Bekijk originele versie : Van Almeria Naar Alhoceima??? Wie Kan Mij Helpen
:zwaai: :zwaai: :zwaai: hello wie kan mij helpen me ik wil graag weten of of iemand al weet of er een boot is die rechtsstreeks van alhoceima naar almeria gaat alvast bedankt -xxxxxxx- jes miriam :zwaai:.
ja ik heb gehoort dat de eerste bood de 28ste van deze maand zou vertrekken maar het of het waar is weet ik niet.
sweet_karima
03-06-2003, 21:42
ja ik dacht ook eind juni want wij gaan die boot inshaalah ook nemen maar ik dacht dat ze vanuit malaga vertrekt , ben niet helemaal zeker he
Bousa Kbira
KaRiMaKe
ISMAHAN22
04-06-2003, 09:56
hey mariam ja er is een boot naar al hoceima hij start 28 juni ...we gaan ook via al hoceima......!!!!! saida.............goed lezen meisje....!!!!! :zwaai:
MissMaffia
04-06-2003, 11:34
salaam allemaal.... de eerste boot gaat 5 juli, want mijn pa heeft het nagevraagd want wij gaan namelijk inshallah ook van almeria naar alhoceima.. duss. groetjesssss
ISMAHAN ik heb het toch verbeterd of niet soms :lekkerpuh
Tamazight86
02-07-2003, 18:34
Ik heb gehoord dat er een boot gaat van Almeria naar Alhoceima..................... maar daar ben ik niet zeker van. Iedereen zegt wat anders maar voor de zeker heid hij gaat wel in de mand juli naar alhoceima insa^alaah.
Mijn familie in Alhoceima zegt van dat hij wel zal varen.
Je weet maar nooit.
Aleen Allah (swt) weet het beste
okay bay bay
Ippi
xxYustHananxx
02-07-2003, 21:54
ik heb gehoord de eerste boot vertrek vanaf 4 juli of 5 juli naar alhociema ik hoop het echt want ik vertrek 4 juli
inchallah inchallah inchallah
Tamazight86
10-07-2003, 18:57
Nee, ik heb gehoord, dat de eerste boot pas 15juli zal vertrekken
Naar mijn geweten, ik heb het ook maar gehoord
MissMaffia
11-07-2003, 14:43
ja en nu had ik het net ook gehoord dat het 15 juli vertrekt, maar op de schotel.. ge wit wel... kwam dat de eerste de 5de ging.. duss ik wit het ok allemaal nie??????
Tamazight86
12-07-2003, 07:24
Maarrr..........hoe denken jullie dat de boot zal heten????????????? :confused: :confused:
Beslama :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.