Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verstandskies uitgetrokken

Pagina's : [1] 2

roos
05-06-2006, 23:26

is het normaal dat je een week nadat ze je verstandskies hebben uitgetrokken nog steeds vergaat van de pijn?

verdwaalde
05-06-2006, 23:37
is het normaal dat je een week nadat ze je verstandskies hebben uitgetrokken nog steeds vergaat van de pijn? heb je ze bij de tandarts laten uitrekken of bij een kaakchirurg :(

roos
05-06-2006, 23:44
Bij de tandarts, maar ze gingen wel tekeer, 1 kies ging heel der uit, maar de andere wou er niet uit, en ze hebben hem gebroken. En dan zeggen ze daarna nog je mag niet spoelen.

verdwaalde
05-06-2006, 23:48
Bij de tandarts, maar ze gingen wel tekeer, 1 kies ging heel der uit, maar de andere wou er niet uit, en ze hebben hem gebroken. En dan zeggen ze daarna nog je mag niet spoelen. wajaaaw lijkt me zo erg meid maar wat ik hoorde van me nicht is dat ze al na 3 dagen geen pijn meer had en ook de opzwelling was na 3 dagen weg dus ja :confused: ik moet binnekort naar een kaakchirurg maak me nu al zorgen :(

roos
05-06-2006, 23:55

kaak chirurg is beter, want dan naaien ze het dicht, bij mij niet, 2 super grote gaten in mijn mond, heb gehuild van de pijn, en dan zeggen ze je kan normaal eten, nou ik kan met moeite eten, er is geen kracht om te bijten. En nu is het onder mijn tong ook aam het ontsteken, en heb erge pijn aan mijn slaap (morgen langs de dokter) en je keel zet op. (drama)

verdwaalde
05-06-2006, 23:59
kaak chirurg is beter, want dan naaien ze het dicht, bij mij niet, 2 super grote gaten in mijn mond, heb gehuild van de pijn, en dan zeggen ze je kan normaal eten, nou ik kan met moeite eten, er is geen kracht om te bijten. En nu is het onder mijn tong ook aam het ontsteken, en heb erge pijn aan mijn slaap (morgen langs de dokter) en je keel zet op. (drama) wajaaw meid toch :( allah ieshafek incha allah en als ik je was zou ik zeker langs de dokter gaan wie weet wat ze daar hebben uitgespookt :( elmohim nog even geduld komt wel goed incha allah :kus:

roos
06-06-2006, 00:02
Insha Allah jij ook sterkte meid!

nana_
06-06-2006, 00:53
Allaah ieshafek :( hoeveel zijn er uit gehaald?

Somaya00
06-06-2006, 10:06
Ja meid .. bij mij heeft de pijn drie weken lang geduurd.. echt ik vergeet dat nooit meer.. !!! Zo pijn opgezollen etcc.. ik dacht echt dat ik dood ging,.. eff seiuese.. Maargoed .. volgens de kaakchirurchie.. had hij zoiets bij mij nog nooit eerder meeggemaakt. :( Maarjah het gaat over meid .. insha allah.. je moet zo denken je bent ervan af..:) sterkteeeeeeeeeeeeee

ThALiA
06-06-2006, 10:34
is het normaal dat je een week nadat ze je verstandskies hebben uitgetrokken nog steeds vergaat van de pijn? Meid, ik weet wat je mee maakt! Het is bij mij nu meer dan een week geleden dat mijn twee verstandskiezen eruit zijn getrokken. Ik heb ze dan wel bij de kaakchirurg eruit laten trekken maar heb er een helse pijn aan overgehouden. Ik moet nog steeds alles met behulp van een rietje naar binnen werken omdat het zo'n pijn doet. De eerste vier dagen bleef het enorm bloeden dat ik in de avond naar de spoedeisende hulp moest omdat mijn mond zich om de paar seconde met een grote hoeveelheid bloed vulde!! Het ergste is dat ik over een maand weer terug moet om mijn 2 andere verstandskiezen eruit te laten trekken :( :traan1: Ik wil niemand bang maken want het loopt bij iedereen anders af. Ik ken zat personen die er totaal geen last van hebben gehad en niks hebben gevoeld en die ook tegen mij zeiden dat ik er niks van zou voelen maar bij is het helaas anders verlopen!! Ben in ieder geval blij dat ik 2 verstandskiezen armer ben :banana: Succes aan alle meiden die er nog aan moeten beginnen! InchAllah komt alles goed!! :goedzo: Kusjes ThALiA :kus:

Somaya00
06-06-2006, 10:39
Meid, ik weet wat je mee maakt! Het is bij mij nu meer dan een week geleden dat mijn twee verstandskiezen eruit zijn getrokken. Ik heb ze dan wel bij de kaakchirurg eruit laten trekken maar heb er een helse pijn aan overgehouden. Ik moet nog steeds alles met behulp van een rietje naar binnen werken omdat het zo'n pijn doet. De eerste vier dagen bleef het enorm bloeden dat ik in de avond naar de spoedeisende hulp moest omdat mijn mond zich om de paar seconde met een grote hoeveelheid bloed vulde!! Het ergste is dat ik over een maand weer terug moet om mijn 2 andere verstandskiezen eruit te laten trekken :( :traan1: Ik wil niemand bang maken want het loopt bij iedereen anders af. Ik ken zat personen die er totaal geen last van hebben gehad en niks hebben gevoeld en die ook tegen mij zeiden dat ik er niks van zou voelen maar bij is het helaas anders verlopen!! Ben in ieder geval blij dat ik 2 verstandskiezen armer ben :banana: Succes aan alle meiden die er nog aan moeten beginnen! InchAllah komt alles goed!! :goedzo: Kusjes ThALiA :kus: allahasafiieekk ik herkende mezelf in jou..:jammer:

ThALiA
06-06-2006, 10:50
allahasafiieekk ik herkende mezelf in jou..:jammer: Erg he meid!! Komt wel goed :goedzo: !!

Somaya00
06-06-2006, 10:52
insha allah... amin.. heb er zelf ook alle veir uit laten trekken .. komt allemaal goed...:goedzo:

roos
06-06-2006, 12:24
Nou ik moet ern nog twee, ik zou volgende week moeten gaan, maar aangezien ik nog steeds erge pijn heb van de andere 2 heb ik het maar verschoven. Ik heb zelf al 2 pakken iboprufen naar binnen gewerkt.

henna_fatouch
06-06-2006, 19:46

Hey meid...k heb ook vorige week mn verstandskies eruit getrokken, maar bij mij zeiden ze dat ze geen 2 tegelijk mochten trekken. Maar het is wel zo dat je kaak meestal pijn blijft doen.....maar meid veel beterschap en insha allah zullen die andere minder pijn doen...... xxx

Pagina's : [1] 2