Bekijk originele versie : Welke kledingstijl hebben jullie??
senhajiaa
07-06-2002, 14:57
Dragen jullie alleen merkkleding? Welke stijl hebben jullie dan? Sportieve, nette ,rok+laars stijl, leren jas stijl, spijkerbroeken stijl, alto stijl alleen zwarte keding stijl, ... Of dragen jullie gewoon van alles wat :zwaai:
tha_lady
07-06-2002, 15:08
van alles en wat, maar dan m,oet iedereen er mee lopen ben namelijk een beetje apart maar ik ben tegelijker tijd ook een trend setter op school :D
laterZ :blauwkus:
MissCasa
07-06-2002, 15:11
van alles wat als het maar geen alto is of skater
het ligt aan mij bui hoe ik me die dag kleed
soussiasaida
07-06-2002, 15:19
Combinatie van netjes:staart: en stoer, maar toch eigenlijk over het algemeen netjes!
MissBlaBla
07-06-2002, 15:26
Flower power! Rood broekkie, goude schoentjes, geel truitje met een paars jasje en een gigantische zonnebril! :)
BlaBla
Selmaatje
07-06-2002, 15:35
Ik draag bijna alle soorten kleding van netjes tot sportief van sportief tot slobber..Zolang het maar niet TE KORT EN TE STRAK is want daar voel ik me niet lekker in,,,en geen rok of jurk..iewww....Het lekkerst voel ik me in een wijde trui met capuchon hmmm heb trouwens bijna altijd iets met capuchon aaan...is gewoon mijn styloooo......
Ciaaaaaaaokes :zwaai:
senhajiaa
07-06-2002, 20:41
Origineel gepost door MissBlaBla
Flower power! Rood broekkie, goude schoentjes, geel truitje met een paars jasje en een gigantische zonnebril! :)
BlaBla
zo jij bent stoer
Pinokkio
07-06-2002, 23:17
iK DRAAG GEEN KLEDING
IK BEN NAAKT HET MOOISTE KLEDING TER WERELD.
gewoonn van alles....
netjes... maar al sik er geen zin in heb.. gewoon een beetje junkigg erbij(sportief) of gekke kleurtjes.... ik bedoel blauw groebnn ofzoo..
maar het moet wel iets leuk hebben...
enn ojaa.. niet kortt en niet strakkkkkjesssssssss
hmmmmmm pinokiooo zooo... dunkkkk......
Origineel gepost door ffeiza
gewoonn van alles....
netjes... maar al sik er geen zin in heb.. gewoon een beetje junkigg erbij(sportief) of gekke kleurtjes.... ik bedoel blauw groebnn ofzoo..
maar het moet wel iets leuk hebben...
enn ojaa.. niet kortt en niet strakkkkkjesssssssss
hmmmmmm pinokiooo zooo... dunkkkk......
ffeiza...je bent een simpel meisje met een groot denkvermogen...
Te strak, te kort, te opvallend, te, te,...is inderdaad niet aan te raden...jullie weten waarom...
thnx mo j
jaa ik weet waarom...
gen aandacht trekke.... meer manne/vrouwen zullen kijken.. en jaa dat zorgt allen meer saieat voor jou... dats niet zo goed....
tha_lady
08-06-2002, 01:06
Origineel gepost door MissBlaBla
BlaBla
he je beledigd mijn kleding stijl!!! :potver:
laterZ :blauwkus:
MarocMissy
08-06-2002, 02:08
HET HOEFT NIET PERSE MERK TE ZIJN K HEB WEL WAT MERK MAAR NIET ECHT ALLES VAN MIJN KLEREN KLEREN ZONDER MERK ZIJN OOK MOOI HOOR DUS HET MAAKT NIET UIT. k draag eigenlijk van alles netjes sportief noem maar op ik loop in alle soorten kleding ;)
K HEB EEN MEISJE DIE BIJ MIJ OP SCHOOL ZIT
ALS ZE EEN NIEUW BROEK HEEFT KOMT ZE HET LATEN ZIEN EN ZO DICHT BIJ JE OGEN DAT JE ALL1 HAAR MERK ZIET ECHT ZIELIG MAAR JAH
nou alles een beetje
van net tot sportief :zwaai:
Vrouwen met strakke of blote kleding horen bij players.
Vrouwen met bedekte en wijde kleding horen bij moslimmannen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.