Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft gister spoorloos gezien op Ned 1

Pagina's : [1] 2

spoorloos_1
03-06-2003, 12:39

Was zielig joh een meisje dat haar moeder van haar 3e maand niet had gezien. En zo 'n 24 jaar later hadden ze haar mama op gezocht en ging ze r na toe .Was echt zielig man ik moest BIJNA huilen

spoorloos_1
03-06-2003, 12:40
Omdat haar ouders scheidden toen ze drie maanden oud was, is Latifa opgegroeid bij haar grootouders. Latifa’s ouders komen uit Marokko. Na de scheiding is haar moeder terug gegaan naar haar geboorteland en sindsdien heeft Latifa niets meer van haar vernomen. Wat er precies gebeurd is weet Latifa niet: haar vader moet meer weten, maar ze wil hem niet lastig vallen met moeilijke vragen. Ze weet dat het hem pijn doet als ze met hem over haar moeder praat. Latifa is door haar grootouders met veel liefde opgevoed. "Maar toch is het anders dan bij je eigen moeder." Daarom wil Latifa zo graag haar moeder ontmoeten. De familie van haar vader steunt Latifa in haar zoektocht: als haar vaders broers in Marokko zijn, vragen ze overal rond of iemand Latifa’s moeder kent. Tot nu toe wist niemand een spoor van haar te vinden. http://www.kro.nl/spoorloos/gfx/tridion/69_95105.jpg

Miss_mandalinna
03-06-2003, 12:44
Ik heb het gezien en heb bigg-time lopu huilen kwerd er zo emotioneel van :(

BennY_D
03-06-2003, 12:49
Ja ik ook meskiena was zielig man :(

sweet_maroccia
03-06-2003, 12:51

damz ik heb het gemist man!! :(

BennY_D
03-06-2003, 12:52
ik vond dat andere meisje eigenlijk zieliger die had haar vader gevonden maar hij wilde haar niet zien :(

Tnawie
03-06-2003, 12:54
Origineel gepost door BennY_D ik vond dat andere meisje eigenlijk zieliger die had haar vader gevonden maar hij wilde haar niet zien :( mekina :( fransen hebben geen hart :kwaad:

jamila_zina18
03-06-2003, 12:57
Ja.. ik heb het gisteren ook gekeken samen met mijn moeder.. nou ik kan je vertellen we liepen allebei te janken was zo zielig!! dat van die nederlandse vrouw was ook echt erg.. zo zielig dat die vader haar niet wil zien.. echt bot.. :( miskiena

spoorloos_1
03-06-2003, 13:01
Hebben jullie ook kunnen herkennen wie die moeder interviewde. Dat was die trol van een Samira Abbos

Tnawie
03-06-2003, 13:04
Origineel gepost door spoorloos_1 Hebben jullie ook kunnen herkennen wie die moeder interviewde. Dat was die trol van een Samira Abbos die blonde samira, toch? haar arabische was nie zo..

BennY_D
03-06-2003, 13:05
Origineel gepost door Tnawie mekina :( fransen hebben geen hart :kwaad: Jij hebt t dus ook gezien, maar als ik het goed heb was haar vader geen francawi maar gewoon een hollandi :kwaad:

BennY_D
03-06-2003, 13:06
Origineel gepost door Tnawie die blonde samira, toch? haar arabische was nie zo.. wallahila wilde ik net zeggen damnz ze heeft echt een f****d up stem ook :maf:

BennY_D
03-06-2003, 13:52
Origineel gepost door nadiaede ik heb het ook gezien mijn oom is ook spoorloos de jongere broertje van mijn moeder, ik heb hem wel gekend ofzo maar toch het is erg om iemand kwijt te raken en dat je weet dat ie nog ergens op deze aarde rondloopt :tranen:het enige dat ik weet s dat ie ergens in damsco is Je kan hem gaan zoeken als je wilt tenminste.. Incha`Allah i koen bigir

somaya20
03-06-2003, 13:58
:o :o :o :o ik heb het ook gezien ik kreeg tranen...maar dit is toch niet normaal dit kan je je vrouw toch niet aandoen en je kind ook niet....wallah mensen die in staat zijn om dit te doen...zijn gewoon wreed...en slecht...ze denken zeker nooit aan het moment wanneer ze dood gaan en dan de grootste spijt krijgen....allah iehfad... :(

chimenne
03-06-2003, 15:02

IK HEB HET OOK GEZIEN MET TRANEN IN ME OGEN, ECHT ZIELIG JOH

Pagina's : [1] 2