Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat je doen als je man jarloes is op jouw familie

Pagina's : [1] 2

pols
05-06-2006, 15:09

wat zou je doen als je man jarloes is op jouw familie ( ouders, zussen en broers). jouw familieleden merken het en komen minder op bezoek. je man gaat bij iedereen op visite bijhalve bij jouw familie. wat moet je doen???

TheBomb
05-06-2006, 15:10
wat zou je doen als je man jarloes is op jouw familie ( ouders, zussen en broers). jouw familieleden merken het en komen minder op bezoek. je man gaat bij iedereen op visite bijhalve bij jouw familie. wat moet je doen??? Inburgeringscursus zeker niet afgerond dame?:nerd:

HIGH
05-06-2006, 15:14
Inburgeringscursus zeker niet afgerond dame?:nerd: Wat is je IQ vertel me dat eens!

jouil
05-06-2006, 15:15
wat zou je doen als je man jarloes is op jouw familie ( ouders, zussen en broers). jouw familieleden merken het en komen minder op bezoek. je man gaat bij iedereen op visite bijhalve bij jouw familie. wat moet je doen??? Ik Zou denk ik (weet niet zeker omdat ik nooit in zo'n situatie heb gezeten) ook niet naar zijn familie gaan.

Mozhima1
05-06-2006, 15:15

Salam, Dat klinkt een beetje het verhaal als een vriendin van mij. Haar man die wil alleen naar zijn eigen familie en als zij haar familie op bezoek krijgt dan trekt hij een lang gezicht. Ik denk dat ze haar man eens moet confronteren met het feit dat het onderhouden van familiebanden wordt aangeraden in de Islam en dat het een van de zondes is om daar tussen te komen. Wasalam.

TheBomb
05-06-2006, 15:17
Wat is je IQ vertel me dat eens! Jouw leeftijd minus het gewicht van je vader en moeder samen, vermenigvuldigd door de schoenmaat van je achterneef en dat delen door 10 en vervolgens de wortel daarvan........ Succes.

HIGH
05-06-2006, 15:20
Jouw leeftijd minus het gewicht van je vader en moeder samen, vermenigvuldigd door de schoenmaat van je achterneef en dat delen door 10 en vervolgens de wortel daarvan........ Succes. Maak nou gewoon maar een IQ test dan hoef je al die berekeningen niet te doen. Lieve sgat. :hihi:

TheBomb
05-06-2006, 15:22
Maak nou gewoon maar een IQ test dan hoef je al die berekeningen niet te doen. Lieve sgat. :hihi: Ook een idee. :maf2:

HIGH
05-06-2006, 15:27
Ook een idee. :maf2: Vind je! Ik heb een jaar of drie 120 gehaald zal nu wel 160 zijn of zo.

pols
05-06-2006, 15:30
graag normale reacties, wat IQ test. de andere bedankt voor de normale reacties

TheBomb
05-06-2006, 15:32
Vind je! Ik heb een jaar of drie 120 gehaald zal nu wel 160 zijn of zo. Oh my god, it's going up....:hihi: Wat nog meer?

Mozhima1
05-06-2006, 15:44
graag normale reacties, wat IQ test. de andere bedankt voor de normale reacties Ik hoop dat je inschallah wat serieuze reacties zult krijgen.;)

Huismusje
05-06-2006, 15:55
Waarom is je man jaloers op je familie? Ik denk dat je het best afspraken kunt maken met je man, en bespreken wat de reden hiervan is. Insa'Allah komt het goed.

HIGH
05-06-2006, 15:56
graag normale reacties, wat IQ test. de andere bedankt voor de normale reacties Doe salaat istikhaara oela ma7raft.

sammha
05-06-2006, 16:08

wat zou je doen als je man jarloes is op jouw familie ( ouders, zussen en broers). jouw familieleden merken het en komen minder op bezoek. je man gaat bij iedereen op visite bijhalve bij jouw familie. wat moet je doen??? Praat er met hem over en zeg dat je je ongelukkig voel bij deze situatie praten help altijd

Pagina's : [1] 2