Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje mensen...

Pagina's : [1] 2

Hindaatje
07-06-2002, 17:02

wie gaat er allemaal dit jaar niet op vakantie? ik ga namelijk niet en ik vind het echt HEEEEEEEL erg!!! maarjaah laat het me ff weten... toedeloes :zwaai: Hindaatje

islamietje
07-06-2002, 17:05
nou lieverd ik ga wel op vakantie maar ikwou gewoon ff reageren ik vindt het wel *** voor je!! maar incha-allah wordt het wel leuk!!! liefs, islamietje

dinaatje
07-06-2002, 17:08
YES YES YES ik ben niet de enige die blijft!!! O....oeps.......sorry Hindaatje het is natuurlijk wel rot voor jou. En voor mij.......maarre ik ben blij dat ik niet de enige ben!! :D kisses dinaatje :zwaai:

Cina
07-06-2002, 17:09
Gefeliciteerd Dinaatje!!! (......ff tussendoor...)

islamietje
07-06-2002, 17:10

gefeliciteerd meid!!! enne veel succes ik heb trouwens een idee als jullie dan allebei blijven leer elkaar goed kennen zou ik zeggen en spreek met elkaar af!! kunnen jullie bij elkaar uithuilen hoe erg jullie het vinden dat jullie niet gaan!! hihihihii geintje!! liefs, xxx islamietje

Hindaatje
07-06-2002, 17:14
ik ben vorig jaar wel geweest en het is gewoon FANTASTISCH daar!(maroc) maarjaah me pa kan niet gaan vanwege z'n werk ofzo..terwijl ik echt zoooo graag wil :( maarjaah next year better inshalaah... en dinaatje wat gezellig dat je ook blijft meid :D p.s thanx voor jullie reacties big KisS hindaatje

OUIDAD1
07-06-2002, 17:14
HEHEHE...VERGEET MIJ NIET....IK GA OOK NIET EN VINDT HET HELEMAAL NIET ERG(AANGEZIEN IK NIET VERDER KOM DAN DE STAH....)!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai:

islamietje
07-06-2002, 17:15
hahahahahahahahhahah gekkie!! oeps mag ik dat wel zeggen? ;) ahahhaah nou veel plezier hier dan he!!! xxx

dinaatje
07-06-2002, 17:22
kijk eens aan blijven er toch nog een paar. Maar onze beurt komt wel meiden!!! En islamietje was wel een goed idee van jou. Het zou toch leuk zijn als we een keer zouden afspreken met de meiden die niet gaan? Maken we er een leuke dag(en)van. Wat vinden jullie? En cina en islamietje thanks!! ;) Ouidad1 kom jij niet verder dan de stah? Dan heb jij nog geluk. IK kom de kamer niet uit. :D kisses dinaatje :zwaai:

OUIDAD1
10-06-2002, 09:01
Origineel gepost door dinaatje kijk eens aan blijven er toch nog een paar. Maar onze beurt komt wel meiden!!! En islamietje was wel een goed idee van jou. Het zou toch leuk zijn als we een keer zouden afspreken met de meiden die niet gaan? Maken we er een leuke dag(en)van. Wat vinden jullie? En cina en islamietje thanks!! ;) Ouidad1 kom jij niet verder dan de stah? Dan heb jij nog geluk. IK kom de kamer niet uit. :D kisses dinaatje :zwaai: EN IK MAAR DENKEN DAT IK ZIELIG WAS..ARME MEID....MAAR IK HOEF ME NIET DRUK OM TE MAKEN AANGEZIEN IK BINNENKORT GA TROUWEN...EN DAN IS VAKANTIE PAS ECHT FUN...DAN KOM IK INSHA-ALLAH WAT VERDER DAN HET DAK........

DintelOx
10-06-2002, 09:06
haha dit jaar ga ik ook niet helaas...echt k.u.t.... heb maar een week vakantie van me werk en dat is te weinig.... en onslag kan ik ook niet nemen gezien de verdiensten hier hoger dan normaal liggen...oftwel ik zit vast in ned dit jaar..... maar ja volgend jaar haal ik het wel in.................

Tinghirgirl
10-06-2002, 15:17
hahhahahahha ik ga lekker wel joepieeeeeeeeeeee heerlijk naar TINGHIR hahahahha zuid marokko mensen hahahaha x

lilmarocprinces
10-06-2002, 15:27
ik ga dit jaar ook niet naar marokko, omdat mijn moeder elk moment kan bevallen, maar ik heb ook helemaal geen zin. want ik ben al 3 jaar achter elkaar geweest, misschien volgend jaar. see ya

dinaatje
10-06-2002, 15:49
Sooooo, er zijn gelukkig toch nog mensen die blijven!!!! En ik dacht nog wel dat ik de enige was............ Enne Yinghirgirl........moet je ons dat nou echt inprenten? Het is al erg genoeg!!! ;) Ouidad1 gefeliciteerd meid, en veel geluk!! kisses dinaatje :zwaai:

agadiria_20
10-06-2002, 16:10

heyyyy nou mensen ik vindt het jammer dat sommigen van jullie niet gaan. ik kan jullie goed begrijpen ik was hier een keer gebleveb nou geen bal aan als mijn broer me geen baan had aangeboden in appie hein nou dan zat ik volgens mij nog in mijn neus te peueter zo saai. maar hamdoelilah nu ga ik iedere jaar lekker naar het zuiden van marokko en geen denken aan ik ga altijd ik blijf nooit meer hier in deze stink land. maar mensen ik zal aan jullie denken als ik daar ben voor de gene die niet gaan en jullie tijd komt nog wel inshalah!!! ma3a salaam:zwaai:

Pagina's : [1] 2