Bekijk originele versie : Waarom denken mannen alleen aan sexs
KwebbelTante
03-06-2003, 15:32
Waarom denken mannen alleen aan sexs?
Atlasleeuw
03-06-2003, 15:35
Origineel gepost door KwebbelTante
Waarom denken mannen alleen aan sexs?
kwebbeltante......SHUT UP......niet generaliseren, alsof vrouwen daar nooit aan denken
KwebbelTante
03-06-2003, 15:36
Origineel gepost door Atlasleeuw
kwebbeltante......SHUT UP......niet generaliseren, alsof vrouwen daar nooit aan denken
Niet zo vaak als dat jullie daaraan denken
just_fouad
03-06-2003, 15:37
hahahahahaha
it wasnt me :cool:
KwebbelTante
03-06-2003, 15:40
Origineel gepost door just_fouad
hahahahahaha
it wasnt me :cool:
dat zeggen ze allemaal
just_fouad
03-06-2003, 15:49
Origineel gepost door KwebbelTante
dat zeggen ze allemaal
nee echt waar het was achmed :D
KwebbelTante
03-06-2003, 15:52
Origineel gepost door Jorginho
Dan wordt het juist erger! Vraag dat maar aan diverse geiten die gepakt zijn, haha. Of in de gevangenis, worden veel mannen spontaan homosexueel.
Het is onze natuur, schaam me er niet voor. Net zo goed als dat ik twee armen en drie benen heb ;-))
Waarom kunnen de mannen van vroeger zich beter inhouden dan jullie. het lijkt mij dat jullie gewoon geen uithoudingsvermogen hebben.
just_fouad
03-06-2003, 15:56
:lol:
jij hebt problemen denk ik
laat die kippen gewoon joh
geen aandacht waard
Cannavaro
03-06-2003, 15:57
Het is wetenschappelijk bewezen dat over de gehele wereld vrouwen meer aan sex denken dan mannen (sommige voelen zich al aangesproken yekoum :D ).
Mannen geven het eerlijk toe. Vrouwen verbergen het . Vandaar ;)
KwebbelTante
03-06-2003, 15:57
Origineel gepost door Sanchez
ik schaam me ook niet voor, fuc k no
wij denken zo wie zo aan sex, dat zit inderdaad in onze natuur, jullie wijfen moeten daar niet over zeuren, wij lopen ook niet te zeuren dat jullie KONTstand aan shoppen denken
shoppen ja, zodat je een ander strakke broek kan kopen waardoor wij alleen maar meer aan sex denken
hallo meneertje strakke broek, ik zeur ook niet over wat de mannen aan trekken als ik jullie in een strakbroek zie lopen dan loop ik ook niet gelijk geil dus zeur niet over kledingdracht ja.
KwebbelTante
03-06-2003, 16:04
niet zeuren jij, over het algemeen trekt een vrouw de man veel sneller aan dan andersom, dus als ik jouw in strakke kleren zie rond wiebellen dan gaat mijn paal omhoog, wees blij dat er hier een rechtstaat is anders zou ik je gelijk bespringen
dus je bent een dier en geen mens. Een dier heeft meer uithoudings vermogen dan jou. Gebruik een keertje je hersens in plaats van die slang tussen je benen.
Cannavaro
03-06-2003, 16:04
Origineel gepost door BUIKDANSERES
Bullshit joh... Mannen zijn daar heel eerlijk over... Vrouwen niet... Die durven dat niet gauw te zeggen.... Maar weetje... Vrouwen denken ook vaak aan SEX alleen ze laten het niet gauw merken.... That's it.... XxXSies Realbuikdanseresje
dat gaf ik ook aan ;)
Cannavaro
03-06-2003, 16:06
Origineel gepost door Jorginho
Niet dus. Mannen denken veel vaker aan sex dan vrouwen. Dat is in elk geval mijn Discovery "Sex sense" info die ik heb, dus...
procentueel gezien over de gehele wereld niet :)
KwebbelTante
03-06-2003, 16:07
Origineel gepost door BUIKDANSERES
Bullshit joh... Mannen zijn daar heel eerlijk over... Vrouwen niet... Die durven dat niet gauw te zeggen.... Maar weetje... Vrouwen denken ook vaak aan SEX alleen ze laten het niet gauw merken.... That's it.... XxXSies Realbuikdanseresje
Ik zeg niet dat vrouwen niet aan seks denken integendeel. Zij denken er ook vaak aan maar wij kunnen ons tenminste inhouden niet zoals de mannetjes die op dat moment lopen te ontploffen.
KwebbelTante
03-06-2003, 16:10
als jij in strakke kleren rond loopt ben je net zo een groot dier als je eruit ziet, ik zie heel je lichaam net zoals een dier, kleren zijn bedoeld om te bedekken en om je lichaam ermee te showen
wil je dat ik me in hou dan moet je je lichaam ook niet aan mij laten zien, draag lange wijde kleren en dan kan ik me ook inhouden, heb je dat begrepe
Ik draag de kleding die ik wens te dragen en jij behoort je gewoon in te houden heb je dat begrepen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.