Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ghost

LZN
03-06-2003, 17:07

nee ik heb t niet over de film met patrick swayse wat trouwens wel een aanrader is maar over geesten heeft iemand hier ooit een een geest gezien of kent iemand eenn legende in marokko daarover.

maroc_ladysiham
03-06-2003, 17:14
als je erin gelooft kom je er zelf ooit een tegen dus het is beter als je deze dingen vermijd want het is niet echt prettig als je ermee te maken krijgt

maroc_ladysiham
03-06-2003, 17:21
het is echt raar maar ik vermijd liever zulke dingen ik heb genoeg gehoord van mensen het is echt erg

MocroPrinsesje
03-06-2003, 17:34
Ik Vind Het Egt Eng.....Dus Ik VERMIJD het ook...Allahie7fad

MocroPrinsesje
03-06-2003, 17:45

:eek:.......:(

C_warrior
03-06-2003, 17:48
Have Respect for everything more i can't say

MocroPrinsesje
03-06-2003, 17:50
Origineel gepost door Jorginho Nog een paar voor jouw dan, om je lekker te laten slapen vannacht. Mijn opa was groot en dik. beer van een bent. Hij dronk elke dag een hele fles tafelwijn op, was nooit dronken maar door de dikke buik schuifelde hij. In Portugal zijn de trappen naar boven aan de buitenkant van het huis gesitueerd (mijn opa en oma hadden twee huizen op elkaar). Welnu, mijn vader moest razendsnel naar Portugal oten mijn opa overleed. Ze begraven je daar door de hitte in een dag. Hij overnachtte gewoon in zijn ouderlijk huis. Hij zweert dat hij zijn vader heeft horen schuifelen die nacht en ik weet dat ie zich niet kanvergissen. En nee: mijn pa is zeker niet bijgelovig. Tweede; mijn pa werkte in de fabriek en kwam uitgeput thuis. Je kent het wel: je pa werkt zich compleet uit de naad voor een mooie vakantie in Portugal/Marokko....Toen voelde hij zich uit zijn lichaam opstijgen. Hij zweefde naar het raam, wilde de gordijnen opzij doen maar zijn hand ging er doorheen. Hij hoorde de buurman met een verzekringsman praten. Beneden hem was alles heel mooi licht, maar hij keek naar boven en zag duivels met een gemene grijns kijken. Hij scrhok en viel met een enorme knal terug in zijn lichaam. Hij zegt niet te weten wat het was, maar het was geen droom. Mijn moeder werd eens wakker 's-nachts. Ze keek, want ze zag een licht in de gang. Toen kwam mijn overleden oma binnen. Mijn moeder vroeg wat ze kwam doen: oh gewoon, ik kom even kijken hoe het nu met je is. Is alles goed? Ja alles is goed...Fijn, dat wilde ik weten... En weg was ze. Zo, voor even genoeg. Slaap lekker. Geesten zijn volgens mij niks om bang voor te zijn als het familie is. Ze zijn dood toch niet ineens enger dan levend?? Uhem...........:eek: :(.........Ik ga Nu Zeker Heerlijk Slapen..Thnx Mate....

MocroPrinsesje
03-06-2003, 17:59
Wie was het dan jah......:eek:

MocroPrinsesje
03-06-2003, 18:11
:)........wat apart.....ik heb nog nooit zo iets meegemaakt....

MocroPrinsesje
03-06-2003, 18:22
hhahaha zo vet.......Zeker Gek...;););)