Bekijk originele versie : wat vinden jullie van marokkaanse meiden die zware make-up op hebben
hanane87
03-06-2003, 16:11
:( egt niet normaal
hanane87
03-06-2003, 16:12
ikb edoel ik zag laatst een meid van elf jaar make-up opdoen van een vrouw van 30 jaar en werd nog ook kehba genoemd maar jah verdiende loon ze had mini rok aan dus ja??/
mag ik hier antwoord op plzzzzz
KwebbelTante
03-06-2003, 16:12
Ik vind ze ordinair, maar ja indereen mag zelf weten hoe hij of zij zich vertoont.
Moeten ze helemaal zelf weten..
stop nou ff met dat veroordelen van mensen die je niet eens kent ;) laat dat toch aan Allah swt over ;)
casablancalady
03-06-2003, 16:16
Ja cheetah je hebt volkomen GELIJK
xxx casablancalady
MoCrOcHiCa
03-06-2003, 16:19
tazz zijn tog nie onze zaken?????
laat ze maar , als eht fout is wat ze doendan worden ze eruiteindelijk tog wel zelf voor gestraft :rolleyes:
Miss_Crazy
03-06-2003, 16:20
ik vind ut zelf nie ok maar ik ga ze nie oordelen maar zoals cheetah al zei dan doet Allah swt. :zwaai:
Origineel gepost door casablancalady
Ja cheetah je hebt volkomen GELIJK
xxx casablancalady
;)
Origineel gepost door hanane87
ikb edoel ik zag laatst een meid van elf jaar make-up opdoen van een vrouw van 30 jaar en werd nog ook kehba genoemd maar jah verdiende loon ze had mini rok aan dus ja??/
mag ik hier antwoord op plzzzzz
Verdiende loon omdat ze een mini rok aan had en make up?? Misschien moet je ff de van dale bijpakken om het woord h**r op te zoeken...
Sommige mensen Allah ie hfed waha :rolleyes:
onze mening is hierbij irrelevant :cool:
MocroPrinsesje
03-06-2003, 16:46
Origineel gepost door cheetah
stop nou ff met dat veroordelen van mensen die je niet eens kent ;) laat dat toch aan Allah swt over ;)
Hier ben ik het helemaal mee eens.....Die Meisjes moeten zelf weten Hoeveel kilo make up ze op doen...ze vallen jou der tog niet mee lastig...en als je het geen gezicht vind kijk je der niet naar;)
Origineel gepost door cheetah
:goedzo:
ze moeten zelf weten hoeveel make up ze opzetten, maar ik vind het zelf wel een afknapper
Atlas_Gebergte
03-06-2003, 16:51
Salaam het is haram, want de meeste doen make-up als ze naar buiten gaan, nou je mooi maken alleen voor je man, niet voor de mannen buiten.
Wa Sallaam Alikoum
DonnaBella
03-06-2003, 16:51
geen gezicht al dat make-up :jammer: maarja sommige mensen hebben het wel nodig
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.