xtc in de pilletjes.
Xx_lezer_xX
20-06-2006, 03:32
Weet je hoeveel mensen zijn overleden aan stackers ?!
en sorry hoor, maar dik ben je zeker niet! 70 kilo als je 1.73 lang bent is normaal hoor.. Een vrouw moet wel een beetje houvast hebben, vooral heupen dat maakt je juíst vrouwelijk.. Doodziek word ik van mensen die persee maatje 36 en minder willen hebben..
Begin er maar niet aan. De energie is fijn, het hongergevoel wat weg is, is ook fijn....... Maar de hartkloppingen, je slechte humeur, de oververmoeidheid wanneer de pillen zijn uitgewerkt, de geur uit je mond enz........ zijn niet fijn.
Het is slecht voor je gezondheid, dus echt, begin er niet aan.........
Als je 5 kilo af wilt vallen, begin dan aan het 'vetvrij dieet' ofzo, of ga gezonder eten en meer bewegen.......
gzenayaanse
20-06-2006, 12:24
Begin er maar niet aan. De energie is fijn, het hongergevoel wat weg is, is ook fijn....... Maar de hartkloppingen, je slechte humeur, de oververmoeidheid wanneer de pillen zijn uitgewerkt, de geur uit je mond enz........ zijn niet fijn.
Het is slecht voor je gezondheid, dus echt, begin er niet aan.........
Als je 5 kilo af wilt vallen, begin dan aan het 'vetvrij dieet' ofzo, of ga gezonder eten en meer bewegen.......
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.