Bekijk originele versie : Daoudi Nieuw Album
Mariam85
06-06-2006, 00:16
Hey Daoudiiii Fansssss of Daoudi liefhebbers ...
Daoudi heeft weer een nieuw album uitgebracht, en zoals gewoonlijk is zijn album weer :goedzo: TOP EN GEWELDIG ...
Ik zou zeggen kom een kijkje nemen op de site van daoudi en beluister zijn nieuw album ....
www.abdellahdaoudi.com
www.abdellahdaoudi.com/nl
Groetjess,
Maryam & Reda
Beslemaaa
Mariam85
06-06-2006, 00:34
Je bent welkom ;)
Mariam85
06-06-2006, 00:39
eyyy ik ging zwaaar stuk toen ik las dat daoudi de kin gof chaabi is
wuahahahahhahaahha
aaaaaaaaa gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
king of chaabi is te hooooooooooooooggggg voooooooooooor hem
Wat is hij dan in jou ogen ?
Mariam85
06-06-2006, 00:48
kijk ik typ nu van uit dat ik weet wat Chaabi of oftewel el aita muziek is en als jij zegt dat hij de king is dan lach ik heel hard op!!!!
ik geef wel toe hij maakt goede tracks maar denk jij zelf na wie daoudi heeft geholpe en wi ehem el kamanja heeft geleerd...en hij zingt zelf liedjes van hetzelfde artiest....
maar ik heb een vraagje...waar komt daoudi vandaan...? dus waar is hij geboren????
Je bekijkt het heel strikt, sowieso weten we wie Daoudi geholpen heeft. En in de ogen van de fans is daoudi The king en sowieso daoudi heeft op een jonge leeftijd en in een korte tijd heel wat bereikt bij mensen ...
Daoudi is in casa geboren ... En is begonnen als achtergrond zanger. En zo werd hij ontdekt, en Mustapha Bourgogne heeft hem geholpen ...
Maar zoals ik al zei, in de ogen van zijn fans is daoudi the king of chaabi. En hoe andere mensen dat bekijken is verschillend voor iedereen. En als we praten over echte aita muziek, dan weet ik wel bij je moet zijn.
DJ_MaghrebMusic
06-06-2006, 00:51
Voor el Aata moet je zijn bij Fatna Bent El Hussein Allah rhamha:goedzo:
Mariam85
06-06-2006, 00:53
Voor el Aata moet je zijn bij Fatna Bent El Hussein Allah rhamha:goedzo:
Idd .... Allah ie rhamha ou lmouslimien zjami3an
Wlad bou3ezawi :)
Mariam85
06-06-2006, 01:17
hmmmmm
ok volgens mij weet je helemaal nix van daoudi!
maar dat geeft nie ik geef je een lesje...
daoudi is een doukali en is in doukala gebore(weet jij van welke stad worden mense doukala genoemd?) dus in later leeftijd is hij verhuisd naar casa....dus later zag stati talent in hem en heeft hem wat tips gegeve en heeft hem kamanja geleerd want hij bakte nix van en nog steeds nie..en als hij gaat opneme dan laat hij iemand anders kamanja voor hem spele...als je goed terug kijkt dan zie je hoe veel tracks van stati heeft hij gezonge en di etracks staan op z'n albums(hakmet 3liha dourouf, of visa ou paspourt)
en ik zeg dat hij nie de king of chaabi omdat DE MEESTE MENSE DIE IK KEN DIE WEL VERTAND VAN CHAABI HEBBE DIE VINDEN T ONZIN...maar ik kan begrijpe dat zijn fan shem als king vinden omdat de meeste geen ene moer wete wat chaabi, elaita is....dus ik hoop dat jij wat van deze les heb geleerd....
Denk dat jij juist degene bent die een lesje moet leren.
Daoudi is geen Doukkali anders had ik dat wel geweten. En ja ik weet van welke steden mensen Doukkala worden genoemd, want ben er zelf ook een.
Daoudi is een wald bendawd. Een plaats hda Ghizzir.
Ou machi Stati li3almo maar Mustapha Bourgogne, en ik weet dit 100% zeker.
Maar ja maran sada3ach rasi ...
Ik weet heel veel van chaabi af, hite 3ziz 3lia chaabi ...
Je bekijkt het heel strikt en neemt dat ene zin te letterlijk. In de ogen van veel fans is hij the king of chaabi. En in de ogen van andere mensen is dat anders.
Dat hij nummers overneemt van anderen, hadik ra hna 3arfinha.
Mariam85
06-06-2006, 01:22
maar is cool iedere heeft z'n eigen mening en jah als ik jou was dan zou ik nog meer in daoudi verdiepe want zo te zien weet je de helft nie van hem....;)
en ik wens je nog een prettig nacht verder
beslama
Choekrane, en wens jou ook een prettige nacht ;)
Heerlijk gewoon hoe een dame een kakkerlak vernederd, Daoudi is overigens top!
MissCasa
06-06-2006, 03:35
hmmmmm
ok volgens mij weet je helemaal nix van daoudi!
maar dat geeft nie ik geef je een lesje...
daoudi is een doukali en is in doukala gebore(weet jij van welke stad worden mense doukala genoemd?) dus in later leeftijd is hij verhuisd naar casa....dus later zag stati talent in hem en heeft hem wat tips gegeve en heeft hem kamanja geleerd want hij bakte nix van en nog steeds nie..en als hij gaat opneme dan laat hij iemand anders kamanja voor hem spele...als je goed terug kijkt dan zie je hoe veel tracks van stati heeft hij gezonge en di etracks staan op z'n albums(hakmet 3liha dourouf, of visa ou paspourt)
en ik zeg dat hij nie de king of chaabi omdat DE MEESTE MENSE DIE IK KEN DIE WEL VERTAND VAN CHAABI HEBBE DIE VINDEN T ONZIN...maar ik kan begrijpe dat zijn fan shem als king vinden omdat de meeste geen ene moer wete wat chaabi, elaita is....dus ik hoop dat jij wat van deze les heb geleerd....
daoudi komt uit sidi bendaoud.. en is dus n doukali...
iedereen weet dat daoudi de liedjes die hij zingt niet van hem zijn.. maar eerlijk is eerlijk hij zingt ze wel mooi...
hij heeft meerdere nummers van stati niet alleen hakmat 3liha dourouf, of visa ou paspourt maar ook 3amer el hob... wallakin kay sommige kay sna3houm hsen menou..
en zoals meerdere zangers, zangeressen fi el maghrib zingen van elkaar de nummers. dat je bijna niet weet wie wat zingt...
met king of chaabi wil zeggen hoewa li ma3rouf ou li mebga 3end el chaab fi el maghrib FI HED EL WAKT...
MissCasa
06-06-2006, 03:47
eyyy ik ging zwaaar stuk toen ik las dat daoudi de kin gof chaabi is
wuahahahahhahaahha
aaaaaaaaa gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
king of chaabi is te hooooooooooooooggggg voooooooooooor hem
niet zo gemeen doen he tegen mijn vriendin
:lekkerpuh :D
zullen we dansen :D
El_7nina
06-06-2006, 07:39
niet zo gemeen doen he tegen mijn vriendin
:lekkerpuh :D
zullen we dansen :D
Lekker_mocro is van mij :kwaad: :ego:
ksargirl
06-06-2006, 21:17
check deze site daar kan je ze alvast beluisteren
http://www.abdellahdaoudi.com/nl/index.php
http://www.abdellahdaoudi.com/album_pics/gualoeliyaghierensaha_s.jpg
Gualoe liya ghier ensaha
:banana: :banana: :banana:
verse album man de BOMMMMMM
ik heb hem al wahahah:hihi: :lekkerpuh
wie wil hem nog meer!!!!
Miss_Zainab
06-06-2006, 21:22
Ik heb die cd al :):banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.